Lue keskustelun säännöt.
Alkoholinkulutus?
26.03.2014 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032518155303_uu.shtml
Eli jos juo kotona alkoholia 160 eurolla kuussa, säästää puolet kun hakee viinat Virosta. Aika hyvin menee jos viikottain laittaa alkoholiin 40 euroa. Minulla menee vuodessa yhtensä 160 euroa alkoholiin ja ne juon kodin ulkopuolella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla