Mitä mieltä olette maskittomuudesta huomauttaville ihmisistä?
Onko ok alkaa paasaamaan esim. kaupasssa maskittomalle? Käytän normaalisti maskia mutta nyt olin unohtanut ottaa mukaan lähikaupassa, jossa 80%:lla ei ole maskia niin eiköhän joku nainen alkanut paasaamaan. Tällä alueella ei vielä paljon koronaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskittomuus on mun mielestä jonkinlainen henkinen hätähuuto, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Siihen projisoidaan kaikki koulukiusaaminen sun muu kauna, että minähän en ole yhteiskunnalle auki mitään. Ei sellaisille kannata saarnata, koska ei kyse ole oikeasti itse maskeista.
Alapeukuttaja! Mikä sun oikea hätä on?
Olet mielipieesi kanssa väärässä. En käytä maskia, mutta sen syy on maskin epämiellyttävyys ja se, ettei se näytä muuallakaan maailmassa koronaa pysäyttävän. Lisäksi ihmiset unohtavat turvavälit sekoillessaan lasit huurussa katteettomassa turvallisuudentunteessaan. Oikea hätä näyttää olevan maskihysteerikoilla, jotka jopa ventovieraille neuvojaan tuputtavat.
On hirveän koronavaarallista paasata muille, koska paasatessa lentää roiskeita ja unohtuu se tärkein, eli turvaväli. Kamalaa vastuuttomuutta siis paasaaminen.
Pyytäisin näyttämään maskiN atsin virkamerkkiä.
Huomautan paasaajalle turvavälistä ja pisaroiden sylkemisestä paasatessa. Hiljaa hengitellessä ja turvaväleistä huolehtien toimii paljon koronaturvallisemmin kuin maski päällä sylkeä paasatessa suoltaen.
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskittomuus on mun mielestä jonkinlainen henkinen hätähuuto, jolla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Siihen projisoidaan kaikki koulukiusaaminen sun muu kauna, että minähän en ole yhteiskunnalle auki mitään. Ei sellaisille kannata saarnata, koska ei kyse ole oikeasti itse maskeista.
Olet mielipieesi kanssa väärässä. En käytä maskia, mutta sen syy on maskin epämiellyttävyys ja se, ettei se näytä muuallakaan maailmassa koronaa pysäyttävän. Lisäksi ihmiset unohtavat turvavälit sekoillessaan lasit huurussa katteettomassa turvallisuudentunteessaan. Oikea hätä näyttää olevan maskihysteerikoilla, jotka jopa ventovieraille neuvojaan tuputtavat.
Lääketeollisuudessa tuli käytettyä maskia 7 tuntia päivässä. No voi kyynel kun sulla on vähän epämukavaa. Sinä teit jo tunnepäätöksen, jonka suoraan myönsit heti kättelyssä, jota sitten rationalisoit jälkikäteen.
Mulla on astma, enkä kestä kovin kauan pitää maskia naamalla sisätiloissa. Tulee hengenahdistus aika voimakkaana.
Julkisissa liikennevälineissä pidän, mutta vaikeaa se on, kun ahdistaa ja hiki nousee pintaan, tulee huono olo.
Kun mulla ei ole coronaa, niin en sitä voi muihin levittää. Eikä maski suojaa minua muiden viruksilta. Maskisäännöt ovat usein hyvin epäloogisia, kuten monet corona-ohjeistukset muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astma, enkä kestä kovin kauan pitää maskia naamalla sisätiloissa. Tulee hengenahdistus aika voimakkaana.
Julkisissa liikennevälineissä pidän, mutta vaikeaa se on, kun ahdistaa ja hiki nousee pintaan, tulee huono olo.
Kun mulla ei ole coronaa, niin en sitä voi muihin levittää. Eikä maski suojaa minua muiden viruksilta. Maskisäännöt ovat usein hyvin epäloogisia, kuten monet corona-ohjeistukset muutenkin.
Huono juttu sun astmasi, mutta eipä meillä olisi pandemiaa, ellei maailma olisi täynnä "Mulla mitään oo!" asennetta.
Bää bää määkii lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskifasismi on mielenterveyden ongelmien oire.
Aivopestyjen, pelkäävien ja lammastelevien lampaiden määkimistä se on. 😃👌
Ihana video 😂
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuudessa tuli käytettyä maskia 7 tuntia päivässä. No voi kyynel kun sulla on vähän epämukavaa. Sinä teit jo tunnepäätöksen, jonka suoraan myönsit heti kättelyssä, jota sitten rationalisoit jälkikäteen.
Tunnepäätöksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu sun astmasi, mutta eipä meillä olisi pandemiaa, ellei maailma olisi täynnä "Mulla mitään oo!" asennetta.
Mistä luulet johtuvan, että viranomaisetkin väittävät, ettei korona tartu kaupoissa, vaikka puolet asiakkaista ei käytä maskia?
turhaa huomautella maskittomuudesta.
sen sijaan jos tungetaan ihan kylkeen kiinni niin saatanpa sanoa.
😐
En kyttää mut ärsytti kun kaupassa maskiton perhe tuli ihan mun niskaan hengittämään jonossa kun ladoin ostoksiani, sanoin voitteko mennä taaksepäin nii eivät menneet. Naurahtivat vain. Tämä Helsingissä
En käytä maskia terveydellisistä syistä.
Monesti on tehnyt mieli puuttua ihmisten huolimattomaan maskien käyttöön. Tänäänkin työmatkalla näin useamman ihmisen joiden maskien käyttö oli sellaista että pidetään jotain rättiä naamalla miten sattuu kunhan on maski, väliäkö sillä miten sitä pitää. Yksikin nainen joka oli lähelläni kaiveli laukkua jossa oli yksi ihan ruttanen kertismaski täynnä tahroja ja likaa (ruoka/juomatahroja ja meikkivoidetta), koko ajan kosketti maskia ja asetteli paremmin, välillä otti pois ja laittoi takaisin, puhu puhelimessa niin otti pois ja laittoi bussin penkille kun puhelu loppui laittoi takaisin). Ei nämä tällaiset maskin käytöt auta mihinkään, mutta kai siitä tulee parempi mieli että on rätti naamalla ettei tule sanomista muilta.
Sanoisin että riittää kun sulla on HAHAA
Mitä mieltä olette maskittomuudesta HUOMAUTTAVISTA ihmisistä?
(Ei "Mitä mieltä olette maskittomuudesta huomauttaville ihmisistä?")
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulet johtuvan, että viranomaisetkin väittävät, ettei korona tartu kaupoissa, vaikka puolet asiakkaista ei käytä maskia?
Ai jos mä pärskäisen kaupassa, niin ei tartu keneenkään? Taidat tulkita heidän sanomisiaan vähän kummallisella tavalla.
Voihan minulle joku alkaa paasata maskittomuudesta, jos se oloa parantaa, mutta ei se minua saa käyttämään maskia. Käytän maskia, jos itse tunnen siihen tarvetta, eli jos minulla on yskää tai nuhaa. Joten hukkaan se paasaaminen siinä mielessä menee.