Miten voi olla uskoton?
Minkälainen sika pitääkään ihmisen olla?
Ymmärrän sen, että ihastuu toisiin ja haluaa vaikka nussiakin, mutta miten sitä ei voi ensin tunnustaa kumppanilleen? Siis häääh?
Kommentit (11)
Uskoton voi olla silleen ettei usko mihinkään.
Ei sellainen ole uskoton, pöllö. Vaan uskonnoton.
Uskoton voi olla olemalla uskoton. Uskoton voi olla myös silloin vaikka siitä olisi kertonut etukäteen.
Jokainen omistaa vain oman kehonsa. Jotkut luulee että omistaa myös toisen kehon.
Esimerkiksi jos on tullut loukatuksi, voi haluta kostaa. Siten.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen omistaa vain oman kehonsa. Jotkut luulee että omistaa myös toisen kehon.
Tietenkin omistaa. Eihän uskottomuudessa siitä olekaan kyse.
Koska tämä uskoton voi olla epäkypsä tai muista piittamaton ihminen, joka tekee mitä lystää. Jotkut voivat katua uskottomuuttaan, jotkut ei, vaan uskovat olevansa oikeutettuja siihen syystä tai toisesta. Selittävät syyksi olosuhteet, oman heikkouden, toisen viehättävyyden tai jonkin muun, mikä sopii. Joku, joka voi sanoa, etten minä ole koskaan uskoton, voi ollakin ja yllättyä itsekin. Joku vaan voi olla. Uskomatonta, mutta totta.
Se on naisilla geeneissä tuo pettämistaipumus. Eli kysymys pitäisi esittää toisin päin, miten osa naisista voi olla uskollisia?
Esimerkiksi jos parisuhde on aivan umpikujassa,, ollaan poteroissa. Niin ei se niin mahdottomalta silloin tunnu saada rakkautta jostain muualta.
Eihän mun 40 kymppisellä lapsia saaneella vaimolla enää ole paikat siinä kunnossa kuin parikymppisellä. En mä silti ikinä mun vaimoa vaihtais siihen parikymppiseen, mutta onhan se nyt ihan erillainen seksi ja visuaalinen kokemus.
Noh, eikö yksikään uskoton tohdi kommentoida?