Viehättyykö oikeasti suurin osa miehistä isoista rinnoista vai onko se vaan sosiaalinen pakko sanoa niin?
Itse olen aina ihaillut pieniä kiinteitä sporttitisuja, enkä ymmärrä isojen rintojen viehätystä enkä sitä, että jotkut ottaa silikonit.
t. mies
Kommentit (75)
Jossain oli tutkimusta siitä, että miehet ovat yleensä joko rinta- tai peppupreferenssillä ja omasta suppeasta otannastakin tunnistan tämän. Jos on kovin kiinnostunut toisesta päästä, ei sitten niin kiinnosta se toinen.
Naisena taas vasta aika myöhään tajusin, että minä haluan rinnoista kiinnostuneen miehen, koska kiihotun itse siitä, kun niitä käsitellään. Sen sijaan ei häirtse, jos pyllyä puristellaan, mutta en itse kiihotu siitä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen pakko = huono itsetunto ja selkärangaton halu miellyttää
Auringossa ahavoitunut, tyylikkäästi parroittunut komea sankari kohtaa myrskyn silmästä silmään ja sanoo: "Kyllä, pidän pienistä rinnoista. Mistä tiesit?"
Kyllä, isoissa tisseissä on jotain houkuttelevaa.
En pidä isoista rinnoista vaan pienistä.
Kysymys on siitä, että miehet haluavat tulevalle, mahdolliselle lapselleen parhaat mahdolliset lähtökohdat.
Rintaruokinta on tärkeä asia, lajimme on jopa nimetty imetyskyvyn mukaan.
Ja isoilla varusteilla imetys onnistuu parhaiten
t. mies XDDDDDDDDDDDDDDDD jessus että olette noloja.
Terveisin
Miekkonen
Telkkarissa pyörii ysäriklassikko baywatch ja siinä pääosassa isorintaisia naisia punaisessa uimapuvussa. Kyllä rupeaa verkkarit jalassa kiristymään kun katselen naisten hidastettua juoksua rannalla 😎
M34
Vierailija kirjoitti:
Oman rajallisen kokemukseni perusteella sanoisin, että suurin osa miehistä viehättyy rinnoista.
Vielä jos ovat paljaahkot ja käden ulottuvilla.
Onko tämä ketju nyt taas täynnä pienirintaisia naisia esiintymässä miehinä ja haukkumassa isoja rintoja...?
Itse naisena näen riittävän isot rinnat hyvin naisellisina ja jos olisin naisiin päin itse, niin ehdottomasti isot rinnat olisi myös omaan mieleen. Sama juttu pitkien hiusten kanssa. Myös tuntemani miehet ovat tykänneet isoista rinnoista (ja pitkistä hiuksista).
N35
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju nyt taas täynnä pienirintaisia naisia esiintymässä miehinä ja haukkumassa isoja rintoja...?
Itse naisena näen riittävän isot rinnat hyvin naisellisina ja jos olisin naisiin päin itse, niin ehdottomasti isot rinnat olisi myös omaan mieleen. Sama juttu pitkien hiusten kanssa. Myös tuntemani miehet ovat tykänneet isoista rinnoista (ja pitkistä hiuksista).
N35
Mistä tiedän ettet ole mies? T. Mies
Mistä täällä oikein horistaan?
Jokainen ihminen on kokonaisuus. Eli se onko naisella isot rinnat, pieni takapuoli yms. on viime kädessä ihan sama. Kun istutaan nakuina parisängyllä vastapäätä ja katsoo silmiin ja kaikki on kohdallaan niin tissien koko ei oo enää tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on siitä, että miehet haluavat tulevalle, mahdolliselle lapselleen parhaat mahdolliset lähtökohdat.
Tissien koolla ei ole mitään tekemistä imetyksen onnistumisen kanssa, se "ylimääräinen" on pelkkää rasvaa. Tietysti nainen joka ei ole nälkäkuoleman partaalla onnistuu imetyksessä paremmin, mutta tämä vaatimus voi täyttyä hyvin pienirintaiseltakin.
Isot rinnat ovat vain niin... Isot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissien koolla ei ole mitään tekemistä imetyksen onnistumisen kanssa, se "ylimääräinen" on pelkkää rasvaa. Tietysti nainen joka ei ole nälkäkuoleman partaalla onnistuu imetyksessä paremmin, mutta tämä vaatimus voi täyttyä hyvin pienirintaiseltakin.
Vauva ei saa kiinni pelkästä nännistä, pitää olla tisua mihin tarrata 👍
Olin kotihoidossa töissä, siellä niitä isoja tissejä mumeleilla riitti. Mun mielessä ne liittyy vanhuuteen.