Muuten täydellinen Vaimoni on seksuaalisesti maailman epäkiinnostavin ihminen :(
Eilen illalla sen tajusin: en enää halua vaimoani lainkaan. Hän on kaunis ja ulkoisesti juuri sellainen nainen, josta olen unelmoinut. Puolisona ja lastemme äitinä hän on täydellinen enkä voisi parempaa toivoa. Arvostan vaimoani ihmisenä hyvin, hyvin paljon. Mutta, seksuaalisesti en voisi kuvitella tylsempää tapausta ja tämä on tappanut omat halunikin täysin. Jokainen ilta lasten nukkumaan mentyä noudattaa samaa kaavaa: jutellaan sohvalla, katsellaan HBO:ta, minä hieron jalkoja, syödään jotain hyvää ruokaa ja ruvetaan nukkumaan. Usein minä ehdotan seksiä ja 99 kertaa sadasta vaimo kieltäytyy sanoen, että "nyt ei tee mieli" tai "ei kyllä enää tähän aikaan viitsi". Kerran kuukaudessa sitten ovulaation aikaan onnistuu. Itse hän ehdottaa seksiä 1-2 kertaa vuodessa.
Tämä on surullista. Rakastan vaimoani todella paljon, mutta haluaisin parisuhteen, jossa olisi aktiivinen seksielämä ja jossa minäkin edes joskus voisin kokea tulevani halutuksi. Onko se liikaa vaadittu? Omiinkin haluihin alkaa väkisin vaikuttaa, kun toinen ei itse koskaan halua. Ja onko se oikein, että parisuhteessa on seksiä vain silloin, kun vähemmän haluava sitä haluaa?
Kommentit (111)
Tai että sanoisin, muuten maailman ihanin mies, mutta surkean pieni kalu. tuntusko hyvälle?
Mutta, miehillhän aina hyvä selitys joka asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Tai että sanoisin, muuten maailman ihanin mies, mutta surkean pieni kalu. tuntusko hyvälle?
No ihan tässä etusivullahan on ketju ”Miesystävän pieni penis harmittaa”. Miksei sellaista nyt voisi anonyymilla palstalla ääneen sanoa, ihan samoin kuin sitä jos ei vaimoaan vaan koe seksuaalisesti kiinnostavana, vaikka haluaisi? Parempi kai se nyt on että edes jossain saa purkaa ajatuksiaan, jos ei halua päin naamaa sitä ladata?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuotat vaimolle orgasmin? Miten ilmaiset sen sanoin, että aiot tuottaa hänelle nautintoa : pari esimerkkilausetta.
Jos tuottaa orgasmin naiselle, joka kieltää seksin, syyllistyy raiskaukseen. Minulla oli samanlainen vaimo, joka sai aina orgasmin, muttei vain halunnut. Myönsi, että hyvältä tuntuu, mutta ei koskaan olisi oikein halunnut. Lopulta minulle riitti seksitön elämä. Helpompi olla yksin, kuin kiusauksen äärellä.
... ja anteeksi yleistykseni miehet, inhoan itse yleistyksiä sukupuolen mukaan, nyt lipsahti! Sori. Muu pitää kyllä paikkansa. Eivät siis kaikki miehet selittele..
AP:lle.
Minulla sama ongelma. Vaimo lähes täydellinen, seksiä vähän, otan paljon vastuuta lapsista ja kotitöistä, että vaimo ei stressaisi. Kehun kauniiksi jne. Vaikea oli jossain vaiheessa edes lähestyä viereen kun jostain syystä ärsytin vain häntä.
No ongelma parani, kun kerroin seksiä on tehnyt mieli, mutta olen kieltäytynyt ehdotuksista vaikka joku on baarissa imenyt sormeani..
Ehkä se että kelpaisin muille, sai vaimoni halut heräämään. Nyt seksiä 2kertaa viikossa mikä on iso muutos aikaisempaan.
Ja kyllä vaimoni saa seksissä orgasmeja, huomaan jos feikkaa. Tiedän koska saa ison tai pienen orgun.
Sitten kysymys: Miksi Roope vaihto Sara Siepin toiseen? Jos naista kiinnostaa vaan some, eikä seksi? Somesta kiinnostunut nainen on kaikkea muuta kuin seksikäs. Sori naiset😃
Ihmettelen AP:n saamia kommentteja.
Jos on parisuhteessa, niin eikö ole selvää että seksi kuuluu pakettiin?
AP:n vaimo on näillä tiedoilla liian itsekäs ja ilmeisen matalalibidoinen (ja itsekäs, koska pakottaa toisenkin elämään vähällä seksillä).
Itselleni on itsestäänselvyys, että parisuhteeseen kuuluu säännöllinen seksi.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta pitäisi tuntua pahalle, jos sinä täällä sanoisit tuon koskien jotain random-miestä? Jos laukoisit sen hänelle päin naamaa, niin saattaisin pitää sinua aika tahdittomana, mutta en minä siitäkään itseeni ottaisi.
Olen ajatellut, että tekisin itselleni sometilin, sellaisen, josta naiset tykkää. keräsin paljon seuraajia kauniilla maisema-, rakennus-, elänvalokuvillani. Ehkä vaimoni näkisi minut sitten toisessa valossa kun muut naiset ovat kiinnostuneet minusta ja valokuvistani.
Vierailija kirjoitti:
Minusta AP ei ole sanonut tässä nyt mitään loukkaavaa.
AP:n vaimo loukkaa häntä jatkuvasti torjumalla hänet.
Huono vaimo, vaikka muuten täydellinen ilmeisesti onkin (aikamoinen kehu AP:lta muuten toi).
-nainen
Parisuhteessa enemmän seksiä haluavilla, kuten ap, on oikeus toimia aktiivisesti lisääntyvän saannin eteen. Ap, mieti miten usein seksiä harrastetaan sinun ihannemaailmassasi, ja kerro se vaimolle. Kysy mikä se ihannetiheys vaimolla on. Jos ovat kaukana toisistaan, molempien pitää tehdä kompromisseja, jos haluatte molempia tyydyttävän suhteen.
Suhteen avaamista voisi harkita. Jos vaimokin haluaisi seksiä lisää, niin voisi yhdessä yrittää hoitaa hänen haluttomuutta.
Ja tosiaan se telkkari kiinni ja hiero jalkojen sijasta muita paikkoja jos haluat seksiä 🙂
Kommentistani tuskin on kenellekään mitään hyötyä, mutta kerronpa nyt kuitenkin näkökulmani, koska jotenkin tuntuu että AP:n vaimo voi hyvinkin olla kaltaiseni. Eli itse en ajattele seksiä käytännössä koskaan spontaanisti. Sinkkuna ollessani pärjäsin varsin hyvin seksiä, koska sitä en käytännössä ikinä ajatellut. Voin alkaa haluamaan seksiä, jos saan läheisyyttä mieheltäni esim rauhallisesti köllöttelemällä tai juuri hieromalla/silittelemällä. Mutta tämä vaatii aikaa ja rauhaa. Näitä kumpaakaan ei käytännössä koskaan ole lapsiperheen arjessa. Näin ollen iltamme ovat aika lailla alkuperäisessä viestissä kuvattuja ja seksiä on yleensä yksi, joskus 2 kertaa kuussa. Seksiä harrastaessani siitä myös paljon nautin, mutta haluan sitä vain kovin harvoin.
Höpönlöpön lapsiperheen arki on hyvä tekosyy. Usein lapset nukkuu pidenpään, menee aikaisemmin nukkumaan ja pikkulapsilla vielä päiväunet. Murkut voi jo jättää hetkeksi yksikseen kun käy kaupassa tai saunassa tai muuten vain autoilemassa. Hyvä on tietysti keksiä syitä, jos ei haluta ja tappaa suhteensa samalla.
No voi. Oma parisuhde lie aivan erilainen kuin muilla. Meillä ollut AINA seksiä tosi paljon, myös silloin kun lapset (2 ) olivat pieniä. Joskus jopa taisivat nähdäkkin, mm. kerran taapero poika tuli makkariin ja tokasi " miksi iskä pomppii äipän päällä" ja toisenkerran jo teini tytär saunaan tuli kun iskä helpotti äidin oloa alalauteilta käsin..
Mutta eikö tämä ole normielämää?
Me ollaan varmaan erilaisa kaikin tavoin. Rakastellaan yhä päivittäin joskusn pari kolmekin kertaa. Nuorisolla omat perheet, aikuisa ovat. Eivät aina ihan jaksa kuunnella kun mies alkaa puhua, kuinka keskipäivällä vetäydymme nauttimaan sänkyyn, mutta niin me teemme ja tosiaan nautimmekin!
MUTTA mieheni on aina kuunnellut mitä haluan ja mistä nautin, ja niin teen itsekkin. Kun osaa herkällä korvalla kuunnella ja toteuttaa toisen toiveet, voi seksielo kukoistaa vielä vuosikymmenet, ja uskokaa, ihan kovalla palolla ja liekillä. Myös se rakkaus. Siinä teille nuorille hiukan.
Ja olen feministi. Se auttaa, ei ole haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vaimo, vaikka muuten täydellinen ilmeisesti onkin (aikamoinen kehu AP:lta muuten toi).-nainen
Todella typerä kommentti, varmaan taas joltain 25 veeltä., joka mielistelee jokaista miestä. Näin ne nuoret naiset yleensä tekevät.
Naisen halu vaatii joko uuden tuoreen ja jännän suhteen ja ihastumisen huuman tai sitten toinen vaihtoehto on jonkinlainen ylimaallinen sielujen yhteys, jota rakastelun pyhällä sakramentilla palvotaan sielunkumppanin kanssa.
Keskiverto avioliitossa/parisuhteessa ei yleensä ole kumpaakaan 2-3 vuoden kuluttua. Harvaa naista kiinnostaa "pelkkä" seksi. Toki harvoja poikkeuksiakin on.
Kuten joku aiemminkin huomauttanut niin tässä sinä AP olet nyt se epäkiinnostava osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vaimo, vaikka muuten täydellinen ilmeisesti onkin (aikamoinen kehu AP:lta muuten toi).-nainen
Todella typerä kommentti, varmaan taas joltain 25 veeltä., joka mielistelee jokaista miestä. Näin ne nuoret naiset yleensä tekevät.
Lol mä en ole mikään nöyristelijä ja mielistelijä, turhaan yrität sivuuttaa kommenttini tuolla tavoin.
Olen vain reilu ihminen ja AP ei tosiaan ole sanonut tässä mitään loukkaavaa.
Päinvastoin jatkuva kumppanin seksuaalinen torjunta on oikeasti loukkaavaa, jopa tuhoisaa (nakertaa kokemusta siitä, kuinka hyväksytty on).
Vierailija kirjoitti:
Naisen halu vaatii joko uuden tuoreen ja jännän suhteen ja ihastumisen huuman tai sitten toinen vaihtoehto on jonkinlainen ylimaallinen sielujen yhteys, jota rakastelun pyhällä sakramentilla palvotaan sielunkumppanin kanssa.
Keskiverto avioliitossa/parisuhteessa ei yleensä ole kumpaakaan 2-3 vuoden kuluttua. Harvaa naista kiinnostaa "pelkkä" seksi. Toki harvoja poikkeuksiakin on.
Tässäpä se nyt oli tiivistetysti eikä muuta tarvitse enää sanoa. 90% naisista seksi on niin kummallisen monimutkainen asia, että se ei vain yksinkertaisesti voi toimia pitkässä parisuhteessa molempia tyydyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kerjääminen. Ei seksiä kuulu kerjätä. Nyt pidät 2 viikon kerjäystauon. Moni nainen ei myöskään halua mitään ruokailu- ja hierontasessioita, vaan villiä seksiä.
T. NainenTämä juuri. Jos AP ehdottaa illalla että "voitaisko panna" niin kyllä se on sellainen erotiikan tappaja ettei mitään. Pitää käydä toimeen eikä vinkua. Kuumia suudelmia ja suuhoitoa. Ei anneta toiselle mahdollisuutta sanoa ei.
Joo. Mikäpä piristäisi parisuhdetta paremmin kuin reipas raiskaus.
Arvasin että joku vääntää sen siksi. Ei se mitään, jatkakaa.
Kaikilla ei ole yhtä paljon seksuaalisia haluja. Sille ei voi mitään ja se on luonnollista. Näitä on aivan turha lähteä johonkin terapiaan pyörittelemään. Ota toinen kumppani emännän luvalla seksiä varten, niin kaikki on tyytyväisiä.
Täällä taas montakin puhujaa.. mutta en minä itse tykkäsisi jos mieheni sanoisi, että olen epäkiinnostava seksuaalisesti, en usko että hänkään jos samaa hänestä sanoisin. aivan varmasti ei. Onko kai se järkeenkäypää.