Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli huonoa ruokaa.Keitetyt perunat ja lihapullakastike

Vierailija
25.03.2026 |

Valmislihapullakastike. Ei edes ruskeakastiketta, vaan vehnäjauhot veteen ja sillälailla:(

Tästä ei kyllä mitään lauluja synny. Puolisolle näytti maittavan sen verran että söi. Yritetty päästä halvalla.

Mitä herkkua teillä?

Terv. Mies

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan söisi valmislihapullakastiketta? Yhhyh. Meillä syötiin itsetehtyä lohikeittoa. Oli maukasta.

Vierailija
2/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin ale nugetteja ja jälkiruuaksi lasillisen raanavettä, nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatkin valittaa, kun maha täynnä. Tekisit itse parempaa.

Vierailija
4/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa kipeä ja pakolla söin desin kreikkalaista jogurttia. Tuli aamulla tyhjennettyä vatsa ylöspäin.

Vierailija
5/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis purkkilihapullia. Mitä vikaa niissä on, helppoa ja ihan hyvää. Ainakin kun on nälkä. 

Vierailija
6/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

No mutta itsehän minä tämän ruuan teinkin. Lihapullatkin oli vielä jotain hk-pussilihapullia laputettuja, kun yritin päästä kalvalla. En osta enää valmislihapullia:(

ap

Vierailija
7/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

No mutta itsehän minä tämän ruuan teinkin. Lihapullatkin oli vielä jotain hk-pussilihapullia laputettuja, kun yritin päästä kalvalla. En osta enää valmislihapullia:(

ap

Osta Kokkikartanon, ne on hyviä.

Vierailija
8/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut tiukalla säästökuurilla ja joskus ostanut sellaisen lihapullakastikesäilykkeen kotivaraksi. Eilen päätin, että keitän sen oheen pottuja ja syön semmoista. Sitä kastiketta sai kyllä tuunata jonkun verran, että se maistui edes joltain.

Mitään halpisruokaa ei tuommoiset säilykekastikkeet kyllä ole, mutta kun se oli jo joskus parempana aikana jo hankittu, niin tähän hetkeen se oli säästöä.

Sitä vähän ihmettelen, että miksi ap ei ruskistanut ensin niitä vehnäjauhoja pannulla? Siten sitä ruskeakastiketta olisi saanut.

Vierailija
9/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä valmiskastiketta käytit ? Valion ruskeakastike on ihan hyvää ja itsetehty ruskeakastikekin hyvää.

Vierailija
10/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

ap

Ne HK:n "liha"-pullat siis eivät ole sikaa ja/tai nautaa, vaan possua ja kanaa sekaisin. Itsekin erehdyin niitä joskus ostamaan, kun pihistin kauppalaskussa. Ikinä en enää syö semmoisia ällötyksiä. Kenelle edes tulee mieleen sekoittaa jotain siipikarjaa ja sikaa keskenään! Ja itse heitinkin pois liki koko pussin, kun väkisin koitin muutaman niistä syödä.

Vierailija
11/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sellaisesta kannattais pysyä erossa?

Vierailija
12/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kun muutettiin poikakaverin kanssa yhteen, niin minäkin tein kastiketta vehnäjauhoista, osaamatta lainkaan koko hommaa. Kastike maistui lähinnä niiltä jauhoilta. Vasta sitten opin, että ne jauhot ruskistetaan ensin ja sitten vielä kypsytetään sitä kastiketta jonkun aikaa, veden lisäämisen jälkeen.

Vierailija
13/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äidiltä vähän rahaa, jos on rahapula.

Vierailija
14/14 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

ap

Lihapullia voi ostaa, kun ostaa lihapullia ei mitään mummonnahka tai HK:n. Katso että on lihaa. Itse syön eilen tehtyä karjalanpaistia ja perunamuusia, olen siis ostanut sitä varten yleisperunaa, en syö pussi muussia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä