Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta...
Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta yhtä nirsoiksi naiset sielläkin paljastuivat. Alussa vaikutti lupaavammalta kuin Tinder ja järkevän tuntuisia mätsejä tuli. Mutta aika lyhyeen tuntuvat keskustelut loppuvan. Ilmeisesti naiset jälleen kerran pettyivät kun ei niitä komeita ritareita löytynytkään vaikka lupailtiin. Vain taviksia oli tarjolla.
Kommentit (537)
Ootteko siis kaikki vaan swaippaillu persreikiä? Likasta touhua toi deittailu.
Mitä enemmän mä luen tätä keskustelua, niin sitä varmempi olo tulee elämästä yksin. Se, että olen syntynyt naiseksi ei käsittääkseni vielä velvoita mua jakamaan itseäni kenenkään kanssa. Mulla on oikeus itseeni ja yksikään mies, joka sanoo, että on mun velvollisuus kiinnostua miehestä, koska hän on tavallinen hyvä mies saa mut oksentamaan. Mä olen hyvä ihminen. Maksan veroja, autan lähimmästä enkä vahingoita muita. Se riittäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: Etkö kuitenkin lopulta halveksu ja vihaa naisia? Sisimmässäsi oikeasti näin taitaa olla ja se näkyy ulospäin. Siksikin olet sinkku.
Miten tuon sinun miesvihasi kanssa sitten? Se ei taida ainakaan olla helpottamassa...
Voi poju, minä olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, ja kavereistani enemmistö on miehiä. Sinä et ole tyypillinen mies, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on tullut noissa nettideiteissä niin monta urpoa vastaan, että ei sit jaksa enää vastata oikein kenelläkään! Siis aluksi ovat vaikuttaneet mukavilta,mut sit alkaa pukkaan ties mitä suihinotto viestiä.Eikä kyseessä ole olleet mitkään rikkaat ja komeat, vaan ihan tavismiehet.Mitä jutellut muiden naisten kanssa niin vähän samaa vikaa.
Sieltä sitten valitettavasti jää hyvätkin miehet huomaamatta,ku on niin totaalisen kyllästynyt siihen jatkuvaan perseilyyn.Tilanne on ikävä ja epäreilu molempien kannalta, näiden deittisovellusten pitäisi jotenkin muuttua. Kuitenkin nykyään aikalailla ainoa paikka missä voi tavata ihmisiä.
N32Kuten myös.
Niin paljon on tullut totaali-mykkiä vastaan, että yhtään aloitetta keskusteluun en tee. Nainen tehköön, jos kokee aiheelliseksi. Osa mätseistä poistuu, mutta ei väliä, kun omakin panos on siihen mennessä ollut nolla.
Tuo on muuten Tinskussa aivan ihmeellistä. Ollaan etsivinään seuraa, kumpainenkin swaippaa toisensa jatkoon, toisen avatessa keskustelun ei vastata mitään. Siis mitä h€lv€ttiä?
Se on jono.
Itsellä 20 keskustelua auki, ne keskustelut etenee omaan tahtiinsa ja toiset 20 matchia odottaa keskustelun avausta.
Jos joku aloittaa niin vastaan kun ehdin. Tässä kohtaa myös kiinnostuksella on väliä. Jonkun toisen kanssa voi olla jutut jo pidemmällä, että juuri nyt ei kiinnosta uutta aloittaa.
Okei. Sulle Tinder on vain leikkikalu ja ajanviete. Et ole tosissasi hakemassa sieltä mitään parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on tullut noissa nettideiteissä niin monta urpoa vastaan, että ei sit jaksa enää vastata oikein kenelläkään! Siis aluksi ovat vaikuttaneet mukavilta,mut sit alkaa pukkaan ties mitä suihinotto viestiä.Eikä kyseessä ole olleet mitkään rikkaat ja komeat, vaan ihan tavismiehet.Mitä jutellut muiden naisten kanssa niin vähän samaa vikaa.
Sieltä sitten valitettavasti jää hyvätkin miehet huomaamatta,ku on niin totaalisen kyllästynyt siihen jatkuvaan perseilyyn.Tilanne on ikävä ja epäreilu molempien kannalta, näiden deittisovellusten pitäisi jotenkin muuttua. Kuitenkin nykyään aikalailla ainoa paikka missä voi tavata ihmisiä.
N32Kuten myös.
Niin paljon on tullut totaali-mykkiä vastaan, että yhtään aloitetta keskusteluun en tee. Nainen tehköön, jos kokee aiheelliseksi. Osa mätseistä poistuu, mutta ei väliä, kun omakin panos on siihen mennessä ollut nolla.
Tuo on muuten Tinskussa aivan ihmeellistä. Ollaan etsivinään seuraa, kumpainenkin swaippaa toisensa jatkoon, toisen avatessa keskustelun ei vastata mitään. Siis mitä h€lv€ttiä?
Ihan samaa miettinyt.
Tinsku2.0 voisi toimia sillai, että saat ilmoituksen: "Uusi mätsisi avasi keskustelun. Vastaa hänelle tai poista hänet, jos haluat jatkaa swaippailua."
Hmmm... Taidat olla vähän naiivi.
Ei Tinskun liiketoimintaidea ole saattaa ihmisiä yhteen. Tinskun liiketoimintaidea on kerätä rahat talteen tuon asian ympärillä pyöriviltä. Ts. kerätä mahdollisimman paljon maksavia asiakkaita (ja mainoksia). Kärjistäen ilmaisasiakkaat pitää saada ärtymään ilmaisversiosta ja kiinnostumaan sekä vakuuttumaan maksullisen version paremmuudesta ilmaisversioon nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: Etkö kuitenkin lopulta halveksu ja vihaa naisia? Sisimmässäsi oikeasti näin taitaa olla ja se näkyy ulospäin. Siksikin olet sinkku.
Miten tuon sinun miesvihasi kanssa sitten? Se ei taida ainakaan olla helpottamassa...
Voi poju, minä olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, ja kavereistani enemmistö on miehiä. Sinä et ole tyypillinen mies, onneksi.
Tietävätkö miehesi ja kaverisi, että suollat miesvihaa netissä? Luuletko, että he olisivat iloisia, jos saisivat tietää sen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän mä luen tätä keskustelua, niin sitä varmempi olo tulee elämästä yksin. Se, että olen syntynyt naiseksi ei käsittääkseni vielä velvoita mua jakamaan itseäni kenenkään kanssa. Mulla on oikeus itseeni ja yksikään mies, joka sanoo, että on mun velvollisuus kiinnostua miehestä, koska hän on tavallinen hyvä mies saa mut oksentamaan. Mä olen hyvä ihminen. Maksan veroja, autan lähimmästä enkä vahingoita muita. Se riittäköön.
Tämä on ap:n tektstien vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista feministiä kukaan haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö miehesi ja kaverisi, että suollat miesvihaa netissä? Luuletko, että he olisivat iloisia, jos saisivat tietää sen?
Höpö ja höpö taas, minä tykkään miehistä. Vihaa on vain sinun yksinjäävässä päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ap:n tektstien vaikutus.
Ei ole, vaan se johtuu teidän naisten pakkomielteisestä jankkaamisesta. Mitä en edes ymmärrä, kun eihän teidän pitänyt olla edes kiinnostuneita miehistä...
Aika paljon ilmoituksia missä halutaan spermaa. Siis lapsen tekoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.
Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?
M31
Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.
Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.
M31
Uskon kyllä että et vaivaudu. Ymmärrät itsekin olevasi väärässä.
Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.
M31
Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaista logiikkaa? Mikä ihmeen defenssi tuo on?
Et ole suhdemielessä hyvä mies, jos et kerran pääse suhteeseen kenenkään kanssa. Ihan samalla lailla et ole hyvä jalkapallossa, jos et pääse joukkueeseen pelaamaan; hyvä laulamaan, jos sinua huolita kuoroon/bändiin/Idolsiin; hyvä kaveri, jos kukaan ei jaksa nähdä sinua tai halua ystävystyä kanssasi jne. Jos et selviä esikarsinnoista niin ethän sinä silloin ole millään mittarilla *hyvä*.
Siinä sinulle aitoa keskustelua.
Sivusta
Naiset nettitreffeillä oikeasti kuvittelevat sen olevan niin että miehet kisaavat verissäpäin naisista ja lopulta vain kärkikasti valkataan parisuhteisiin.
Unohtuu että miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä.
Mä en tiedä, koska en ole henkilökohtasiesti dataa nähnyt, mutta eikö niissä deittiapeissa nimenomaan miehiä ole 2x enemmän kuin naisia? Ainakin niin täällä on monesti valiteltu.
Sillä ei ole lopulta merkitystä parisuhteen saamisen kannalta.
Facebook tai Tinder ei ole mikään erillinen maailma. Parisuhteeseen päädytään livenä.
Viestien ja matchien saaminen on oma lukunsa. Ja seksiähän toki nainen saa aina.
Miten niin ei ole merkitystä? Naiset saa läjäpäin viestejä, eivätkä vaivaudu edes suurinta osaa lukemaan. Moni mies siis taka-alalle tästä epäsuhdasta johtuen trendi on kasvava, että se tutustuminen parisuhdemielessä hoidetaan netissä. ohis
Niin. Naiset kokevat että Tinderissä tai Facebookissa heillä on kovempi kysyntä ja suurempi etu.
Mietitäänpä asioita näin.
- miehiä on Tinderissä 2x enemmän kuin naisia
- miehet ovat 10x hanakampia tykkäämään ja viestittämään
No, ajatellaanpa että meillä on 10 miestä ja 10 naista.
Miehistä 10 on Tinderissä, naisista 5.
Jokainen mies tykkää kymmenestä naisesta, jokainen nainen tykkää yhdestä miehestä.
Naisilla on sis kovempi kysyntä. Ok. Mutta onko se parisuhdemielessä totta? Vain yksi naisista voi saada sen miehen joka sai 3 tykkäystä, ja vain yksi sen miehen joka sai 2 tykkäystä.
Jos muut haluavat pariutua, jäljelle jää 8 miestä jotka jäivät Tinderissä paitsioon. Ja 8 naista jotka jäivät parisuhdemielessä paitsioon koska ne 2 suosittua miestä menivät jo.
See?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin luvata sen sinulle, asenteesi on jo niin katkera. Kun olet 40v neitsyt, jotain on kyllä vialla jossain muualla kuin vain niissä miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö ja höpö taas, minä tykkään miehistä. Vihaa on vain sinun yksinjäävässä päässäsi.
Olet ihmeellisen katkera ja vihainen naimisissa olevaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni olen näitä joskus näyttänyt, esimerkkinä siitä miten kujalla voi joku olla. Yhdessä naurettiin, mikä kuulostaa vähän julmalta, mutta toisaalta se on hyvin rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihmeellisen katkera ja vihainen naimisissa olevaksi naiseksi.
Sinä olet viihdettä, kai tajuat edes sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni olen näitä joskus näyttänyt, esimerkkinä siitä miten kujalla voi joku olla. Yhdessä naurettiin, mikä kuulostaa vähän julmalta, mutta toisaalta se on hyvin rehellistä.
Ahaa, olet siis naimisissa jonkun simp-miehen kanssa. En yllättynyt. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32Kuten myös.
Ihan samaa miettinyt.
Tinsku2.0 voisi toimia sillai, että saat ilmoituksen: "Uusi mätsisi avasi keskustelun. Vastaa hänelle tai poista hänet, jos haluat jatkaa swaippailua."
Hmmm... Taidat olla vähän naiivi.
Ei Tinskun liiketoimintaidea ole saattaa ihmisiä yhteen. Tinskun liiketoimintaidea on kerätä rahat talteen tuon asian ympärillä pyöriviltä. Ts. kerätä mahdollisimman paljon maksavia asiakkaita (ja mainoksia). Kärjistäen ilmaisasiakkaat pitää saada ärtymään ilmaisversiosta ja kiinnostumaan sekä vakuuttumaan maksullisen version paremmuudesta ilmaisversioon nähden.
Tuohonhan se perustuu.
Miehet ärtyvät koska eivät saa matcheja, naisten odottaessa kiiltokuvamaisempaa profiilia ja komeampaa/karismaattisempaa miestä kuin tavismies.
-> miehet maksavat saadakseen lisää matcheja joista löytää sopiva nainen
Naiset ärtyvät koska miehiä riittää mutta harva on laatua (top 1-10%) ja laadukkaat eivät halua vakiintua tavistiinojen kanssa vain haluavan pelkkää seksiä.
-> naiset maksavat saadakseen valikoida huippumiehiä joista valikoida sopiva mies
Parisuhteita ei synny koska vaikka Tinderissä olisi 1 000 000 miestä ja 1 nainen, se 1 nainen ei yhäkään pääse valikoimaan miestä parisuhteeseen yhtään sen enempää kuin livenäkään. Ne 1 000 000 miestä eivät tyydy parisuhteessa vähempään vain siksi koska ensikontakti tapahtuu Tinderissä eikä livenä.
Miten nykyinen strategiasi toimii? Kun se kerran ei toimi vaan jankkaat täällä samaa joka päivä, eikö kannattaisi vaihtaa sitä? Mutta et kai voi, et uskallakaan ehkä.