Millasia noi mingnom munat on(kirjotinkohan oikein)?
Onko siis sisältä täyttä suklaata? onko suklaa hyvää?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:04"]Aina oppii jotain uutta. On ihmisiä, jotka eivät pysty syömään yhtä munaa yhdellä rupeamalla – siis vaikka kuitenkin pitävät sen mausta. Olen luullut, että sitä vaan sanotaan noin hienostelevasti että "en pysty syömään kerralla", mutta kun saman kuulee useammasta lähteestä, uskottava on. :) Mikäpä siinä, riittää pitempään. Minulla ei riitä.[/quote]
Ihmettelin samaa! Pystyn syömään vaikka kolme Mignonia putkeen, enkä ole ollenkaan lihava. Mutta ehkä se on joillekin liian makeaa.
USKOKAA NYT JO ETTÄ MIGNON-MUNAT EIVÄT OLE SUKLAATA VAAN NOUGATIA!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:04"]Aina oppii jotain uutta. On ihmisiä, jotka eivät pysty syömään yhtä munaa yhdellä rupeamalla – siis vaikka kuitenkin pitävät sen mausta. Olen luullut, että sitä vaan sanotaan noin hienostelevasti että "en pysty syömään kerralla", mutta kun saman kuulee useammasta lähteestä, uskottava on. :) Mikäpä siinä, riittää pitempään. Minulla ei riitä.[/quote]
Ihmettelin samaa! Pystyn syömään vaikka kolme Mignonia putkeen, enkä ole ollenkaan lihava. Mutta ehkä se on joillekin liian makeaa.
[/quote]
Sitä se on. Mulla menee kyllä suklaalevy kokonaan porsastelutuulella ollessa, mutta kokonaista mignonia en saa alas. Liian imelää. Mutta ihanaa ♥
Jos olisikin suklaata niin nam, mutta kun ovat nougata niin yöks. Tosin pieni määrä vielä meneekin makean nälkään jos ei mitään muuta ole tarjolla.
En lapsena tykännyt, myöhemmin kyllä. Tosin vasta viime vuosina (olen nyt 40v.) olen pystynyt syömään kokonaisen kerralla. Vuolen siitä veitsellä lastuja :).
Maailman parasta =). No okei, on ne wiener nougat vielä vähän parempia. En mäkään koko mignonia kerralla pysty syömään, mutta miksi pitäisi. Ihanaa, kun voi laittaa osan syrjään ja kohta jatkaa syömistä. Veitsellä oikein ohuita lastuja... omnomnom.
Ja kyllähän kaikki tietää, että se on nougatia eikä suklaata, tiedoksi huutajalle.
Makuasioistahan juuri voi kiistellä ja niistä juuri kiistellään. Faktoista ei voi kiistellä. Ja itse asiaan eli mignon; HYVÄÄ ON!