Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää gyneä Helsingissä. Pitäisi osata kunnolla ultrata kohtu

Vierailija
27.03.2014 |

Eli hakusessa hyvä gyne joka osaa ultrata kohdun kunnolla myös mahd laajennus keittosuolaliuoksella. Helsingissä siis pitäisi tämä olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN monilta ihmisiltä kuullut tästä brunosta... ja pelkkää hyvää! olen menossa kuukauden päästä sen vastaanotolle.pakko se on kai testata kun kaikki niin kehuu sitä maasta taivaisiin :D 

Vierailija
2/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perehtynyt erityisesti sikiön ja raskauden poikkeavuuksien sekä kohdun ja munasarjojen kasvainten varhaistoteamiseen ultraäänitutkimuksella (4D). Teen myös tavanomaisia raskaudenajan seulontatutkimuksia sekä gynekologisia tarkastuksia, joissa tarvittaessa kohtu, munasarjat ja rinnat tutkitaan ultraäänitutkimuksen avulla. Lisäksi olen perehtynyt funktionaliseen lääketieteeseen ja ravitsemukseen sekä gynekologisten ongelmien luonnonmukaisiin tukihoitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:03"]

Olen perehtynyt erityisesti sikiön ja raskauden poikkeavuuksien sekä kohdun ja munasarjojen kasvainten varhaistoteamiseen ultraäänitutkimuksella (4D). Teen myös tavanomaisia raskaudenajan seulontatutkimuksia sekä gynekologisia tarkastuksia, joissa tarvittaessa kohtu, munasarjat ja rinnat tutkitaan ultraäänitutkimuksen avulla. Lisäksi olen perehtynyt funktionaliseen lääketieteeseen ja ravitsemukseen sekä gynekologisten ongelmien luonnonmukaisiin tukihoitoihin.

[/quote]Bruno itsekö se on palstalla?

Vierailija
4/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuo on kopio sen esittelystä netissä.

Vierailija
5/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikorkala femedasta

Vierailija
6/8 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kyselee mutta mikä tuo keittosuolajuttu on? Miksi sellaista käytetään?

Vierailija
7/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diacorissa on ainakin ennen ollut Juha Korhonen, joka on ennen yksityiselle siirtymistään ollut erikoislääkärinä synnytyssairaalassa. Vaikutti asiantuntevalta kun oma kohtuni ultrattiin, vaikka keittosuolaliuosta ei tosin silloin käytetty.

Vierailija
8/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno Cacciatore Femedasta. Oikeasti alansa täyshuippu, olisko paras koko Suomessa. Oikeasti.