Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saippuakauppias haluaa olla avoin

Vierailija
22.11.2020 |

MIkä tää on että jos myy jotain tuotettaan, niin pitää naisyrittäjän kertoa "rehellisesti" kuinka hän on ollut huumekauppias ja rikollinen ja addikti ja huumeiden käyttäjä ja nyt olen rehellinen kaikille ja avaudun että kun ostatte tätä mun itse omin kätösin tekemää saippuaa niin ollaan sitten täynnä rakkautta. Ja kaikilla lapsilla joita ainakin kolmelle eri miehelle, niin heilläkin menee nykyään hyvin vaikka on add adhd lukihäiriö keskittymishäiriö, mielialalääkkeet, haluaa tatuoijaksi, ei osaa lukea, maailman ihanimpia lapsia lässyn lässyn, ,ja kerron vaan että vaikka haluaisit ostaa tän maailman ekologisemman tiskiaineen, niin tiedät että kuka tätä myy kun haluan avautua ja olla avoin.
🤑

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt yhtään ainakaan enempää kerro, että kenestä saippuakauppiaasta puhut tai mistä on kyse...

Vierailija
2/3 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on varsinainen ryysyistä rikkauksiin - selviytymistarina, niin se myy. Onhan hän tehnyt ihan huikean duunin ja menestynyt paremmin kuin useimmat "helpon alun" saaneet yrittäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten saippua- ja muita kosmetiikkareseptejä kehitellään ja tehdään testieriä, joita tarkkaillaan vähintäänkin 6-12 kk, jotta selviää millainen tuote on ominaisuuksiltaan kun se on ollut hetken asiakkaan käytössä tai seissyt hyllyssä myynnissä, etsitään siis tasalaatuista lopputuotetta. Vaan ei tämä saippuakauppias, hän kyseli oppeja nettiryhmässä kuinka saippuaa tehdään ja neljän kuukauden kuluttua möi niitä jo täyttähäkää.

Viime viikot mun facen fiidissä turhan usein hänen mainoksia, joissa annetaan ymmärtää palasaippuan parantavan eri ihosairauksia tai ongelmia. Sellaisia väittämiä ei kosmetiikasta voi tehdä. 

Nykyisin (suurin?) osa tuotteista tehdään ulkomailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän