55-vuotiaan naisen ja 35-vuotiaan miehen avoelämä on kauheaa katsottavaa
Nainen yrittää enemmän kuin kovasti näyttää paljon nuoremmalta ja virkeämmältä. Vaateetkin on kuin muotibloggarien kuvista.
Taustalla nuoren miehen menettämisen pelko, kyllähän mies katsoo ikäisiään ja nuorempia naisia, niitä parempipeppuisia.
Kommentit (28)
Varmaan kiva jutella anopin kanssa, kun se on samanikäinen kuin itse.
Onneksi Ap:lla itsellään on niin tasokasta seuraa ettei tarvitse ympärilleen katsella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva jutella anopin kanssa, kun se on samanikäinen kuin itse.
Kuka sitä anoppia varten elää elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se 55-vuotias nainen, eikä voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä olet. Olen onnellinen.
Tykkäätkö panna?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia siitä avioelämästä?
On kyse avoelämästä. Opettele lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies sitten on ottanut sen vanhemman naisen, jos kuitenkin haikailee nuorempien perään?
Nainen asui omassa isossa asunnossa Helsingin arvoalueella.
Mies asui vuokralla kaupungin vuokrayksiössä.
Toisin päin tämä on ihan tavallista: varakas setämies, nuori ja köyhä nainen.
Se vasta on kauheaa! Mikäs tuolla kolmevitosella on elää toyboyna. Viisvitosena saa halutessan vielä nuoremman naisen, kun edellisestä aika jättää. Jos on hyvin hoitanut tonttinsa, tulee varmasti testamentilla maallista hyvää.
Voisikohan miehen vanhemmille ilmoittaa asiasta ja käydä tiukempaa keskustelua huoltajuudesta sekä vanhemman vastuusta? Onhan tuossa nyt aivan hirveä työmaa saada noita-akka tajuamaan polttoroviotuomionsa, sillä varmasti huumaa sen pojan jollakin.
Niistä noita-akan vaatteista kannattaa ihan vaan reippaasti mennä sanomaan suoraan ja antaa vinkkejä tukevista kävelykengistä sekä millainen tyyli kuuluu 55 vuotiaalle. Vaikutat asiantuntijalta.
Olen ihan yhtä tuohtunut täällä, että mihin on maailma menossa.
Nainen asui omassa isossa asunnossa Helsingin arvoalueella.
Mies asui vuokralla kaupungin vuokrayksiössä.