Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapuri käy suihkussa klo 02.

Vierailija
22.11.2020 |

Naapurit ovat kolinan perusteella kotona kaiket illat, mutta vesi alkaa kohista vasta klo 01-02. Miksi näin? Miksei sielläs suihkussa voi käydä edes puoleen yöhön mennessä, kun kerran kotona ovat?
Voiko tuosta huomauttaa? Suihkuttelu ja muu veden lasku kestää hyvinkin puoli tuntia.
Jos olisi vuorotyön tekijä, voisin ymmärtää, nyt en.
Nimim. ärtynyt, entistä huonommin nukkuva alakerran naapuri

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä häääää

Lähde kun taas yöllä suihkuun. Täytyykin käydä oikein pitkän kaavan mukaan. Kuoria ihoa, laittaa naamioita, kuoria jalat, sheivata, syväpuhdistaa +syvähoitaa pitkät hiukset....

Tällöin suihku vie (yöllä) 30 - 60 min.

Vierailija
42/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että asenteet ovat muuttuneet. Vain minä itse on tärkeä, minun oikeuteni.

Edellinen kommentoija on valmis valehtelemaan itsensä puolesta. Jokaikinen pesukone linkoaa reilu 70 desibelin äänenvoimakkuudella. Äänetöntä imuria, joka ei kolahtelisi ovenpieliin ja huonekaluihin, ole keksitty.

I rest my case.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on sun alkaa heräämään aamulla 6 aikoihin, kyllä ne väsyy. Opetin omat uudet naapurit unirytmiini 3 kkdessa.

Mitä tarkoitat? Että surraisin smoothiet kukonlaulun aikaan? :D

Alakerrasta äänet eivät yleensä nouse ylöspäin, ainakaan samassa määrin kuin toisin päin.

Ap[/quote

Haista jo pitkä paska, kyllä kuuluu!

Vierailija
44/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sairaaksi mennyt!

Mikä on sairasta?

- Ketju vai? Täällä on faktaa (= laki sanelee mitä voi tehdä ja mitä ei).

- Yöeläminen vai? Ihmisillä on erilaisia rytmejä. Toiset valvoo päivällä ja toiset yöllä. Jotkut jopa käy yöllä töissäkin.

Vierailija
45/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että asenteet ovat muuttuneet. Vain minä itse on tärkeä, minun oikeuteni.

Edellinen kommentoija on valmis valehtelemaan itsensä puolesta. Jokaikinen pesukone linkoaa reilu 70 desibelin äänenvoimakkuudella. Äänetöntä imuria, joka ei kolahtelisi ovenpieliin ja huonekaluihin, ole keksitty.

I rest my case.

"Huomaa kyllä, että asenteet ovat muuttuneet. Vain minä itse on tärkeä, minun oikeuteni."

. . . .

Lakihan nämä määrää. Et sinä enkä minä.

Vierailija
46/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla-asvat henkiset teinit täällä melskaavat.

Vierailija
47/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I rest my case.

Sun asenteella ei sitten päivälläkään voisi pestä pyykkiä. Ne häiriintyy jotka käy yötöissä ja nukkuu päivällä.

Kyllä voi pestä.

Ja niin voi yhtälailla yölläkin pestä. Ne pesee jotka nukkuu päivällä.

Vierailija
48/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla-asvat henkiset teinit täällä melskaavat.

Koskee omistusasuntojakin aivan samat lait. Osakkeessa voidaan pestä pyykkiä yöllä ja käydä suihkussa.

Mitä kohtaa et ymmärrä. Sitäkö että laki ei kiellä näitä toimia.

Et ymmärrä mitään vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
49/52 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun taas yöllä!

Vierailija
50/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itsekästä sakkia ketju täynnä. Pelkkää minä-minä-minä ja minulla-on-oikeus ja laki-on-puolellani -huutelijoita kaikki. Eipä ihme, että meni aikoinaan hermo kerrostaloasumiseen, kun naapurit tuntui olevan järjestään samanlaista sakkia kuin tässä ketjussa.

On ihan eri asia käydä suihkussa yöllä, jos a) on myöhään illalla/ yöhön asti töissä b) kärsii jostain sairaudesta, jonka vuoksi on välillä käytävä öisin pesulla

kuin c) minulla nyt sattuu olemaan oikeus suihkutella yöllä, koska minä vaan haluan, vaikka voisin ihan hyvin käydä ennen hiljaisuutta tai ainakin ennen puolta yötä

Sama koskee kaikkea muutakin ylimääräisen äänen pitämistä. Kenelläkään ei ole minkäänlaista syytä yöaikaan huutaa huvikseen, bilettää kovaäänisesti eikä tehdä mitään remonttiin viittaavaakaan. Ei yksinkertaisesti löydy perusteltuja syitä. Voitte yrittää keksiä sellaisia, mutta niitä ei ole.

Vierailija
51/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, todella kauheaa huomata miten itsekkäitä ja omahyväisiä ihmiset voi olla, järjestyssäännöt ovat vaan rekvisiitta,, asun kerrostalossa ja pyrin elämään rauhallisesti ja muut huomioon ottaen, onko myös oikeus varastella häkkivarastosta toisten ihmisten omaisuutta? Varmaan näiden yöhäiriköiden mielestä on....

Vierailija
52/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on sun alkaa heräämään aamulla 6 aikoihin, kyllä ne väsyy. Opetin omat uudet naapurit unirytmiini 3 kkdessa.

Itse ”opettaisin” kaltaisesi naapurin omaan rytmiini; siinähän heräät klo 6, kun omasta asunnostani on kuulunut ”vahinko”kolinaa klo neljään asti aamulla. 😁 Itse nukun iloisena korvatulpilla puolillepäivin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi