Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett-laihdutus vuonna 2026

Vierailija
27.07.2026 |

Onko nykypäivää syödä viikkojen ajan pelkkiä pussipirtelöitä, pussikeittoja ja/tai valmispirtelöitä, joiden seurana voi napsia korkeintaan vähäkalorisia kasviksia? Kahvi, tee ja muut kalorittomat juomat on kai myös sallittu. Vai pitäisikö nykyään käyttää laihdutuslääkkeitä, jos tavallisella ruualla laihtuminen ei vaan onnistu? Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia jos niitä on. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistu tiputtaa 15 kiloa Mounjaaron avulla.

Nutrilett on niin last season.

Vierailija
2/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletit on mennyt pois muodista, mutta kuuri on helppo aloittaa ja on tutkitusti turvallinen kun noudattaa ohjeita ja käyttää maalaisjärkeä. Suosittelen kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut Painonvartijoissa, minkä seurauksena minulta lähti paitsi kilot, myös tukka, sekä Cambrige -pussijauheilla, jotka tehosivat hyvin. Muutama, ehkä viisi kiloa pitäisi vielä pudottaa,  mutta nuo Nutriletit ovat minusta niin karmean makuisia, etten ole niitä pystynyt päivää kauempaa käyttämään.

Vierailija
4/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett ja muu VLCD- hupsutus on pois muodista. Ozepic on parempi.

Vierailija
5/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLCD on myös halpa tapa laihduttaa. Allevon pussit maksaa alle 5 €/vrk eli koko kuukauden ruuat saa alle 150 eurolla. Nutrilett on normaalisti kalliimpaa, mutta niitäkin on välillä Tokmannilla hyvässä tarjouksessa.

Vierailija
6/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut Painonvartijoissa, minkä seurauksena minulta lähti paitsi kilot, myös tukka, sekä Cambrige -pussijauheilla, jotka tehosivat hyvin. Muutama, ehkä viisi kiloa pitäisi vielä pudottaa,  mutta nuo Nutriletit ovat minusta niin karmean makuisia, etten ole niitä pystynyt päivää kauempaa käyttämään.

Minä pidän Nutriletin kana- ja kasviskeitosta ja myös suklaapirtelöjauhe on ihan ok. Valmispirtelöistä kaura-kaakao on herkkua, kun sen juo jääkaappikylmänä.

Vierailija
7/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VLCD ei ole mitään hupsutusta vaan tieteellisiin tutkimuksiin perustuva laihdutusmenetelmä, joka sisältyy myös lihavuuden Käypä hoito -suosituksiin. Kaikkia VLCD-merkittyjä tuotteita koskee tiukat EU-tason säädökset, jotka takaavat niiden turvallisuuden silloin kun niitä käytetään ohjeiden mukaan.

Vierailija
8/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät Ozempicia parempana?

Vierailija
9/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät Ozempicia parempana?

Se on nyt muodissa.

Vierailija
10/10 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tutkimustakin aiheesta. Siinä todettiin, että keskimäärin ne, jotka laihduttavat nopeasti, eivät liho sen nopeammin takaisin kuin hitaastikaan laihtuneet, jos nopeasti laihtuneet muuttavat ruokavalionsa terveelliseksi. Lisäksi on perusteltua laihtua nopeasti, kun ylipainoa on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi