Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta...

Vierailija
22.11.2020 |

Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta yhtä nirsoiksi naiset sielläkin paljastuivat. Alussa vaikutti lupaavammalta kuin Tinder ja järkevän tuntuisia mätsejä tuli. Mutta aika lyhyeen tuntuvat keskustelut loppuvan. Ilmeisesti naiset jälleen kerran pettyivät kun ei niitä komeita ritareita löytynytkään vaikka lupailtiin. Vain taviksia oli tarjolla.

Kommentit (537)

Vierailija
201/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Tässä on vaan sellainen looginen ongelma, että jossain naisetkin ne läheisyyden ja seksin puutteensa hoitavat pois alta. Yleensä se on joku deittisovellusta tilattu yhden illan juttu joka on komistus. Naiset vaan unohtavat tämän ja hokevat aina pärjäävänsä ilman miehiä. Olisi siis loogista, että jos olen yksi sadoista joille voi nirsoilla deittisovelluksissa niin minäkin voisin päättää esim. ettei minun verorahojani käytettäisi niiden nirsoilijoiden hyväksi mitenkään. Jos verotus kevenisi reilusti niin niillä ekstatuloilla varmasti alkaisi löytyä kiinnostunutta seuraa.

Ihmettelen ettette naiset ymmärrä yhteiskunnan olevan tällä hetkella pahasti epätasapainossa. Varmasti elämä naisena on kivaa kun kaikki muuttujat suosivat omaa sukupuolta juuri nyt. Se tulee kuitenkin pitkällä tähtäimellä aiheuttamaan ongelmia. Lukekaa vaikka tämä:

https://yle.fi/uutiset/3-11602466

Kertoo nuorista miehistä, mutta kyllä sen voi soveltaa koskemaan kaikkia miehiä.

-ap

Vau. Sä kuulostat todella itsekeskeiseltä m*lkulta. Ihan tosissasi siis täällä nillität, että naisten pitäisi jakaa sullekin irtopiparia, koska sinä maksat veroja! Kuule minäkin maksan veroja ja sen takia koen, että saan ihan itse valita kenen kanssa nussin. Muuta sinä vaikka siperiaan elämään omavaraistaloudessa. Mä vähän luulen, että sun saamattomuutesi syy ei todellisuudessa ole naisten nirsous, vaan tuo sinun ihan karsea ja vastenmielinen luonne.

Käypä vetämässä vähän happea ettei verisuonet poksahda.

En ole puhunut irtopiparista juuri muuten kuin kaukaisesti sivuamalla kun yritin selittää mikseivät naiset kaipaa enää nykyään parisuhteita, varsinkaan lastenteon jälkeen. Lapset täyttävät emotionaalisen rakkauden tarpeen ja se toinen puoli hoituu niillä yhden illan seikkailuilla.

Itse haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen jossa on paljon seksiä. Jos se ei ole mahdollista niin sitten kelpaisi irtoseksikin. Miehen vaan on huomattavasti hankalampi saada irtoseksiä ilman rahaa.

-ap

Niin ja sinä ilmeisesti ignoorasit minun tekstini, kun kirjoitin, että seksintarve hoituu mas.turboinnilla. Selitin myös, miksi irtoseksi ei kiinnosta. Joten minun ei tarvitse aloittaa suhdetta ei-kiinnostavan kanssa saadakseni seksiä (ihmiseltä, jonka kanssa en siis haluaisi seksiä), koska voin "hoidella" itseni itsekseni.

Minäkin haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen, jossa on paljon seksiä. Ja mikä jottei, kyllä minullekin irtoseksi paremman puutteessa kelpaisi, jos olisi nautintotakuu. Mutta kun ei ole, en jotenkin jaksa testailla seksiä eri miesten kanssa, kun todennäköisesti suurin osa olisi ihan turhia panoja. Mutta niin, kuten sanoin, minäkin kaipaan parisuhdetta. Juttu on vaan se, että kaipaan parisuhdetta oikean ihmisen kanssa.

Ohitin tekstisi siksi, koska en jaksa uskoa sinun edustavan merkittävää osaa naisista. Eikä tekstillesi kovin kummoista tukea ole täällä tullutkaan mikä tukee näkemystäni.

-ap

Täh, tuohan on ihan perussettiä. Naisena allekirjoitan joka sanan.

Samoin. En tunne ketään naista, joka "tilaisi" irtoseksiä deittiappeista, kuten ap väittää. Ensinnäkin, tilaisi minne? Harva nainen haluaa kotiinsa tuikituntematonta ihmistä muutenkaan. Lisäksi netissä on todella omituisia miehiä. Ja lisäksi laatukysymys, joka täällä jo mainittiin. Ja tietysti juuri nyt myös pandemiatilanne. Kyllä itsetyydytys voittaa tuon kaiken.

Niinpä. Ja tuo kuvio mutkistuu, jos on niitä pieniä lapsia. Oma lapseni on ainakin minulle ykkönen, enkä todellakaan haluaisi horjuttaa hänen turvallisuuttaan "tilaamalla" jotain panoja kotiin.

Ja tosiaan, naiselle nautinto ei ole irtoseksissä tuntemattoman kanssa mitenkään taattu, joten riskinotto tuntuu tuostakin näkökulmasta aika turhalta.

Vierailija
202/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas heti mieshuijareiden syyksi ollaan laittamassa naisten paskaa käytöstä netissä. Ei naiset koskaan tee mitää rumaa, eihän. Naisethan on täydellisiä eikä niissä voi olla mitään pipipäitä.

Jännä ilmiö tämäkin, että naiset täällä eivät millään suostu uskomaan, että normaaleilla miehillä voisi olla minkäänlaisia vaikeuksia löytää naista netistä. Heidät pitää leimata luusereiksi, inceleiksi, joksikin pieneksi marginaaliporukaksi jne. Menisikö maailmankuvanne täysin nurin, jos tunnustaisitte, että normaaleilla miehillä on vaikeuksia löytää naista netistä?

Varmaan voi olla vaikeuksia. Mutta normaali mies etsii syytä ensin itsestään eikä muista (=naisista) ja pyrkii kehittämään itseään haluttuun suuntaan.

Ja se on sitten jotenkin eri asia kun naiset valittaa ihan samalla tavalla miehistä? Tämäkin palsta on täynnä ketjuja säännöllisesti kun "tinder mies sitä ja nettimies tätä"

Tuollainen valittaminen kohdistuu yleensä yhteen ihmiseen, ei koko miessukupuoleen. Huomaat ehkä eron? Enkä muista nähneeni täällä kertaakaan esimerkiksi vaatimuksia, kuinka miesten pitäisi laskea rimaa ja valita kumppaniksi epähaluttava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas heti mieshuijareiden syyksi ollaan laittamassa naisten paskaa käytöstä netissä. Ei naiset koskaan tee mitää rumaa, eihän. Naisethan on täydellisiä eikä niissä voi olla mitään pipipäitä.

Jännä ilmiö tämäkin, että naiset täällä eivät millään suostu uskomaan, että normaaleilla miehillä voisi olla minkäänlaisia vaikeuksia löytää naista netistä. Heidät pitää leimata luusereiksi, inceleiksi, joksikin pieneksi marginaaliporukaksi jne. Menisikö maailmankuvanne täysin nurin, jos tunnustaisitte, että normaaleilla miehillä on vaikeuksia löytää naista netistä?

Varmaan voi olla vaikeuksia. Mutta normaali mies etsii syytä ensin itsestään eikä muista (=naisista) ja pyrkii kehittämään itseään haluttuun suuntaan.

Ja se on sitten jotenkin eri asia kun naiset valittaa ihan samalla tavalla miehistä? Tämäkin palsta on täynnä ketjuja säännöllisesti kun "tinder mies sitä ja nettimies tätä"

Tuollainen valittaminen kohdistuu yleensä yhteen ihmiseen, ei koko miessukupuoleen. Huomaat ehkä eron? Enkä muista nähneeni täällä kertaakaan esimerkiksi vaatimuksia, kuinka miesten pitäisi laskea rimaa ja valita kumppaniksi epähaluttava nainen.

Sillekin rikkaan miehen etsijälle sanottiin itsensä kehittämisestä ja ilmoitukseen panostamisesta. Ei naisillekaan tuoda ketään suoraan siihen ovelle.

204/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat kyllä ihan ok, joku pikku marginaaliryhmä joka täällä mesoo on yhteiskunnallisesti ihan merkityksetön.

Olet tässä asiassa aivan oikeassa. En ole ns. oikeassa elämässä tavannut ketään, joille nämä asiat olisivat niin iso ongelma, mitä Ap väittää.

Voisiko olla niin, että se ongelma on vain hänellä, ei muilla?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
205/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Luulevatko nykyajan nuoret miehet, että on yhteiskunnallinen ongelma, että naiset eivät kiinnostu heistä?

Onpa narsistinen ajattelutapa.

Olen välillä miettinyt, että somesukupolvella on usein todella vääristynyt minäkuva.

Minun nuoruudessa jokainen tunsi häpeää ja riittämättömyyttä, mutta nykyään suututaan, kun ei saada mitä halutaan.

Pieni osa luulee, suurin osa todennäköisesti ei luule.

Mulle tulee noista kitisijöistä väistämättä mieleen, että he ovat ns. kultalusikka suussa syntyneitä ja pienestä pitäen tottuneet aina saamaan kaiken haluamansa. Sitten kun aikuisuudessa huomataan että kaikki asiat eivät enää toimikaan niin, alkaa itku.

206/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on varmaan ihan ok jos ei kerro huo*issa käynnistä mahdollisen tulevan parisuhteen toiselle osapuolelle? Tai jos kertoo niin naisella ei ole oikeutta suuttua?

Saat ihan itse päättää, miten toimit. Olet aikuinen ja osaat tehdä valintoja.

🇺🇦🇮🇱

207/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ja uskon, että juuri teille se on todella vaikeaa.

Sitä en ymmärrä, miksi jatkatte sellaisen toiminnan toistoa, joka ei johda haluttuun lopputulokseen?

Logiikka hoi?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
208/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tässä jaksanut nelisen vuotta etsiä parisuhdetta eri alustoilla, mutta menestys on kyllä heikkoa ollut. Aika skeptisesti suhtaudun nykyään omien kokemusten perusteella siihen, että naisilla olisi jotenkin vaikea löytää parisuhdetta. Suurimmalla osalla kriteerit on niin korkealla ettei niitä oikein pysty täyttämään.

Se on vähän sama jos mieskin asettaisi kriteeriksi jonkun missin, niin ei varmaan löydy helposti.

M38

Olen facen sinkkuryhmässä roikkuneena tullut siihen tulokseen, ettei siellä usealla naishenkilöllä ole tarkoitustakaan löytää mitään. Kunhan vaan tasaisin väliajoin esitellään pärstäänsä että saa tykkäyksiä. Kyllä nyt luulisi, että sennäköisillä naisilla olisi laatikot pullollaan viestejä, ilman että tarvitsee naamaansa postailla vähänväliä.

Eräs kaunis nainen valitti, kun ei kuulemma miehet lähestyeet. No sehän sitten ilmenikin, että tarkoitti niitä +185cm komeita miehiä. Miksi naiset aina muuntaa totuutta näin? Tavalliset miehet eivät siis ole heille yhtään mitään muuta kuin ilmaa.

Vierailija
209/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tässä jaksanut nelisen vuotta etsiä parisuhdetta eri alustoilla, mutta menestys on kyllä heikkoa ollut. Aika skeptisesti suhtaudun nykyään omien kokemusten perusteella siihen, että naisilla olisi jotenkin vaikea löytää parisuhdetta. Suurimmalla osalla kriteerit on niin korkealla ettei niitä oikein pysty täyttämään.

Se on vähän sama jos mieskin asettaisi kriteeriksi jonkun missin, niin ei varmaan löydy helposti.

M38

Olen facen sinkkuryhmässä roikkuneena tullut siihen tulokseen, ettei siellä usealla naishenkilöllä ole tarkoitustakaan löytää mitään. Kunhan vaan tasaisin väliajoin esitellään pärstäänsä että saa tykkäyksiä. Kyllä nyt luulisi, että sennäköisillä naisilla olisi laatikot pullollaan viestejä, ilman että tarvitsee naamaansa postailla vähänväliä.

Eräs kaunis nainen valitti, kun ei kuulemma miehet lähestyeet. No sehän sitten ilmenikin, että tarkoitti niitä +185cm komeita miehiä. Miksi naiset aina muuntaa totuutta näin? Tavalliset miehet eivät siis ole heille yhtään mitään muuta kuin ilmaa.

Sinulla sekä sillä naisella on vapaus asettaa kriteerejä olivat ne realistisia tai eivät.

Vierailija
210/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat kyllä ihan ok, joku pikku marginaaliryhmä joka täällä mesoo on yhteiskunnallisesti ihan merkityksetön.

Olet tässä asiassa aivan oikeassa. En ole ns. oikeassa elämässä tavannut ketään, joille nämä asiat olisivat niin iso ongelma, mitä Ap väittää.

No et varmastikaan ole tavannut, jos iso osa miehistäkin esittää vahvaa ja vapaaehtoisesti sinkkua kuten naisillakin on tapana, vaikka alla palaa epätoivo kun ketään ei löydy.

211/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät huomiosta. Ei kannata ottaa netti-ilmiöitä liian vakavasti. Netti ja oikea elämä on kuitenkin kaksi ihan eri asiaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
212/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Sinulla sekä sillä naisella on vapaus asettaa kriteerejä olivat ne realistisia tai eivät.

Mutta minulla tökkii nimenomaan tuollainen "KUKAAN ei lähesty" vaikka tosiasiassa monikin lähestyy, mutta eivät vaan satu miellyttämään.

Vierailija
213/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et varmastikaan ole tavannut, jos iso osa miehistäkin esittää vahvaa ja vapaaehtoisesti sinkkua kuten naisillakin on tapana, vaikka alla palaa epätoivo kun ketään ei löydy.

Eihän kaikki oikeasti edes halua ketään. Koskee kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
214/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mutta minulla tökkii nimenomaan tuollainen "KUKAAN ei lähesty" vaikka tosiasiassa monikin lähestyy, mutta eivät vaan satu miellyttämään.

Miehet tekee samaa

Vierailija
215/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tässä jaksanut nelisen vuotta etsiä parisuhdetta eri alustoilla, mutta menestys on kyllä heikkoa ollut. Aika skeptisesti suhtaudun nykyään omien kokemusten perusteella siihen, että naisi

lla olisi jotenkin vaikea löytää parisuhdetta. Suurimmalla osalla kriteerit on niin korkealla ettei niitä oikein pysty täyttämään.

M38

Ehkä hänen olisi pitänyt täsmentää että kiinnostavat miehet eivät lähesty. En minäkään tee mitään ei-kiinnostavien miesten lähestymisillä, niitä tulee paljon ja aina ihan yhtä tyhjän kanssa ovat. Miksi kauniin pitäisi muuten tyytyä muuhun kuin komeaan? Ei tuo hyvä ulkonäkö ole minusta mitenkään kohtuuton vaatimus, jos itselläkin ulkonäköä on.

Vierailija
216/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät huomiosta. Ei kannata ottaa netti-ilmiöitä liian vakavasti. Netti ja oikea elämä on kuitenkin kaksi ihan eri asiaa.

Eli nämä naisetko eivät sitten oikeassa elämässä ole muiden huomiosta eläviä narsisteja, vai mitä tarkoitat?

217/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan tapaamistani sinkuista näe mitään ”alla palavaa epätoivoa”. Sinkkuushan on ihan parasta!

Itse olin sinkku nelikymppiseksi, koska halusin olla vapaa. Haluaisin oikeastaan olla vapaa vieläkin, mutta ”jouduin” vahingossa suhteeseen aivan ihanan miehen kanssa.

Minusta on aika creepyä, jos ihminen haluaa pakkomielteen omaisesti parisuhteen. En ymmärrä tuollaisten ihmisten motiivia, enkä varsinkaan suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka on noin pakkomielteinen asian kanssa.

Seuraavaksi olisin varmasti kellarissa kahlittuna seinään... 🤣

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
218/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ja prostituutiosta vielä, että sehän on ihan laillista Suomessa. Mikset käyttäisi maksullisia? Ne palvelut ovat juuri sinunlaisia varten. Helppoa seksiä ilman mitään vastuita!

Sitten on varmaan ihan ok jos ei kerro huo*issa käynnistä mahdollisen tulevan parisuhteen toiselle osapuolelle? Tai jos kertoo niin naisella ei ole oikeutta suuttua?

Sinä päätät ihan itse, millaista naista haet. Voit ja kannattaa hakea sellaista, jonka mielestä seksin ostaminen on sinkkuna ihan hyväksyttävää.

Oikeastiko vihjaat, että "Jos ette anna ilmaiseksi niin ostan enkä kerro! Tai jos kerron niin ette saa suuttua, koska oma syynne ettette antanee ilmaiseksi!"

Minä en ole kysynyt puolisoltani, onko hän ostanut seksiä. Hän on työskennellyt vuosia maassa, jossa sitä on ollut hyvin avoimesti ja edullisesti tarjolla. Hän on sanonut olleensa edellisen avioliiton ajan uskollinen, se tieto riittää minulle. Lisäksi tiedän hänen olevan ihmisoikeuksien ja tasa-arvon kannattaja, joka kohtelee kaikkia naisia hyvin ja arvostavasti (so. ei heitä seksistisiä vitsejä, ei arvioi ulkonäköä tms).

Vierailija
219/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä naisetko eivät sitten oikeassa elämässä ole muiden huomiosta eläviä narsisteja, vai mitä tarkoitat?

Just niitä kuolataan. Satun olemaan somen ulkopuolella oleva ja töissä viihtyvä nainen. Ei kelpaa. Asia on mulle ok.

Vierailija
220/537 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmankuvani menee nurin siitä, että jos kerran netistä on vaikeuksia löytää niin minkä ihmeen takia sitä naista pitää nimenomaan sieltä etsiä?

Koska ei tapaa naisia missään muualla? Niinpä. Siinä juuri on ongelman juurisyy. Ei tapaa naisia eli ei tunne naisia, koko ymmärrys naisista perustuu harhaisiin tasoteorioihin ja instan julkkiksiin. Siinähän se on tunnustettu! Ne miehet, joita minä elämässäni tunnen ja tapaan tuntevat naisia, heillä on ystäviä, he liikkuvat, verkostoituvat, tutustuvat uusiin ihmisiin ja sitä kautta myös vastakkaiseen sukupuoleen. Sen sijaan että vuodesta toiseen swaippailisivat Tinderiä ja valittaisivat kun juuri sitä kautta ei löydy ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme