Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tehkö lapsia! Perhe-elämä on ihan paskaa. Jos tykkäätte olla yksin, siis.

Vierailija
22.11.2020 |

Joo, ei se perhe-elämä todellakaan muuta elämää paremmaksi. Älkää tehkö lapsia, jos viihdytte yksinkin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sellainen, että sen sydän ei taida oikein tyytyä mihinkään. Ku ymmärtää kohtuullisuuden ja on vertailuvapaa muuttuu tyytyväisemmäksi. Pystyy keskittymään rauhassa omaan elämäänsä.

Vierailija
2/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen omatekemä sanonta:

Parhaimmat ystäväni olen tehnyt itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ajattelee, että asiat ovat paremmin, jos olisivat toisella tavalla. Ihan hyvin ne asiat ovat nytkin. Oikeastaan paremmin.

Vierailija
4/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään perhe-elämä ole muutos parempaan, paitsi jos ei kestä olla yksin sekuntiakaan ja tarvitsee jatkuvasti hälinää ympärilleen.

Perhe-elämä sopii suorittajille ja toisaalta niin epäsosiaalisille tai ikäville ihmisille, että niiden täytyy tehdä ne "parhaat ystävänsä" itse kun kukaan muu ei kestä niitä.

Tällä palstalla huomaa niin monesta, että ei ihme että lapsia on hankittu seuraksi ja ovat heille varmaan suunnilleen ainoita kontakteja. Ei niin typeriä ja tuomitsevia ihmisiä voi juuri kukaanmuu kuin perheenjäsen pakolla sietää.

Vierailija
5/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty ymmärtämään, miksi jotkut vielä tietoisesti hankkivat lapsia tähän nykymaailmaan kärsimään.

Lapsettomana eläminen on niin paljon helpompaa.

Ei mulla muuta.

Vierailija
6/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty ymmärtämään, miksi jotkut vielä tietoisesti hankkivat lapsia tähän nykymaailmaan kärsimään.

Ei mulla muuta.

Kaikille elämä ei vaan ole kärsimystä ja myöskään helppous ei ole kiinnostava asia, vaan haasteet.

Vierailija
7/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa yhden kiltin ja hiljaisen lapsen, jonka kanssa tehtäisiin kivoja juttuja kuten käytäisiin puistoissa, eläintieteellisissä museoissa, syömässä jne.

T. Yksinolosta ja rauhasta nauttiva sinkkunainen

Vierailija
8/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tosi rankkaa. Vaikea nyt on enää katua, kun on ns. jo p*skat housuissa.

Vierailija
9/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa yhden kiltin ja hiljaisen lapsen, jonka kanssa tehtäisiin kivoja juttuja kuten käytäisiin puistoissa, eläintieteellisissä museoissa, syömässä jne.

Koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee. Et voi tilata yhtä hiljaista ja rauhallista lasta.

Vierailija
10/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Nykymaailmassa kärsimystä on vähemmän kuin koskaan. Ei tarvitse enää painaa 12-tuntista päivää ja silti kärsiä nälästä ja elää perheineen jossain 20-neliön mökissä.

Vierailija
11/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä sopii ihmiselle, joka tykkää puuhastella koko ajan. Sellaiselle, joka muutenkin käyttää päivänsä tiskaten, ruokaa laittaen, pyykäten, pölyjä pyyhkien jne. Sellainen varmaan tykkää ja jaksaa myös lasten loputtomat vaatimukset.

Minä en meinaa millään jaksaa perhe-elämää. Järkyttävän raskasta. Olisinpa tuntenut itseni paremmin nuorempana, niin en olisi hankkinut yhtään lasta.

Vierailija
12/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee. Et voi tilata yhtä hiljaista ja rauhallista lasta.

Kasvatuksella siihen voi vaikuttaa paljon millainen lapsi on. Esim. kurittaako vai sanoittaako, onko johdonmukainen vai ailahteleva siinä miten lasta komentaa yms.

Vierailija
13/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mikään merkittävä tässä elämässä ei tule helpolla. Elämäntavat kertovat lisäksi myös arvoista. Terveisin bio-lapseton sijaisäiti, pitänyt myös oman työni.

Vierailija
14/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa ihan ajatus huutavista penskoista sunnuntaina kun pitäisi levätä ja ladata akkuja tulevaa työviikkoa varten. Arvostan kuitenkin teitä, jotka siihen pystytte. Mä aion mieslapseilla ainakin vielä seuraavat kymmenen vuotta.

Vierailija
15/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsisti ja lapsellinen "ystävä" on raskaana ja olen aivan järkyttynyt tästä.

Hän on sairaanhoitaja mutta perusasiat täysin hukassa. Ei osaa tehdä ruokaa, ei osaa siivota kämppä kuin läävä. Mies on kamala p ersläpi. Heidän mentaliteetti on järkyttävää.

Säälin jo nyt niiden tuleva lapsi :,(

Miksi kaikki i diotit aina lisäntyvär?

Vierailija
16/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatuksella siihen voi vaikuttaa paljon millainen lapsi on. Esim. kurittaako vai sanoittaako, onko johdonmukainen vai ailahteleva siinä miten lasta komentaa yms.

Juu, juu. Terveisin autistin äiti

Vierailija
17/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion mieslapseilla ainakin vielä seuraavat kymmenen vuotta.

Siis siihen asti kunnes lasten saanti on jo myöhäistä.

Vierailija
18/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo. Autistiahan ei pysty kasvattamaan. Juuri siitä syystä ihmiset nykyään niin mieluusti haluavat lapselleen sen erityislapsen statuksen, koska se vapauttaa kasvatustyöstä.

Vierailija
19/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion mieslapseilla ainakin vielä seuraavat kymmenen vuotta.

Siis siihen asti kunnes lasten saanti on jo myöhäistä.

Hyvinkin mahdollisesti. Elämä on valintoja.

Vierailija
20/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo. Autistiahan ei pysty kasvattamaan. Juuri siitä syystä ihmiset nykyään niin mieluusti haluavat lapselleen sen erityislapsen statuksen, koska se vapauttaa kasvatustyöstä.

Älä kommentoi asiaan, josta et ymmärrä mitään.