Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun teini pahoinpiteli luokkakaverinsa. Niin epäonnistunut olo

Vierailija
23.11.2020 |

On jo pitkään tullut viestiä teinin huonosta käytöksestä. Siihen on koko ajan saanut puuttua, mutta se ei näköjään ole riittänyt. Tänään opettaja soitti, että mun poika oli hakannut luokkakaverin sellaiseen kuntoon, ettei koulukaveri voinut jatkaa koulupäivää. Heti kun tulin töistä kotiin määräsin pojan arestiin ja takavarikoin puhelimen. Helkkari kun sapettaa ja jopa pelottaa. Miten siitä on tuollainen tullut..

Kommentit (296)

Vierailija
281/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Vapaavuorikin saanut rangaistuksen pahoinpitelystä. Jos jää yhteen kertaan, saattaa vielä päästä Helsingin pormestariksi. 

Vierailija
282/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Yritin kysellä niin kuin neuvoitte, että miksi noin kimpaantui mutta ei se suostunut oikein mitään kertomaan. Hoki vain ettei ollut mikään iso juttu. Että hänellä vaan pimahti. Hermostui kun kysyin uudestaan ja sanoin etten usko. Nyt mököttää omassa huoneessaan. On taas vaihteeks vihaisella tuulella..

Pojalla on kännykässä joku salasana eikä se suostu sitä kertomaan. Ei kuulema kuulu mulle. Olen oikeasti huolissani. Onneksi huomenna päästään tästä puhumaan. Toivottavasti tuo poika pystyis tuntemattomalle helpommin kertoa kuin mulle. Näen itsekin että sillä on ihan helvetin paha olla ja on ihan hirveää kun en osaa auttaa.. ei anna halata ja jos yritän sanoa että rakastan lähtee ovet paukkuen omaan huoneeseen. Ei kuulema tarvitse valehdella eikä usko että se on edes totta.. oon ihan hirveän huono äiti tai siltä se ainakin tuntuu. Ap

Kuulostaa että pojan tilanne on nyt ihan tosi paha.. Ihan kuin luottamus ois mennyt?

Niin mustakin. Et kai ap ole ikinä suutuspäissäsi sanonut lapselle että et rakasta tätä tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Yritin kysellä niin kuin neuvoitte, että miksi noin kimpaantui mutta ei se suostunut oikein mitään kertomaan. Hoki vain ettei ollut mikään iso juttu. Että hänellä vaan pimahti. Hermostui kun kysyin uudestaan ja sanoin etten usko. Nyt mököttää omassa huoneessaan. On taas vaihteeks vihaisella tuulella..

Pojalla on kännykässä joku salasana eikä se suostu sitä kertomaan. Ei kuulema kuulu mulle. Olen oikeasti huolissani. Onneksi huomenna päästään tästä puhumaan. Toivottavasti tuo poika pystyis tuntemattomalle helpommin kertoa kuin mulle. Näen itsekin että sillä on ihan helvetin paha olla ja on ihan hirveää kun en osaa auttaa.. ei anna halata ja jos yritän sanoa että rakastan lähtee ovet paukkuen omaan huoneeseen. Ei kuulema tarvitse valehdella eikä usko että se on edes totta.. oon ihan hirveän huono äiti tai siltä se ainakin tuntuu. Ap

Tsemppiä ap, et varmasti ole huono äiti. Sun lapsella on nyt vaan ihan todella todella vaikeaa. Älä luovuta äläkä lopeta sanomasta rakkaaksi. Kyllä se pikkuhiljjaa sitten alkaa pojan kalloon uppoamaan että tarkotat sitä oikeasti!

Vierailija
284/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap tiedosta, mutta meitä ei enää kiinnosta :)

Vierailija
285/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. En muuta osaa sanoa :(

Vierailija
286/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäinen tämä hirviökakarasi on?

Olen sittenkin tyytyväinen, kun juuri 14v täyttänyt poikani ei pyöri ostareilla ja kauppakeskuksissa kavereidensa kanssa. Hänellä viisi kertaa viikossa futistreenejä ja matseja. Vapaa-ajalla saa ihan vapaasti pelata kaverien kanssa tietsikalla. Eipä tarvii stressata, että ryyppää tai vetää huumeita jossain piilossa.

Ihanan kilttejä poikia myös hänen kaverinsa.

Niin ja päätit tulla pätemään tähän? Miks? Toinen kertoo huolestaan ja sä mainostat omaa kullannuppuas....just

Vierailija
287/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on tehnyt rikollisen teon. On varmaan tuha edes kysyä, oletko hankkinut hänelle apua? Neuropsykiatrista ja lastensuojelulta.

Kasvatusta on myös tarkastella hyvin tiukalla otteella. Lapsesi asosiaalinen käytös on huolestuttavaa eikä tule tuohon loppumaan. Kyseessä on viimeiset ajat oikeasti puuttua asiaan.

Vierailija
288/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

"Ei suostu kertomaan" salasanaa???

Mitä helvettiä nyt taas kaikki nämä paapovat "kyllä sillä varmaan on paha olo"-kommentit! Sillä kuuluukin olla tosi paha olo nyt pahoinpitelypuuhansa jälkeen! Toisen ihmisen hakkaaminen ei ole mikään hetkellinen kompurointi vaan tosi vakava asia! Aivan uskomatonta että täällä nyt kehotetaan herttaisesti ja varovasti juttelemaan ettei vaan tämä poika nyt raivostu enempää! Jumalauta siis.

Kyllä, ap, olet SURKEA vanhempi ainakin just nyt.

Vierailija
289/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Mitä helvettiä nyt taas kaikki nämä paapovat "kyllä sillä varmaan on paha olo"-kommentit! Sillä kuuluukin olla tosi paha olo nyt pahoinpitelypuuhansa jälkeen! Toisen ihmisen hakkaaminen ei ole mikään hetkellinen kompurointi vaan tosi vakava asia! Aivan uskomatonta että täällä nyt kehotetaan herttaisesti ja varovasti juttelemaan ettei vaan tämä poika nyt raivostu enempää! Jumalauta siis.

Mites neropatti meinasit, että ap saa sen salasanan? Anna neuvo , älä vittuile

Vierailija
290/296 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle 15 vuotias niin poliisi ei voi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
291/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Mites neropatti meinasit, että ap saa sen salasanan? Anna neuvo , älä vittuile

Tätä itsekin olin tulossa kysymään. Jos teini ei sitä anna niin voi se olla vaikea arvatakaan. Mutta huolestuttavaa kun ei sitä voi antaa. On varmaan jotain salattavaa...

Vierailija
292/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap tiedosta, mutta meitä ei enää kiinnosta :)

Sori mutta mua kiinnostaa

Vierailija
293/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko Koulurauhaa!

tässä tapauksessa? Tukea tarvitsee myös kiusaaja. Kuvauksen perusteella einvoi sanoa kuka on ollut aloitteellinen tapahtumassa.

Vierailija
294/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko Koulurauhaa!

tässä tapauksessa? Tukea tarvitsee myös kiusaaja. Kuvauksen perusteella einvoi sanoa kuka on ollut aloitteellinen tapahtumassa.

Oli kuka oli kiusaaja mutta kaikki pojat tarvitsee apua, sillä ei ollut ensimmäinen kerta. Jotain on vinossa ja pahasti.

Vierailija
295/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menetä toivoasi, ap! Pojan on tosi paha olla, on pettynyt itseensä ja pohtii, voitko sinäkään häntä enää rakastaa. Nyt ei saa luovuttaa! Sano pojalle uudestaan, että rakastat häntä. Ja sano, että haluat auttaa häntä, ettei hän enää joudu tällaisiin tilanteisiin. Yritä saada teidän yhteiseksi tavoitteeksi, että nämä tilanteet eivät toistu. Ja kerro, että sitä varten tarvitaan lisää tietoa siitä, mitä oikeastaan on tapahtunut. Kysy suoraan, onko poikaa kiusattu.

Vierailija
296/296 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko Koulurauhaa!

Oli kuka oli kiusaaja mutta kaikki pojat tarvitsee apua, sillä ei ollut ensimmäinen kerta. Jotain on vinossa ja pahasti.

Komppaan tätä, että ap:n poika ei ole ainoa, joka tarvitsee apua. Jos kerran tappeluita on ollut useita, niin pitäisi saada ap:n pojan lisäksi nämä toiset osapuolet toimenpiteiden piiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan