Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavotteita teillä on elämässä?

Vierailija
29.03.2026 |

Omani on sellainen että yritän elää 34-vuotiaaksi asti. 

M33

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa pois Suomesta ennen lopullista romahdusta.

Vierailija
2/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttää usko kaikissa olosuhteissa ja päästä kerran voittajana perille. "Kulje mun kanssani, läpi pimeän kaupungin .. " (bass n Helen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa pois Suomesta ennen lopullista romahdusta.

Tämä on kanssa hyvä. 

Arvostan. 

Vierailija
4/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrassaan mitään.

Jollekin päivälle voi olla joku tavoite. Mutta mitään suurempaa, pitkäkantoisempaa ei ole. Pitäisikö olla? Miksi? Eläimetkin elävät hetki kerrallaan, kitä eteen tuleekin.

Vierailija
5/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada siivotuksi kaikki ylimääräiset romut pois ennen kuolemaani, jotta ne eivät jäisi lasten vaivoiksi. N/70

Vierailija
6/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada edes kerran elämässä kokea yhden illan juttu naisen kanssa. Maksullisia ei lasketa. Tuskin toteutuu, sillä en edes etäisesti vastaa nykynaisten miehiin kohdistuvia ulkonäkövaatimuksia.

Vierailija
7/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon massia ja p.illua.

Vierailija
8/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla v i t u n rikas,ja elää "lännen malliin"..

Vierailija
9/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kirjan, joka sisältää vain gluteenittomia ja suolistoystävällisiä reseptejä.

Vierailija
10/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteenani on saada olla ja elää rauhassa.

Vierailija
11/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion juoda sixpackin alle 10 min, toistaiseksi ollut liian hapokasta, vaikka aukaisin tölkit jo vartin ennen suoritusta.

Vierailija
12/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistua, löytää työpaikka, ostaa asunto, EHKÄ hankkia lapsi, sijoittaa vähän eläkepäiviä ajatellen.

Kaikki muu on hyvin. Asun ulkomailla ihanan miehen kanssa, jolla on loppuelämän virka, joten tulevaisuus ei pelota niin paljon. Ystäviä ja harrastuksia on mukavasti, Suomessa käyn välillä perhettä moikkaamassa ja heilläkin kaikki hyvin.

Vierailija
13/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on selvitä hengissä vielä jokunen viosi.

Yritän vähentää tavaraa lukaalissani.

Vierailija
14/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. Luovuin tavoitteista, koska olin tottunut tavoitteisiin joihin meillä ei enää kertakaikkiaan ole varaa.

Vierailija
15/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyä terveenä ja työllistettynä omassa ammatissani.  Ne mahdollista minulle mieleisen hyvän arjen. 

Vierailija
16/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kirjan, joka sisältää vain gluteenittomia ja suolistoystävällisiä reseptejä.

Tuollaista ei onneksi ole kukaan vielä tehnytkään.

Vierailija
17/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tällä hetkellä varmaan konkreettisimpana vakityön löytäminen, ettei tarvitsisi elää niin kädestä suuhun. Niiden vähän parempien tulojen turvin ostella kaikkea tarpeellista, esim. elämäni ensimmäinen pyykinpesukone, ja muutenkin laitella kotia vähän nätimmäksi.

Toivottavasti onnistua saamaan vähän rahaa myös säästöönkin, ja sen turvin esim. matkustella. Haluaisin myös päästä sellaiseen pisteeseen, ettei lounasravintolaan käytetty 15 euroa tarkoita kolmen päivän menetettyä ruokabudjettia.

Tahtoisin myös jaksaa enemmän, sekä henkisesti että fyysisesti. 🌼

Vierailija
18/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ei onneksi ole kukaan vielä tehnytkään.

Turha tehdä kirjoja kun kukaan ei niitä osta edes. Pinterestistä löytyy tuhansia tuollaisia reseptejä jo. Siellä lukee gluteeniton, sokeriton, jauhoton ja hiivaton ... minkähänlaista leivonnaista tuostakin tulee. En edes viitti kokeilla. 

Vierailija
19/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet on saavutettu jo, 76 v. Töitä oli aina ja nyt eläkkeellä jo yli 15 vuotta. Omassa velattomassa talossa kohtuullisella eläkkeellä on kivaa ja tasaisen rauhallista elämää, ollut jo vuosia. 

Vierailija
20/20 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt tavoitteisiini, joista unelmoin yli 20 vuotta. 

Eli nyt olen 45 v. ja mulla on

- erittäin hyvä pitkä parisuhde, kumppani jota rakastan ja joka rakastaa minua 

- osa-aikatyö, jonne menen aamuisin oikeasti ilolla

- parempi kunto kuin koskaan aiemmin ja bmi 22 (oli aiemmin 30)

- tarpeeksi rahaa, intoa ja aikaa tehdä mitä haluan (matkustelen, käyn konserteissa, keikoilla, teatterissa...)

- lapset kasvatettu pärjääviksi nuoriksi aikuisiksi, heihin hyvät lämpimät välit

Tavoitteeni nyttemmin on, että nämä saavuttamani asiat säilyisivät mahdollisimman pitkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi