Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisia vaivaa - miehen vietävissä näin?

Vierailija
27.03.2014 |

Eräs miespuolinen ystäväni näyttää saavan fiksut, koulutetut naiset hulluiksi samoilla tempuilla mitä naiset yleensä paheksuvat - kropalla. Tyypillä on kauniit ok kasvot ja on todella mukava, sosiaalisesti taitava, ulospäinsuuntautunut jne. Miehen intohimo on intohimoinen kuntosaliharjoittelu sekä tiukan dietin noudattaminen joka tietenkin näkyy, tunnustan, upeana kroppana. Varsinkin yläkroppa vatsalihaksineen on kuin suoraan mistä tahansa miesten lifestylelehden alusvaate- tai hajuvesimainoksesta.

No mitä tekee tämä mies ja miten naiset reagoivat? Mies ottaa muutaman (toki kierrättää näitä useamman naisen kesken) kuvan itsestään peilin kautta ilman paitaa ja lähettelee näitä naisille. Miten naiset reagoivat? Tulevat hulluksi ja suorastaan lankeavat tähän kaveriini. Naiset eivät tietenkää tyydy yleensä yhteen tai kahteen kuvaan vaan lisäpyyntöjä satelee tytöiltä päivittäin. Kaverini tietäen uskon että valikoimaan kuvissa riittää.

Ovatko naiset oikeasti näin heikkoja, vai ovatko kaverin verbaaliset taidot whatsissa + mallimaiset paidattomat kuvat näin heikko kohta naisille? Kaverini on lisäksi todella tarkka naismaustaan. Ikähaarukka 25-30, kaikki korkeakoulutettuja, keskimäärin todella kauniita ja viehättäviä naisia.

Ihmettelen vierestä kaverin kertoessa seikkailuistaan miten sai jo kuudennen naisen tänän vuonna lankeamaan tätä kautta sänkyynsä. Huh huh.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on helppoja hyvän lihan edessä.

Vierailija
22/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:13"]

Hyväkroppaisena miehenä voin sanoa omiin kokemuksiin perustuen, että naiset todellakin ...[/quote]

Aika jännä, jo tämän lukeminen saa mielenkiinnon heräämään. ;) Oon just niin helppo. Tai olisin/olin, nyt on oma hyväkroppainen (myös henkisesti pätevä!) uros naituna, mutta sama reaktio silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin vähän oikeasti hyvännäköisiä miehiä että sellaisen tullessa tarjolle hopeatarjottimella jokainen tarttuu syöttiin toivoen että ehkä jutusta tulisi enemmänkin. Jääpähän käteen edes seksikokemus jota hehkuttaa muille jos ei muuta. ;)

Ap:n tekstistä ikävästi paistaa läpii naiset antaa-miehet saa -ajattelu.

Vierailija
24/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hän muutenkin osaa itseilmaisun ja on luultavasti myös hauska tyyppi. Hän on varmaan myös itsetietoinen, positiivisella tavalla. Tuohon itsetietoisuuteen ei tarvitse hyvää kroppaa mutta itsevarma mies + hyvä kroppa, kohtelias ja hyvä huumorintaju on sellainen paketti, johon menisin itse heti.

Musta aloittaja ehkä haluaa nähdä ton hyväkroppaisuuden tärkeimpänä asiana mutta totuus taitaa olla, että on myös monta hyväkroppaista miestä, jotka eivät saa naista, koska eivät osaa jutella fiksuja ja tehdä siten itseään tykö.

Vierailija
25/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:13"]

Hyväkroppaisena miehenä voin sanoa omiin kokemuksiin perustuen, että naiset todellakin ...[/quote]

Aika jännä, jo tämän lukeminen saa mielenkiinnon heräämään. ;) Oon just niin helppo. Tai olisin/olin, nyt on oma hyväkroppainen (myös henkisesti pätevä!) uros naituna, mutta sama reaktio silti.

[/quote]

Ihan tosissani olen mielipiteeni kanssa, muuta ei saa kun seksiä. Sen kanssa on ollut pakko oppia elämään, joskin sitä haluaisi muutakin naisesta, yhteistä tekemistä, matkoja, keskustelua, kaikkiaan normaalia elämää...

Sinänsä ymmärrän naisia (hyvännäköisiä) jotka aina valittavat kun miehet haluavat vain seksiä, se on jonkinlainen kirous jos omaa hyvän ulkonäön ja treenatun kropan.

Tähän on sanottava, että en omasta mielestäni muuten ole mitenkään hyvännäköinen, kroppa on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi