Muuten täydellinen Vaimoni on seksuaalisesti maailman epäkiinnostavin ihminen :(
Eilen illalla sen tajusin: en enää halua vaimoani lainkaan. Hän on kaunis ja ulkoisesti juuri sellainen nainen, josta olen unelmoinut. Puolisona ja lastemme äitinä hän on täydellinen enkä voisi parempaa toivoa. Arvostan vaimoani ihmisenä hyvin, hyvin paljon. Mutta, seksuaalisesti en voisi kuvitella tylsempää tapausta ja tämä on tappanut omat halunikin täysin. Jokainen ilta lasten nukkumaan mentyä noudattaa samaa kaavaa: jutellaan sohvalla, katsellaan HBO:ta, minä hieron jalkoja, syödään jotain hyvää ruokaa ja ruvetaan nukkumaan. Usein minä ehdotan seksiä ja 99 kertaa sadasta vaimo kieltäytyy sanoen, että "nyt ei tee mieli" tai "ei kyllä enää tähän aikaan viitsi". Kerran kuukaudessa sitten ovulaation aikaan onnistuu. Itse hän ehdottaa seksiä 1-2 kertaa vuodessa.
Tämä on surullista. Rakastan vaimoani todella paljon, mutta haluaisin parisuhteen, jossa olisi aktiivinen seksielämä ja jossa minäkin edes joskus voisin kokea tulevani halutuksi. Onko se liikaa vaadittu? Omiinkin haluihin alkaa väkisin vaikuttaa, kun toinen ei itse koskaan halua. Ja onko se oikein, että parisuhteessa on seksiä vain silloin, kun vähemmän haluava sitä haluaa?
Kommentit (111)
Onhan tuo ikävää kun halujen määrä ei kohtaa. Oletko puhunut vaimosi kanssa asiasta?
Siis sua ei kiinnosta seksi vaimon kanssa, mutta silti vingut seksiä?
Oli melko omituinen kirjoitus.
Tarkoitin, että hän muuttunut mielessäni epäkiinnostavaksi kertomistani syistä. En oikein ymmärrä, mikä kirjoituksessa oli epäselvää.
Mä odotin ihan eri juttua otsikon perusteella. Mutta se olikin kertomus vaimosi haluttomuudesta. Luulin, että on kyse sinun haluttomuudestasi.
En minäkään haluaisi seksiä ihmisen kanssa, joka pitää minua seksuaalisesti epäkiinnostavana. En ihmettele, jos vaimosi halut ovat loppuneet.
Ero samantien. Ainoa peruste suhteelle on jatluva naiskentelu.
Miten tuotat vaimolle orgasmin? Miten ilmaiset sen sanoin, että aiot tuottaa hänelle nautintoa : pari esimerkkilausetta.
Näin vaan voi pitkässä suhteessa käydä. Haluttomuus tai se ettei pidä kumppania haluttavana on usein syynä sivusuhteisiin.
Hankala tilanne, kerta kaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi seksiä ihmisen kanssa, joka pitää minua seksuaalisesti epäkiinnostavana. En ihmettele, jos vaimosi halut ovat loppuneet.
Ja vielä pahempaa: "maailman epäkiinnostavin". Voiko olla pahempaa loukkausta.
Onko tilanne aina ollut tuo, vai muuttunut jossain vaiheessa? Hormonaalinen ehkäisy voi viedä naiselta kaikki halut. Ainoa keino edetä asiassa on puhua vaimon kanssa 🤷♀️ Tai avata keskustelu vaikka kirjoittamalla viesti, jos puhuminen tuntuu vaikealta.
Eikö tilanteenne ole tasapainossa: pidät vaimoasi epäkiinnostavana, samoin hän sinua. Lopeta vielä kerjääminen.
Usein syy löytyy vaimon väsymisestä. Kannatko sinä vastuusi lapsista ja kodin pyörittämisestä, teetkö ruokaa käytkö kaupassa? 99 % naisista ei halua miestänsä iltaisin jos ovat katsoneet koko päivän kyseisen herran makaamista sohvalla ja itse raatanut p*rse ruvella. Tämä pienenä vinkkinä (taas kerran) teille miehille.
No, vaimosi kanssa sinun on asia otettava puheeksi.
Ymmärrän hyvin aloittajaa.
Oma kiinnostus toista kohtaan seksuaalisesti voi 'laimentua', kun niitä ei -sanoja tulee riittämiin.
Mielestäni ei ole oikein, että parisuhteessa seksiä on vain silloin kun vähemmän haluava sitä toivoo.
Vaimolla stressiä? onko kuvio muuttunut äkisti?
Olisiko niin, että ap on vaimon mielestä epäkiinnostava?
Onko vaimo niin väsynyt, ettei enää jaksa seksiä?
Pitäisikö HBO jättää vähemmälle?
Jos seksi olisi vaimosta hyvää, hän haluaisi sitä. Nyt vika on joko hormoneissa tai vastaparissa, jonka toiminta ei kohtaa omia mieltymyksiä tai ei saa tyydytystä.
Lisäys alkuperäiseen kirjoitukseeni:
1. Kannan vastuuni puolisona ja perheen velvollisuuksista erittäin hyvin.
2. Niinä kertoina kun seksiä on, vaimoni nauttii siitä todella paljon ja saa helposti orgasmeja.
Kyllä se vaan valitettavasti taitaa olla sianjättö edessä. Ei parisuhteessa oikein ole järkeä, jos siinä ei saa seksuaalisia tarpeitaan tyydytetyksi, vaikka muuten olisikin kaikki kunnossa.
Siis onko hän seksuaalisesti epäkiinnostava vai haluton?