Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa päänahan kuntoon? "Rasvakakkuhilsettä"

Vierailija
26.03.2014 |

Ihan kuin olisi samanlaista kinaa kuin syntyessä siellä päänahassa. Nyt on vain jo pitkät hiukset ja vaikeampi päästä käsiksi sinne päänahkaan.  Millä kannattaa hoitaa? Jokin shampoo? Rasvaa? Kortisonia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä näyttämässä sitä ihotautilääkärille. Saattaa olla psoriasista.

Vierailija
2/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä näyttämässä sitä ihotautilääkärille. Saattaa olla psoriasista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetonilla.

Vierailija
4/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahan kuorinnalla! System 4 oil cure hair mask on ollut mulla ainakin ihan ihmeitä tekevä tuote. Välillä käytän myös päänahalle tarkoitettua kosteusvoidetta ja tonicia, mut noi päänahkaa kuorivat hoidot on auttaneet eniten, vaikka mun hilseily johtuukin myös kuivuudesta

Vierailija
5/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Ketokonatzol-shampoota, toiselta kauppanimeltään Nizoral. Shampoopesun jälkeen päänahkaan apteekin hydrokortisoniliuos. Ennen seuraavaa pesua öljyhoito marketin XZ-öljyhoidolla. Se irroittaa hyvin karstaa. Älä raavi päänahkaa vaikka kuinka raavituttaisi.

Vierailija
6/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä päänahka ja pese sen jälkeen shampoolla. Sama seuraavalla pesukerralla ja sitä seuraavalla. Anna päänahalle aurinkoa kunhan säät sen sallivat. Hankalaa kun on pitkä tukka. Minullakin on.

Vierailija
7/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pestä kuuriluontoisesti hiukset kananmunalla johon on sekoitettu muutama ruokalusikallinen etikkaa. Tepsii mulla taliköhnään. 

Vierailija
8/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Bio Plus shampoo osta kampaamosta ja

-  lääkäriltä saa päänahan sieneen Bemetzon- nimistä sienilääkettä reseptillä

Vierailija
9/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vinkeistä. Ei muuta kuin kokeilemaan näitä vinkkejä.

ap

Vierailija
10/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kenties taliköhnä.  Kutiseeko? Mulla auttaa Selukos-niminen shampoo.

Onko stressiä? Mulla stressi saa sen aikaan.

Vierailija
11/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Psoriin tarkoitetulla shampoolla pessyt eikä auttanut. Ei myöskään nizoral eikä diprosalic-liuos. Ei kookosöljyhaude ei mikään.

Vierailija
12/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonipitoiset shampoot ja hoitoaineet pois vähäksi aikaa. Markettimerkeistä esim. xz, lv ja erisan ovat silikonittomia.

Hyvä päänahan putsaaja on xz-öljyhoito (värjäämättömään original, värjättyihin tyrni), jonka antaa olla päässä pari kolme tuntia. Poistaa tehokkaasti myös kaikenlaiset muotoilutuotejäämät.

Olen itse kärsinyt hilseilevästä päänahasta ja mitkään ihotautilääkärillä käynnit tai apteetkin tuotteet eivät auttaneet, vaan apu löytyi halvoista silikonittomista markettituotteista.

Vierailija
13/13 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:46"]

Ihan kuin olisi samanlaista kinaa kuin syntyessä siellä päänahassa. Nyt on vain jo pitkät hiukset ja vaikeampi päästä käsiksi sinne päänahkaan.  Millä kannattaa hoitaa? Jokin shampoo? Rasvaa? Kortisonia?

[/quote]

Mulla toimii ihan perusrasvalla rasvaaminen, vaikka pitkät hiukset onkin. Rasvaa sormenpäihin ja puhdasta hiuspohjaa hieromaan. Ei mene hiukset paskaisen näköisiksi vaikka ensin sitä pelkäsin.