Yksi blogi ja sen matkasta valittaminen täällä.
nyt naiset oikeasti! En ne nyt niin kalliita matkoja ole lähteä Bangkokiin etteikö meillä jokaisella olisi siihen mahdollisuus. Oli maksettu matka tai ei, kateus teistä paistaa läpi. Miksi?
Voin sanoa että meidän perhe tekee joka vuosi Aasiaan matkan, ollaan eri paikoissa ja myös ollaan oltu Bangkokissa.
Me ollaan ihan tavallinen perhe, isä käy töissä, minä olen kotona ja lapsi käy koulussa. Elämä on valintoja, toinen laittaa rahat kapakoissa olemiseen joku toinen muuhun. Me matkusteluun.
Eli uskoisin että Lindakin voisi maksaa itse, eikä se meille muille kuulu kuka hänen matkat maksaa.
Vai syynä suomalainen kateus?
Kommentit (4)
Ettekö te ymmärrä että kyse oli piilomainonnasta joka on lain vastaista. On niin helppoa ottaa se kateuskortti esiin kun asiasta ei enempää ymmärretä. Hankkikaa vähän aivoja. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 02:16"]Suomalaiset ovat niin kateellista kansaa, että AV-mammatkin vihreinä kateudesta kylvöö negatiivisuuttaan netissä anonyyminä.
Hankkikaa elämä! Ei mulla muuta.
ps. Moniko AV-mamma kieltäytyisi ilmaisesta matkasta? - aivan. Ei yksikään.
[/quote]
En tietenkään kieltäytyisi ilmaisesta matkasta, jos kohde olisi sellainen missä haluan käydä. Mutta jos kirjoittaisin blogia, laittaisin matka-aiheisiin postauksiin lainmukaiset merkinnät siitä, että ne on saatu yhteistyön kautta.
Olikos vielä jotain mitä halusit ymmärtää väärin? :)
Kyse ei keskustelussa ollut millään tavalla matkasta tai matkustamisestaan sinänsä. Kateuskortin pelaaminen on lisäksi niin nähty, samoin kuin oman sädekehän kiillottelut.
Suomalaiset ovat niin kateellista kansaa, että AV-mammatkin vihreinä kateudesta kylvöö negatiivisuuttaan netissä anonyyminä.
Hankkikaa elämä! Ei mulla muuta.
ps. Moniko AV-mamma kieltäytyisi ilmaisesta matkasta? - aivan. Ei yksikään.