Lapset ovat minusta ällöttäviä, haluatko kysyä jotain?
Siinä se tulikin. Kammoksun lapsia ylikaiken. En ole aina ajatellut näin, päinvastoin. Olen rakastanut lapsia yli kaiken, mutta mitä vanhemmaksi tulen ja mitä enemmän -sekä realistisemmin heitä näen niin sitä pahemmaksi tämä "viha" muuttuu.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:37"]
Olet väärässä siinä, että osaisit olla äiti. Et osaisi. En ole ikinä tavannut sinua, mutta jos kaikki mitä olet kirjoittanut on totta, et osaisi olla äiti. Osaisit luultavasti puskea lapsen alapäästäsi ulos, mutta et missään nimessä osaa olla äiti. Älä hanki lapsia, maailmassa on jo tarpeeksi lapsia, jotka ovat joutuneet kärsimään. Jos joskus tulet raskaaksi, tee abortti tai anna lapsi adoptioon, sinusta ei ole tähän maailman rankimpaan, haastavimpaan mutta palkitsevimpaan työhön. Ja ihan sama mitä iniset vastaan, et pysty olemaan äiti, ikinä.
[/quote]
Hohoo kaikkea sitä lukee... kävin ite samanlaisia fiiliksiä läpi aikanani ja nyt kahden lapsen hyvä äiti. Tää on niin tätä kun Nico-Petterien mammat täällä kauhistelee ettei joku vaan tykkää heidän rumasta kersasta :D
Ei itseään voi hyväksi äidiksi sanoa. Lapset sen tietävät sitten kun ovat aikuiseksi kasvaneet, onko äiti ollut hyvä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:35"]
Lapsissa, erityisesti vastasyntyineissä vauvoista on kaikki viisaus
[/quote]
Hahaha, vai kaikki viisaus. Vastasyntynyt ei ole viisas, ei edes tietoinen omasta olemassaolostaan. Saman verran viisautta kuin kanalla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:54"]
Se ettei pidä lapsista ei ole sama kuin se ettei pidä koirista.
[/quote]
Ei olekaan sama asia. Ainoastaan verrannollinen. Minä en esimerkiksi pidä lapsista aivan vastaavalla tavalla kuin joku ei pidä koirista.
Mustakin lapset ovat lähinnä ärsyttäviä ja ällöjä. Siis MUIDEN lapset. Itselläni on kolme lasta, jotka ovat minulle parasta maailmassa. Mutta en minäkään (eikä moni muukaan vanhempi) mitenkään yleisesti lapsista tykkää.
Minun lapseni ovat suomalaisia ja suomessa kasvaneita ja aina käyttäytyneet hyvin (nyt jo aikuisia) ja mielestäni se johtuu siitä, että olen itse käyttäytynyt hyvin lapsiani kohtaan ja arvostanut heitä alusta asti. Ei ole tarvinnut kurittaa eikä leikkiä despoottia vaan asioiden selittäminen kauniisti puhumalla on riittänyt. Ihan ovat siis vapaasti kasvaneita poikia (4kpl).