Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette maskittomuudesta huomauttaville ihmisistä?

Vierailija
22.11.2020 |

Onko ok alkaa paasaamaan esim. kaupasssa maskittomalle? Käytän normaalisti maskia mutta nyt olin unohtanut ottaa mukaan lähikaupassa, jossa 80%:lla ei ole maskia niin eiköhän joku nainen alkanut paasaamaan. Tällä alueella ei vielä paljon koronaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt missään moista. Ei mielipidettä.

Vierailija
2/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskifasismi on mielenterveyden ongelmien oire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei tainnut mennä ihan putkeen.

Vierailija
4/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän mulkoilevani pahasti maskittomia ihmisiä ja varsinkin kahta vanhempaa ja laumaa lapsia ruikakaupassa. En vaan käsitä ajatusta että 80% olisi sellaisia astmaatiikkoja etteivät pysty maskia käyttämään enkä sitä että ruokakunnasta enemmän kuin yhden henkilön kerraallaan on mikään tarve mennä ruokakauppaan.

Nyt EI VOI ELÄÄ NORMAALISTI, ei ainakaan Uudellamaalla.

Vierailija
5/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomuus on mun mielestä jonkinlainen henkinen hätähuuto, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Siihen projisoidaan kaikki koulukiusaaminen sun muu kauna, että minähän en ole yhteiskunnalle auki mitään. Ei sellaisille kannata saarnata, koska ei kyse ole oikeasti itse maskeista.

Vierailija
6/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut pahemmin vastaan.

Tasan yhteen törmännyt julkisessa, mutta aika nopeasti sulki suunsa, ja hyppäsi seuraavalla mahdollisella pysäkillä pois, kun aloin kuvaamaan häntä ystävällisesti informoiden tallentavani viranomaisia varten materiaalia, sillä jos hän toiminnallaan onnistuu saamaan jonkun maskia käyttämättömän käyttämään maskia, joka ei sitä voi käyttää, ja jotain tapahtuu, on hänet helpompi pistää hakuun tarvittaessa.

Vierailija
7/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä olet maskittomuudesta huomauttavista ihmisistä?"

Ei kestä kiittää.

Vierailija
8/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskittomuus on mun mielestä jonkinlainen henkinen hätähuuto, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Siihen projisoidaan kaikki koulukiusaaminen sun muu kauna, että minähän en ole yhteiskunnalle auki mitään. Ei sellaisille kannata saarnata, koska ei kyse ole oikeasti itse maskeista.

Alapeukuttaja! Mikä sun oikea hätä on?

Vierailija
9/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohautan olkapäitäni ja sanon" ni snajuu"

😄

Vierailija
10/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin asiatonta alkaa kyttäilemään muutenkaan toisten maskeja tai maskittomuuksia. Mielenterveyspotilaita todennäköisesti kaikki kyttääjät. t: astmaatikko

Vierailija
11/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja! Mikä sun oikea hätä on?

Tässä sen taas näkee. Paljon alapeukkuja, mutta ei vastausta.

Taisin olla taas oikeassa.

Vierailija
12/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pellejä :D

Nauran heidän ”hädälleen” ja vahtikoiruudelleen.

Vierailija
13/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok tuollainen. Olen todistanut tätä maskiraivoa, ja puuttunut asiaan. Niin kauan kuin meillä on maskisuositus, niin jokainen tekee itse sen valinnan, että käyttääkö maskia vai ei. Kellään Tertuilla ei ole siihen mitään sanomista.

Vierailija
14/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hätähuuto, kun maski ei estä mitään tartuntoja terveiltä ihmisiltä? Aivan sama, onko siinä maskia, vai ei, kun on terve.

Vierailija
15/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskifasismi on mielenterveyden ongelmien oire.

Aivopestyjen, pelkäävien ja lammastelevien lampaiden määkimistä se on.  😃👌

Vierailija
16/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐑🐑🐑🐑

Vierailija
17/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hätähuuto, kun maski ei estä mitään tartuntoja terveiltä ihmisiltä? Aivan sama, onko siinä maskia, vai ei, kun on terve.

Koska teit tunnepäätöksen ensin, jota rationalisoit jälkikäteen.

Vierailija
18/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän mulkoilevani pahasti maskittomia ihmisiä ja varsinkin kahta vanhempaa ja laumaa lapsia ruikakaupassa. En vaan käsitä ajatusta että 80% olisi sellaisia astmaatiikkoja etteivät pysty maskia käyttämään enkä sitä että ruokakunnasta enemmän kuin yhden henkilön kerraallaan on mikään tarve mennä ruokakauppaan.

Nyt EI VOI ELÄÄ NORMAALISTI, ei ainakaan Uudellamaalla.

Minä otan aina mulkoilijasta kännykällä kuvan. Reaktiot ovat aina huvittavia. 😂

Vierailija
19/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä näistä toisten maskittomuuteen puuttuvista ihmisistä..?

A) Toivottavasti maskittomuudesta paasaavat muistavat paasatessaan turvavälin (koska turvaväli on se kaikista tärkein, vaikka maski olisikin).

B) Toivottavasti he muistuttavat turvavälin lisäksi sen, että paasatessa lentää roiskeita, joita maskikaan ei täysin suodata, joten puhumattomuus on paasaamista turvallisempaa.

C) Toivottavasti paasaajat eivät ole turhaan ihmisten ilmoilla, koska maskin käyttöä turvallisempaa on ylipäätään pysytellä poissa yleisöltä paikoilta yms, jos ei ole pakko mennä.

D) Toivottavasti paasaajat pystyvät toisen nenän asennosta lukemaan paasauksen kohteen terveydelliset tekijät, jotka estävät maskin käytön - koska ne eivät muutoin kuulu paasaajalle, eikä niitä kuulu hänelle listata.

E) Toivottavasti paasaaja on itse täysin virheetön covid -asioissa, kun on varaa se kuuluisa ensimmäinen kivi heittää. Tulee mieleen yksi äitipaasaaja, jonka oma pieni jälkikasvu yski avoimesti kaupassa päin muita ilman maskia, nuoli sormiaan ja kosketteli tavaroita, joita eivät ostaneet. Kaupassa oli maskisuositus, mutta kielto koskea muihin tavaroihin kuin, mitä itse ostaa ja kielto tulla kipeänä kauppaan, mikä koskee myös äitipaasaajien lapsia.

Itse pidän maskia muita varten, mutta uskon enemmän turvaväleihin ja siihen, ettei paasaamalla pärskitä pisaroita ilmoille.

Vierailija
20/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomuudesta kilahtaa kohtuullisen tuntuva sakko, joten pidän huomauttajaa (ellei ole poliisi) ystävällisenä ja muita huomioivana ihmisenä. En asu Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä