millainen tuli sinusta joka et päässyt lääkikseen?
Kommentit (25)
Parempi ja onnellisempi ihminen. Tajusin etten halua edes lääkäriksi. Yhteiskunta arvostaa näitä yliopistokoulutettuja, mutta olen onnellinen siinä ammatissa missä olen nyt.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:29"]Parempi ja onnellisempi ihminen. Tajusin etten halua edes lääkäriksi. Yhteiskunta arvostaa näitä yliopistokoulutettuja, mutta olen onnellinen siinä ammatissa missä olen nyt.
[/quote]
Hahah. No voithan sä noinkin ittees lohduttaa, kun et lääkikseen päässyt :) viidesti taisit kuitenkin hakea?
Hahah. No voithan sä noinkin ittees lohduttaa, kun et lääkikseen päässyt :) viidesti taisit kuitenkin hakea?
Mikä vtun pelle sinä olet? Jos joku on tyytyväinen ammattiinsa mitä sä tuut siihen riekkuu. Vedä ne white trash -värjätyt hiukses takas sinne pipon sisään ja tunge pääsi perseeseen.
terveisin, kusipäiden vihaaja.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:29"]Parempi ja onnellisempi ihminen. Tajusin etten halua edes lääkäriksi. Yhteiskunta arvostaa näitä yliopistokoulutettuja, mutta olen onnellinen siinä ammatissa missä olen nyt.
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa vain kerran, nyt olen farmakologian dosentti. Mutta ilmeisesti sinä olet ihan lääkäri kun noin ilkeämielinen olet?
Hain kerran, koska vanhemmat sitä niin kovasti halusivat. En päässyt. Minusta tuli onnellinen peruskoulun aineenopettaja.
Monesta voi ehkä tulla lääkäri, mutta harvasta tulee HYVÄ lääkäri.
En kuulu ketjun tavoittelemaan ryhmään, koska pääsin lääkikseen 1994, valmistuin 2000. Olen tällä hetkellä melko kyllästynyt lääkärin työhön ja haluaisin jotain muuta mutta en oikein tiedä mitä.
Eli jos nyt saisin valita niin valitsisin jonkin toisen ammatin. Ehkä arkkitehti, joka kiinnosti myös lukiossa. En vain enää jaksaisi ja kenties pystyisi poääsykoerumbaan.
Hain kerran, mutta sain jo ennen pääsykokeita tietää pääseväni sairaanhoito-oppilaitokseen ja ajattelin hakea myöhemmin lääkikseen terveydenhuoltoalan kiintiössä. Musta tuli sairaanhoitaja ja en enää haluakaan lääkäriksi.
Mieheni pyrki kolme kertaa lääkikseen ja opiskeli sitten merkonomiksi. On tyytyväinen ihan muissa hommissa ja mä oon sitä mieltä, ettei lääkärin ammatti olis sille sopinut yhtään.
Onnellinen, akateemisesti koulutettu, monen lapsen äiti. Pyrin moneen paikkaan, kun en oikein tiennyt, mitä haluan. Jos olisin todella halunnut, olisin kyllä lääkikseen voinut toisen kerran yrittää ja todennäköisesti päästä. Olen hyvä opiskelija ja kirjoitin kuusi laudaturia. onneksi löysin sopivamman alan. Eli hyvin kävi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:31"]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa vain kerran, nyt olen farmakologian dosentti. Mutta ilmeisesti sinä olet ihan lääkäri kun noin ilkeämielinen olet?
[/quote]
Hahhaa!. Dosentit tunnetusti rikastuttaa av-palstaa viisauksillaan. Minäkin olen lettutieteen vihtori. Pistäkää paremmaksi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:45"]
Monesta voi ehkä tulla lääkäri, mutta harvasta tulee HYVÄ lääkäri.
[/quote]
Näin. Itse hain lääkikseen, kun en silloin muutakaan keksinyt. Jos olisin päässyt sisään, olisin varmaankin kohdellut potilaita samalla asenteella kuin kommentoija 9, joten tässä tapauksessa lopputulos on kaikkien kannalta hyvä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:33"]
Mikä vtun pelle sinä olet? Jos joku on tyytyväinen ammattiinsa mitä sä tuut siihen riekkuu. Vedä ne white trash -värjätyt hiukses takas sinne pipon sisään ja tunge pääsi perseeseen.
terveisin, kusipäiden vihaaja.
Hahah, rauhotu ja otat lääkkeet :)
Valelääkäri.