Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta...
Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta yhtä nirsoiksi naiset sielläkin paljastuivat. Alussa vaikutti lupaavammalta kuin Tinder ja järkevän tuntuisia mätsejä tuli. Mutta aika lyhyeen tuntuvat keskustelut loppuvan. Ilmeisesti naiset jälleen kerran pettyivät kun ei niitä komeita ritareita löytynytkään vaikka lupailtiin. Vain taviksia oli tarjolla.
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.
Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?
M31
Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.
Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.
M31
Uskon kyllä että et vaivaudu. Ymmärrät itsekin olevasi väärässä.
Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.
M31
Aito keskustelu = minä miehenä tiedän naisia paremmin kuinka naiset ajattelevat ja toimivat. En puhu minä- muodossa omista kokemuksistani, en edes mies-sukupuolen edustajana vaan kerron kuinka naiset sitä ja naiset tätä.
Sitähän te naisetkin olette tehneet. Tulette ketjuun julistamaan, että mies on alinta saastaa, jos hän kokee nettideittailun hankalaksi ettekä sen jälkeen enää välitä, vaikka hän yrittäisi korjata käsityksiänne.
Kokeilepa kirjoittaa aiheesta syyllistämättä naisia, ilman että haukut naisia nirsoiksi ja ylipäänsä yrittämättä muuttaa naisia. Kirjoita itsestäsi, kirjoita kokemuksistasi, kysele mitä kannattaisi tehdä toisin jne.
Ja hiljaista tuli. MOT.
Minähän kirjoitin itsestäni ja omista kokemuksistani. Siis MEOTit sinulle.
Osaan kyllä analysoida omia toimiani enkä tarvitse siihen naisia joiden puheet eivät merkitse mitään. Parhaiten naisista oppii kun seuraa miten he toimivat. Monesti naisten puheissa ja teoissa on ristiriita. Puhutaan sosiaalisesti hyväksyttävästi ja empaattisesti, mutta toimitaan hyvin itsekkäästi.
Olen akateemisesti koulutettu työelämässä oleva ja toisella kierroksella suhdepuolella oleva tavismies. Minusta on ihan perustelta todeta, että on huolestuttavaa jos kaikesta huolimatta naisseuraa ei tahdo löytyä. Entä sitten ne minua alemmin koulutetut tai vähemmän kokemusta hankkineet miehet?
-ap
Jep jep, kun tottakai ikäistesi naisten olisi pitänyt odotella jalat ristissä milloin lähdet toiselle kierrokselle, niin että sinulla olisi sitten odottamassa loputon smorgåsbord hyvännäköisiä, vapaita ja lapsettomia naisia. Eri.
En oikein ymmärrä mihin viittaat viestilläsi kun en ole tuollaista vaatimusta esittänyt. Päinvastoin olen yrittänyt avarakatseisesti etsiä samassa elämäntilanteessa olevia tai muuten tilanteeseeni sopivia naisia.
-ap
No sitä että muisteletkohan nyt sitä aikaa kun omasta ikäluokasta oli suurempi osa lapsettomia ja vapaita. Jos itse jäisin nyt sinkuksi niin en todellakaan odottaisi kumppanin löytymisen olevan helppoa ja nopeaa. Käytännössä kaikki hyvät tyypit on jo varattuja tai tarjolla on liian rankkoja uusperhekuvioita.
En ole mielestäni tähänkään sortunut enkä oleta puolison löytämisen tapahtuvan nopeasti.
Se mikä minua ihmetyttää on naisten nihkeys ja sellainen joustamattomuus. Ei olla valmiita heittäytymään ja katsomaan josko tästä jotain voisi tulla. Vaan heti ruksitaan yli jos tarkastuslistaa ei läpäistä kokonaan. Ja joo, ymmärrän että kun on lapsia ja työ ja koira ja kukkia ja...niin ei aina heti pysty spontaanisti tapaamaan tai lähtemään johonkin, mutta silti, kun ei edes näytetä aidosti yrittävän.
-ap
Kai sä ymmärrät, että siellä deittiapissa sinä olet yksi 200 tunteitaherättämättömästä perusjampasta. Miksi jonkun naisen pitäisi joustaa ja heittäytyä juuri sinun kanssasi? Kai sä tajuat, ettei kenelläkään ole aikaa alkaa vuoronperään deittailemaan 200 epäkiinnostavaa tyyppiä vain ollakseen joustava ja heittäytyvä.
Tässä on vaan sellainen looginen ongelma, että jossain naisetkin ne läheisyyden ja seksin puutteensa hoitavat pois alta. Yleensä se on joku deittisovellusta tilattu yhden illan juttu joka on komistus. Naiset vaan unohtavat tämän ja hokevat aina pärjäävänsä ilman miehiä. Olisi siis loogista, että jos olen yksi sadoista joille voi nirsoilla deittisovelluksissa niin minäkin voisin päättää esim. ettei minun verorahojani käytettäisi niiden nirsoilijoiden hyväksi mitenkään. Jos verotus kevenisi reilusti niin niillä ekstatuloilla varmasti alkaisi löytyä kiinnostunutta seuraa.
Ihmettelen ettette naiset ymmärrä yhteiskunnan olevan tällä hetkella pahasti epätasapainossa. Varmasti elämä naisena on kivaa kun kaikki muuttujat suosivat omaa sukupuolta juuri nyt. Se tulee kuitenkin pitkällä tähtäimellä aiheuttamaan ongelmia. Lukekaa vaikka tämä:
https://yle.fi/uutiset/3-11602466
Kertoo nuorista miehistä, mutta kyllä sen voi soveltaa koskemaan kaikkia miehiä.
-ap
Vau. Sä kuulostat todella itsekeskeiseltä m*lkulta. Ihan tosissasi siis täällä nillität, että naisten pitäisi jakaa sullekin irtopiparia, koska sinä maksat veroja! Kuule minäkin maksan veroja ja sen takia koen, että saan ihan itse valita kenen kanssa nussin. Muuta sinä vaikka siperiaan elämään omavaraistaloudessa. Mä vähän luulen, että sun saamattomuutesi syy ei todellisuudessa ole naisten nirsous, vaan tuo sinun ihan karsea ja vastenmielinen luonne.
Käypä vetämässä vähän happea ettei verisuonet poksahda.
En ole puhunut irtopiparista juuri muuten kuin kaukaisesti sivuamalla kun yritin selittää mikseivät naiset kaipaa enää nykyään parisuhteita, varsinkaan lastenteon jälkeen. Lapset täyttävät emotionaalisen rakkauden tarpeen ja se toinen puoli hoituu niillä yhden illan seikkailuilla.
Itse haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen jossa on paljon seksiä. Jos se ei ole mahdollista niin sitten kelpaisi irtoseksikin. Miehen vaan on huomattavasti hankalampi saada irtoseksiä ilman rahaa.
-ap
Niin ja sinä ilmeisesti ignoorasit minun tekstini, kun kirjoitin, että seksintarve hoituu mas.turboinnilla. Selitin myös, miksi irtoseksi ei kiinnosta. Joten minun ei tarvitse aloittaa suhdetta ei-kiinnostavan kanssa saadakseni seksiä (ihmiseltä, jonka kanssa en siis haluaisi seksiä), koska voin "hoidella" itseni itsekseni.
Minäkin haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen, jossa on paljon seksiä. Ja mikä jottei, kyllä minullekin irtoseksi paremman puutteessa kelpaisi, jos olisi nautintotakuu. Mutta kun ei ole, en jotenkin jaksa testailla seksiä eri miesten kanssa, kun todennäköisesti suurin osa olisi ihan turhia panoja. Mutta niin, kuten sanoin, minäkin kaipaan parisuhdetta. Juttu on vaan se, että kaipaan parisuhdetta oikean ihmisen kanssa.
Ohitin tekstisi siksi, koska en jaksa uskoa sinun edustavan merkittävää osaa naisista. Eikä tekstillesi kovin kummoista tukea ole täällä tullutkaan mikä tukee näkemystäni.
-ap
Täh, tuohan on ihan perussettiä. Naisena allekirjoitan joka sanan.
Nimenomaan, on niin itsestään selvää suurelle osalle, ettei sitä tarvitse suuremmin alleviivata. Ilmeisesti miehille sitten tarvitsee.
Miehet pariutuvat kyllä ihan ok, joku pikku marginaaliryhmä joka täällä mesoo on yhteiskunnallisesti ihan merkityksetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.
Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?
M31
Miksi luulet miehen olevan hyvä, kun kerran naisille ei kelpaa? Sehän tarkoittaa juuri sitä, että mies EI ole hyvä.
Naisille kelpaavan miehen ei nykyään pidä olla hyvä vaan ultrahyvä jotta kelpaa edes suht tavalliselle naiselle. Täälläkin on piipitetty moneen otteeseen miten nyt toisella kierroksella en enää ota mitään miestä jos siltä löytyy jotain puutteita. Onneksi rouvat itse on niin täydellisiä.
Ainoa pelastus naisilla on miesten määrän jatkuva kasvu rauhan ja hyvän terveydenhoidon aikana. Sekä hyvä sosiaaliturva. Ja se ettei avoin prostituutio ole sallittua ja sosiaalisesti hyväksyttyä feministisessä yhteiskunnassa.
- eri
Jos sosiaaliturva romahtaisi, niin valtaosa naisista pärjäisi ihan hyvin samoilla keinoilla millä nytkin eli omalla palkallaan. Naiset yleensä pääsääntöisesti hankkivat koulutuksen itselleen, ja jos sosiaaliturvaa ei olisi, kävisi sitten luultavasti siten kuin joissain Aasian maissa, että yhä useammasta naisesta tulisi urakeskeinen eivätkö esim. haluaisi perhettä ollenkaan. Jännä muutenkin, että haikailette huonoa sosiaaliturvaa miesten pariutumisen pelastajaksi, vaikka jo Jenkeistä näkee sen, että huono sosiaaliturva ja muutenkin eriarvoinen yhteiskunta on aiheuttanut sen, että moni nainen laskelmoi ja valitsee miehen tulojen ja varallisuuden perusteella.
Jos mietin itseäni, niin mitäs minulle olisi käynyt, jos ei olisi sosiaaliturvaa? No, olisin ollut aikamoisessa taloudellisessa ahdingossa, mutta eipä pariutumiseni olisi auttanut asiaa, kun satuin rakastumaan vielä itseänikin köyhempään mieheen. Eli olisimme yhdessä joutuneet katuojaan. Vai olisiko se sitten ollut hyvä, että en olisi voinut olla suhteessa hänen kanssa, vaan olisin joutunut valikoimaan rahan perusteella jonkun, josta en oikeasti olisi välittänyt? Lopputuloshan olisi, että yhtä moni mies siinä kuviossa olisi jäänyt ilman naista, mutta nyt oikeassa elämässä naisen sai köyhä mies, kun taas huonon sosiaaliturvan mallissa naisen olisi saanut joku varakkaampi mies. Sekö sitten olisi ollut kivaa?
Miten prostituutio muuten liittyy tähän? Vaikka joka kadunkulmassa olisi tarjolla maksullista tai vaikka ilmaistakin seksiä, niin mitä se esimerkiksi minun tapauksessani tarkoittaisi? Sitäkö, että en voi löytää parisuhdetta, koska mies voi saada seksiä muualtakin? Okei, entä sitten... Eikö parisuhde yleensä perustu vähän muihin asioihin kuin siihen, että mies ei kehtaa käydä prostituoidun luona?
Useimmille miehille käy irtoseksi jos parisuhdetta ei löydy tai sitä ei voi saada. Karua ehkä, mutta näin se on. Väitän että naisten into sitouttaa miehiä parisuhteisiin kasvaisi kummasti jos olisi sosiaalisesti hyväksyttävää hankkia maksullista seksiä ja sitä olisi reilusti saatavilla. On luultavaa että jonkinlainen muutos tähän suuntaan tulee tapahtumaan, koska nuoremmat miessukupolvet eivät enää suostu rakentamaan yhteiskuntaa joka ei tarjoa heille mielekästä vastinetta.
Oli syy siihen sitten naisissa tai ei.
En taida ymmärtää logiikkaasi. On tasan yksi mies, joka minua kiinnostaa ja hän on puolisoni. Minulle on herttaisen yhdentekevää kuinka paljon seksiä on tarjolla muille miehille. Puolisoni sitouttaminen parisuhteeseen puolestaan kiinnosti minua, vaikka tarjolla ei olekaan "sosiaalisesti hyväksyttävää maksullista seksiä", koska rakastuin häneen.
Onko tässä ajatuksessasi tosiaan takana uhkaus kuvitellulle sinkkunaiselle, että "jos et huoli minua niin minäpä menen ja ostan seksiä"? Miksi se häntä liikuttaisi? Jos hän ei ole sinusta kiinnostunut, hänen puolestaan voit ostaa vaikka päivittäin. Jos hän on sinusta kiinnostunut, hän haluaisi sitouttaa sinut vaikka seksin ostaminen olisi kielletty - tosin ei todennäköisesti enää sen jälkeen, kun tuon olet hänelle sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Miksi luulet miehen olevan hyvä, kun kerran naisille ei kelpaa? Sehän tarkoittaa juuri sitä, että mies EI ole hyvä.
Naisille kelpaavan miehen ei nykyään pidä olla hyvä vaan ultrahyvä jotta kelpaa edes suht tavalliselle naiselle. Täälläkin on piipitetty moneen otteeseen miten nyt toisella kierroksella en enää ota mitään miestä jos siltä löytyy jotain puutteita. Onneksi rouvat itse on niin täydellisiä.
Ainoa pelastus naisilla on miesten määrän jatkuva kasvu rauhan ja hyvän terveydenhoidon aikana. Sekä hyvä sosiaaliturva. Ja se ettei avoin prostituutio ole sallittua ja sosiaalisesti hyväksyttyä feministisessä yhteiskunnassa.
- eri
Jos sosiaaliturva romahtaisi, niin valtaosa naisista pärjäisi ihan hyvin samoilla keinoilla millä nytkin eli omalla palkallaan. Naiset yleensä pääsääntöisesti hankkivat koulutuksen itselleen, ja jos sosiaaliturvaa ei olisi, kävisi sitten luultavasti siten kuin joissain Aasian maissa, että yhä useammasta naisesta tulisi urakeskeinen eivätkö esim. haluaisi perhettä ollenkaan. Jännä muutenkin, että haikailette huonoa sosiaaliturvaa miesten pariutumisen pelastajaksi, vaikka jo Jenkeistä näkee sen, että huono sosiaaliturva ja muutenkin eriarvoinen yhteiskunta on aiheuttanut sen, että moni nainen laskelmoi ja valitsee miehen tulojen ja varallisuuden perusteella.
Jos mietin itseäni, niin mitäs minulle olisi käynyt, jos ei olisi sosiaaliturvaa? No, olisin ollut aikamoisessa taloudellisessa ahdingossa, mutta eipä pariutumiseni olisi auttanut asiaa, kun satuin rakastumaan vielä itseänikin köyhempään mieheen. Eli olisimme yhdessä joutuneet katuojaan. Vai olisiko se sitten ollut hyvä, että en olisi voinut olla suhteessa hänen kanssa, vaan olisin joutunut valikoimaan rahan perusteella jonkun, josta en oikeasti olisi välittänyt? Lopputuloshan olisi, että yhtä moni mies siinä kuviossa olisi jäänyt ilman naista, mutta nyt oikeassa elämässä naisen sai köyhä mies, kun taas huonon sosiaaliturvan mallissa naisen olisi saanut joku varakkaampi mies. Sekö sitten olisi ollut kivaa?
Miten prostituutio muuten liittyy tähän? Vaikka joka kadunkulmassa olisi tarjolla maksullista tai vaikka ilmaistakin seksiä, niin mitä se esimerkiksi minun tapauksessani tarkoittaisi? Sitäkö, että en voi löytää parisuhdetta, koska mies voi saada seksiä muualtakin? Okei, entä sitten... Eikö parisuhde yleensä perustu vähän muihin asioihin kuin siihen, että mies ei kehtaa käydä prostituoidun luona?
Useimmille miehille käy irtoseksi jos parisuhdetta ei löydy tai sitä ei voi saada. Karua ehkä, mutta näin se on. Väitän että naisten into sitouttaa miehiä parisuhteisiin kasvaisi kummasti jos olisi sosiaalisesti hyväksyttävää hankkia maksullista seksiä ja sitä olisi reilusti saatavilla. On luultavaa että jonkinlainen muutos tähän suuntaan tulee tapahtumaan, koska nuoremmat miessukupolvet eivät enää suostu rakentamaan yhteiskuntaa joka ei tarjoa heille mielekästä vastinetta.
Siis hetkinen... jos en halua jonkun miehen kanssa suhdetta nyt, miten tilanne muuttuisi, jos olisi "uhkana" että kyseinen mies saa seksiä muualta? Miksi minun edes pitäisi "sitouttaa" mies suhteeseen, jos en kuitenkaan haluaisi suhdetta hänen kanssaan?
Sinun tilanteesi ei välttämättä muuttuisi, mutta yhteiskunta ja sen mukana naisten tilanne yleisesti muuttuisi. Miehet eivät enää äänestäisi ja/tai puoltaisi naisille suosiollisia hankkeita vaan asioita katsottaisiin enemmän oman sukupuolen näkökulmasta. Naisten olisi myös vaikeampi löytää hyvää puolisoa lasten tekoon kun miehet saisivat seksiä muuten jne. Käytä vähän mielikuvitusta niin alkaa aukeamaan. Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Ettekö naiset tosiaan ajattele muita kuin itseänne?
Taas on päästy vaiheeseen, jossa yhteiskuntarauha järkkyy jos naiset eivät ala antaa pillua :-DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
- eri
Siis hetkinen... jos en halua jonkun miehen kanssa suhdetta nyt, miten tilanne muuttuisi, jos olisi "uhkana" että kyseinen mies saa seksiä muualta? Miksi minun edes pitäisi "sitouttaa" mies suhteeseen, jos en kuitenkaan haluaisi suhdetta hänen kanssaan?
Sinun tilanteesi ei välttämättä muuttuisi, mutta yhteiskunta ja sen mukana naisten tilanne yleisesti muuttuisi. Miehet eivät enää äänestäisi ja/tai puoltaisi naisille suosiollisia hankkeita vaan asioita katsottaisiin enemmän oman sukupuolen näkökulmasta. Naisten olisi myös vaikeampi löytää hyvää puolisoa lasten tekoon kun miehet saisivat seksiä muuten jne. Käytä vähän mielikuvitusta niin alkaa aukeamaan. Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Ettekö naiset tosiaan ajattele muita kuin itseänne?
Taas on päästy vaiheeseen, jossa yhteiskuntarauha järkkyy jos naiset eivät ala antaa pillua :-DDDD
Nämä on niin lapsellisia, jos muutama peikko jää ilman (syystä), niin yhteiskuntarauha järkkyy :D
Normaalit miehet ei lähde tuollaisiin höpöhöpöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Tässä on vaan sellainen looginen ongelma, että jossain naisetkin ne läheisyyden ja seksin puutteensa hoitavat pois alta. Yleensä se on joku deittisovellusta tilattu yhden illan juttu joka on komistus. Naiset vaan unohtavat tämän ja hokevat aina pärjäävänsä ilman miehiä. Olisi siis loogista, että jos olen yksi sadoista joille voi nirsoilla deittisovelluksissa niin minäkin voisin päättää esim. ettei minun verorahojani käytettäisi niiden nirsoilijoiden hyväksi mitenkään. Jos verotus kevenisi reilusti niin niillä ekstatuloilla varmasti alkaisi löytyä kiinnostunutta seuraa.
Ihmettelen ettette naiset ymmärrä yhteiskunnan olevan tällä hetkella pahasti epätasapainossa. Varmasti elämä naisena on kivaa kun kaikki muuttujat suosivat omaa sukupuolta juuri nyt. Se tulee kuitenkin pitkällä tähtäimellä aiheuttamaan ongelmia. Lukekaa vaikka tämä:
https://yle.fi/uutiset/3-11602466
Kertoo nuorista miehistä, mutta kyllä sen voi soveltaa koskemaan kaikkia miehiä.
-ap
Vau. Sä kuulostat todella itsekeskeiseltä m*lkulta. Ihan tosissasi siis täällä nillität, että naisten pitäisi jakaa sullekin irtopiparia, koska sinä maksat veroja! Kuule minäkin maksan veroja ja sen takia koen, että saan ihan itse valita kenen kanssa nussin. Muuta sinä vaikka siperiaan elämään omavaraistaloudessa. Mä vähän luulen, että sun saamattomuutesi syy ei todellisuudessa ole naisten nirsous, vaan tuo sinun ihan karsea ja vastenmielinen luonne.
Käypä vetämässä vähän happea ettei verisuonet poksahda.
En ole puhunut irtopiparista juuri muuten kuin kaukaisesti sivuamalla kun yritin selittää mikseivät naiset kaipaa enää nykyään parisuhteita, varsinkaan lastenteon jälkeen. Lapset täyttävät emotionaalisen rakkauden tarpeen ja se toinen puoli hoituu niillä yhden illan seikkailuilla.
Itse haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen jossa on paljon seksiä. Jos se ei ole mahdollista niin sitten kelpaisi irtoseksikin. Miehen vaan on huomattavasti hankalampi saada irtoseksiä ilman rahaa.
-ap
Niin ja sinä ilmeisesti ignoorasit minun tekstini, kun kirjoitin, että seksintarve hoituu mas.turboinnilla. Selitin myös, miksi irtoseksi ei kiinnosta. Joten minun ei tarvitse aloittaa suhdetta ei-kiinnostavan kanssa saadakseni seksiä (ihmiseltä, jonka kanssa en siis haluaisi seksiä), koska voin "hoidella" itseni itsekseni.
Minäkin haluaisin mieluiten rakastavan parisuhteen, jossa on paljon seksiä. Ja mikä jottei, kyllä minullekin irtoseksi paremman puutteessa kelpaisi, jos olisi nautintotakuu. Mutta kun ei ole, en jotenkin jaksa testailla seksiä eri miesten kanssa, kun todennäköisesti suurin osa olisi ihan turhia panoja. Mutta niin, kuten sanoin, minäkin kaipaan parisuhdetta. Juttu on vaan se, että kaipaan parisuhdetta oikean ihmisen kanssa.
Ohitin tekstisi siksi, koska en jaksa uskoa sinun edustavan merkittävää osaa naisista. Eikä tekstillesi kovin kummoista tukea ole täällä tullutkaan mikä tukee näkemystäni.
-ap
Täh, tuohan on ihan perussettiä. Naisena allekirjoitan joka sanan.
Samoin. En tunne ketään naista, joka "tilaisi" irtoseksiä deittiappeista, kuten ap väittää. Ensinnäkin, tilaisi minne? Harva nainen haluaa kotiinsa tuikituntematonta ihmistä muutenkaan. Lisäksi netissä on todella omituisia miehiä. Ja lisäksi laatukysymys, joka täällä jo mainittiin. Ja tietysti juuri nyt myös pandemiatilanne. Kyllä itsetyydytys voittaa tuon kaiken.
Inkkelit! Kaalimadosta ja Keltaisesta ruususta on saatavilla fantasianukkeja. Voitte aivan rauhassa eristäytyä naisista ymmärtäväisen deitin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.
Taitaa naisilla taas olla liian suuret toiveet. Kohta taas itketään kun mies ghoustasi tai vaihtoi lennosta toiseen. Jos edes eronneet sinkkuäidit eivät kiinnostu työssäkäyvästä asiallisesta miehestä tai hiljenevät kun ehdottaa tapaamista niin jotain tässä yhteiskunnassa on pielessä.
Ihmettelen aina naisten taitoa valita ne väärät yksilöt ja sitten itkeä julkisesti kun hyviä miehiä ei ole missään. Vasta jälkeenpäin tajutaan virhe...ja hauskinta tässä on, että sitä virhettää toistetaan yhä uudestaan ja uudestaan.
Ovatko eronneet sinkkuäidit mielestäsi jotain pohjasakkaa, joiden pitäisi huolia kuka tahansa mies, joka pyörii tinderissä tai FB-deittipalvelussa?
Itse törmään jostain syystä nettideittaluissa jatkuvasti näihin kummallisiin naisiin, jotka viestittelevät innokkaasti ja kiusoittelevat että pitäisi heitä mennä heillä käymään, toivovat saavansa olla lähellä ja ties mitä. Sitten kuitenkin aina kun sitä näkemistä yrittää järkätä, tulee näitä kaikenlaisia esteitä. En vaan voi ymmärtää. Tää sama kaava on niin monella naisella, ettei kyse voi olla mistään sattumasta. Ilmeisesti naiset saa jotain outoa nautintoa tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Itse törmään jostain syystä nettideittaluissa jatkuvasti näihin kummallisiin naisiin, jotka viestittelevät innokkaasti ja kiusoittelevat että pitäisi heitä mennä heillä käymään, toivovat saavansa olla lähellä ja ties mitä. Sitten kuitenkin aina kun sitä näkemistä yrittää järkätä, tulee näitä kaikenlaisia esteitä. En vaan voi ymmärtää. Tää sama kaava on niin monella naisella, ettei kyse voi olla mistään sattumasta. Ilmeisesti naiset saa jotain outoa nautintoa tällaisesta?
Saiteilla on miehiä, jotka esiintyvät naisina ja lypsävät miehiltä seksifantasioita. Harva nainen kirjoittelee seksistä samantien.
Vierailija kirjoitti:
Pyytävät rahaa eikö niin. Ovat ulkomaalaisia sotilaita Afganistanissa? Kyllä, näitä sotilaita on naisiakin, esim oma vanhempi miessukulaiseni oli ihan polleana fb-kaverpyynnöstä tällaisella kunnes kerroin mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiteilla on miehiä, jotka esiintyvät naisina ja lypsävät miehiltä seksifantasioita. Harva nainen kirjoittelee seksistä samantien.
Aika uskottavat fb-profiilit kuvineen ja julkaisuineen yms. näillä "miehillä" sitten, on näköjään vuosikausia viilattu naisprofiilia kuntoon että saadaan lypsää seksifantasioita. Jep, kuulostaa uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävät rahaa eikö niin. Ovat ulkomaalaisia sotilaita Afganistanissa? Kyllä, näitä sotilaita on naisiakin, esim oma vanhempi miessukulaiseni oli ihan polleana fb-kaverpyynnöstä tällaisella kunnes kerroin mistä on kyse.
Ei, eivät pyydä rahaa eikä mitään sellaista. Vaikuttavat vain naisilta, jotka tykkää harrastaa kirjeenvaihtoa ja leikitellä fantasioillaan koskaan tapaamatta.
Tässä taas heti mieshuijareiden syyksi ollaan laittamassa naisten paskaa käytöstä netissä. Ei naiset koskaan tee mitää rumaa, eihän. Naisethan on täydellisiä eikä niissä voi olla mitään pipipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas heti mieshuijareiden syyksi ollaan laittamassa naisten paskaa käytöstä netissä. Ei naiset koskaan tee mitää rumaa, eihän. Naisethan on täydellisiä eikä niissä voi olla mitään pipipäitä.
Onko paskaa käytöstä se, jos ei halua irtoseksiä jonkun miehen kanssa, vai onko paskaa käytöstä se, jos ei halua suhdetta jonkun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Haluat nuorempaa naista. kuinka nuori pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Menkää escortin luo. Niitä on tarjolla pitkin nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo hiljaiseksipa näytti menevän, kun kerroin etteivät vaikuta miltään ilmiselviltä huijareilta, jotka erottaisi pöljäkin. Toki eivät heti ole nämä naiset intiimipuheissa, vaan on siinä ensin viikko tai pari viestitelty aktiivisesti. Kuka huijari muka jaksaisi niin kauan viestitellä asiallisesti ennen niitä "tule tänne, olisitpa täällä"-viestejä? Ja vielä kun mitään raha yms. pyyntöjä ei tosiaan tule. Minusta nyt vaan vaikuttaa siltä, että netissä on paljon tällaisia naisia jotka hankkii vaan piristystä päiväänsä tällaisella "virtuaalisutinalla" ilman että on tarkoitustakaan tavata. Tai sitten vaan jänistävät, mistäpä näistä tietää. Jokatapauksessa rasittavaksi alkaa käymään. ap
Voi kun sellainen vanhanaikainen kahviloissa tutustuminen tulisi taas muotiin. Kirjastoissakin on syntynyt juttuja. Puistoissa kävelyllä, tosin siellä oli vaarana koiraihmiset. Missä vaan saattoi syttyä kipinää ennen vanhaan. Siis vielä 90-00-luvuilla.
Ihan turha ohittaa, jo kolmas nainen ilmoitauttuu joka samaistuu tähän ihan täysin. Osaan heti nimetä ainakin kymmenen muuta.