Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättyykö oikeasti suurin osa miehistä isoista rinnoista vai onko se vaan sosiaalinen pakko sanoa niin?

Vierailija
22.11.2020 |

Itse olen aina ihaillut pieniä kiinteitä sporttitisuja, enkä ymmärrä isojen rintojen viehätystä enkä sitä, että jotkut ottaa silikonit.

t. mies

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suurimmasta osasta. Kaipa tätäkin joku on tutkinut.

Kaikkia miehiä ei edes tissit ihan niin kovasti kiinnosta, vaan ovat enemmän peppumiehiä. Siis ihan heteroista puhun.

Vierailija
2/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja kiinteät ovat kuumottavan näköiset. Tosiasia vain on, ettei sellaisia juuri ole oikeassa elämässä tullut vastaan. Eikä taatusti tulisi enää tässä iässä. Niinpä olen suosinut pienirintaisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienemmät tissit sen parempi.

Vierailija
4/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan on jatkuvasti sosiaalinen pakko puhua rinnoista. 0/5

Vierailija
5/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan isoja rintoja. Eikä sille mitään järjellistä selitystä ole. Aina olen niistä viehättynyt ja viehätyn jatkossakin. Joissain tutkimuksissa on todettu että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyvät isoista rinnoista ja isoista pyllyistä. Johtuisiko siitä?

Vierailija
6/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen, mielestäni isot rinnat on usein tätimäiset, koska harvemmin ne ovat kiinteät

Vierailija
7/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että suurin osa tykkää pienistä ja kiinteistä. Näin olen monelta mieheltä kuullut.

Itsellä isot rinnat ja kärsinyt näistä aina. Pieni osa miehistä on ollu ”tissimiehiä” ja heistä nämä utareet on ollu mahtavat.

Vierailija
8/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tissivihaketjua.. Ne ovat eri kokoisia ja niitä ei tarvitse haukkua, joista ei pidä. Kukaan ei syntymässään voi valita kuppikokoaan ja isot tulee joillein, keskikokoset joillein ja pienet joillein. Eläkää sen kanssa!

Vierailija
9/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä nyt on sitten isot ja mitkä liian isot.

Kerran näin baarissa naisen, jolla oli valtavat rinnat ja hyvin, hyvin avonainen paita. Siinä hän istui yksin, rinnat mahdollisimman tarjolla. Kutsu oli selvästi, että tulkaa ja ottakaa. Oli mielenkiintoista seurata sivusta, kun hän muutaman miehen kanssa vaihtoi puhelinnumeroita. Mikäpä siinä, onhan meillä kaikilla tarpeemme.

Vierailija
10/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään seksistä isorintasten dd naisten kanssa mutta tyttökaverina käy ihan normi c75 rintanen nainen.

Vierailija
11/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti mies, tietäisit miten laaja kirjo miesten naismauissa on. On naisille tyypillistä ihmetellä tuollain, että eikö kaikki muka ajattelekaan samalla tavalla kuin minä. 

Vierailija
12/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookkaat lollot tekee naisen. Kiinteät tietenkin.

Vierailija
13/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppi hyvä ainakin omaan makuun.

Vierailija
14/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään seksistä isorintasten dd naisten kanssa mutta tyttökaverina käy ihan normi c75 rintanen nainen.

Sama täällä. Seksi isorintainen naisen kanssa on todella kiihottavaa ja pelkät isot lollot muutenkin hot. Mutta ei haittaa, jos naisystävällä c-kokoa. Tärkeää on kiinteys ja hyvä pylly myös. Naamakin mielellään kunnossa, että ilkeää katsella ja suudella.

Vierailija
15/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että sosioekonomisesti alhaalla olevat miehet tykkäävät enemmän tisseistä. Mitä korkeammalle mennään, niin tasokkaammat miehet tykkäävät hoikista naisista, joille luonnostaan pienemmän rinnat.

Vierailija
16/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä naisvihamielinen ketju.

Vierailija
17/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko sosiaalinen pakko, mutta tässäkin keskustelussa joku heti toi esiin tutkimuksen ( linkkejä kiitos!) jonka mukaan isoista rinnoista pitävillä miehillä on korkeammat testosteronitasot. Toisin sanoen, ei se ole mies eikä mikään, vaan h*mo hiiri, jollei pidä isoista rinnoista. Jokainen voi tästä nyt vetää johtopäätökset onko olemassa painetta muodostaa mielipiteitä muitakin osatekijöitä huomioiden kuin pelkästään oma maku.

Vierailija
18/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookkaat lollot tekee naisen. Kiinteät tietenkin.

Näin on. Ihan sama vaikka olisi pili housuissa. Pääasia, että tissit on isot.

Vierailija
19/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on homoja. Ei ne ymmärrä mitään aidoista isoista rinnoista.

Vierailija
20/75 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan isoja rintoja. Eikä sille mitään järjellistä selitystä ole. Aina olen niistä viehättynyt ja viehätyn jatkossakin. Joissain tutkimuksissa on todettu että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyvät isoista rinnoista ja isoista pyllyistä. Johtuisiko siitä?

Mieheni kyllä viehätty isoista ja kiinteistä luomurinnoista ja peput saa olla pyöreitä muttei läskejä löllyköitä. Miehellä on silti testotasot ihan pohjalukemissa. Mene ja tiedä. Itselläni on pienet ja pystyt rinnat ja pieni pyöreä peppu, silti mies on aina tykännyt ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä