Muuten täydellinen Vaimoni on seksuaalisesti maailman epäkiinnostavin ihminen :(
Eilen illalla sen tajusin: en enää halua vaimoani lainkaan. Hän on kaunis ja ulkoisesti juuri sellainen nainen, josta olen unelmoinut. Puolisona ja lastemme äitinä hän on täydellinen enkä voisi parempaa toivoa. Arvostan vaimoani ihmisenä hyvin, hyvin paljon. Mutta, seksuaalisesti en voisi kuvitella tylsempää tapausta ja tämä on tappanut omat halunikin täysin. Jokainen ilta lasten nukkumaan mentyä noudattaa samaa kaavaa: jutellaan sohvalla, katsellaan HBO:ta, minä hieron jalkoja, syödään jotain hyvää ruokaa ja ruvetaan nukkumaan. Usein minä ehdotan seksiä ja 99 kertaa sadasta vaimo kieltäytyy sanoen, että "nyt ei tee mieli" tai "ei kyllä enää tähän aikaan viitsi". Kerran kuukaudessa sitten ovulaation aikaan onnistuu. Itse hän ehdottaa seksiä 1-2 kertaa vuodessa.
Tämä on surullista. Rakastan vaimoani todella paljon, mutta haluaisin parisuhteen, jossa olisi aktiivinen seksielämä ja jossa minäkin edes joskus voisin kokea tulevani halutuksi. Onko se liikaa vaadittu? Omiinkin haluihin alkaa väkisin vaikuttaa, kun toinen ei itse koskaan halua. Ja onko se oikein, että parisuhteessa on seksiä vain silloin, kun vähemmän haluava sitä haluaa?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen hyökkäävää kommentointia.
Onhan se ihan luonnollista, että vaikka toinen on omalla toiminnallaan tehnyt itsensä epähaluttavaksi, voi toinen silti kaivata hyvää seksielämää.
Tilanne ei nyt todellakaan ole tasapainossa, vaikka täällä niin kommentoidaankin. Itsellenikin seksi on todella tärkeää, vaikka kumppanini ei enää juuri haluta minua. Valittaa vain miksen halua ja yritä useammin, muttei ole liikuttanut eväänsäkään vuosikausiin itsestään huolehtimiseen, vaikka tietää sen tappaneen haluni häntä kohtaan. Yli 30kg tullut lisää elopainoa kolmessa vuodessa. Ennen oli normaalipainoinen, aktiivinen ja haluttavan näköinen nainen. Enää ei mitään noista.
Olen samaa mieltä siitä, että seksiä voi kaivata vaikka halut omaa puolisoa kohtaan olisivatkin loppuneet. Mutta sinä ulkoistat minusta oman seksuaalisuutesi liiaksi kumppanin syyksi. Pitkässä suhteessa kumppanin ulkonäkö ei tule pysymään entisellään vaan se kiihotus tulee ennen pitkään löytää muista asioista kuin pelkästä ulkonäöstä. Ei minunkaan mieheni näytä 16 vuoden jälkeen samalta kuin nuorena, mutta avioliiton säilyminen vaatii että olen opetellut haluamaan häntä ei-niin-pienestä isimasusta ja orastavasta kaljusta huolimatta. Toiset 16 vuotta lisää niin näytetään vielä karummalta molemmat ja toivon että meillä on siitä huolimatta seksielämää.
Mikset lopeta sitä jalkojen hieromista ja siirry hieromaan muita alueita? Jalkojen hieronta rentouttaa, tulee uni helpommin, mutta ei sillä viritetä mitään erotiikkaa.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Olisiko niin, että ap on vaimon mielestä epäkiinnostava?
Onko vaimo niin väsynyt, ettei enää jaksa seksiä?
Pitäisikö HBO jättää vähemmälle?
Mitä minä sain tästä kirjoituksesta on se, että HBO on parisuhteen tappaja. Siellä on ihan liikaa hyviä ohjelmia, joista monista saa vieläpä käsityksen, että muilla ihmisillä on vilkas ja mielenkiintoinen sukupuolielämä.
Lopettakaa HBO ja vaihtakaa Netflixiin, niin johan alkaa mikä hyvänsä, jopa maailman tylsin nainen, kiinnostaa enemmän kuin telkkari.
Lopeta kerjääminen. Ei seksiä kuulu kerjätä. Nyt pidät 2 viikon kerjäystauon. Moni nainen ei myöskään halua mitään ruokailu- ja hierontasessioita, vaan villiä seksiä.
T. Nainen
Jos siis naapurin Penakin on seksuaalisesti kiinnostavampi, niin tilanne on aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Ap edelleen odotellaan vastausta onko hormonaalinen ehkäisy käytössä? Se on merkittävä tieto teidän tilanteessa.
Ap kirjoitti, että nainen haluaa oviksen aikaan. Eli siitä nyt voi päätellä, että ei ole hormonaalista ehkäisyä.
Oma veikkaus
- naisella hormonaalinen ehkäisy käytössä ja sen vaihtaminen johonkin muuhun voisi palauttaa naisen halut
- ehkäisy ei kunnossa ja siksi nainen pelkää uutta raskautta eikä seksi innosta. Tähän ongelmaan auttaa luotettavan ehkäisyn järjestäminen tai jopa tuplaehkäisy.
- nainen ei halua seksiä koska ei koe saavansa siitä itse nautintoa (feikkaa saamisensa että ap lopettaisi mahd pian). No tähän auttanee jos puoliso huomioi enemmän ja ehkä uusien asentojen/lelujen ym kokeilu)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kerjääminen. Ei seksiä kuulu kerjätä. Nyt pidät 2 viikon kerjäystauon. Moni nainen ei myöskään halua mitään ruokailu- ja hierontasessioita, vaan villiä seksiä.
T. Nainen
Tämä juuri. Jos AP ehdottaa illalla että "voitaisko panna" niin kyllä se on sellainen erotiikan tappaja ettei mitään. Pitää käydä toimeen eikä vinkua. Kuumia suudelmia ja suuhoitoa. Ei anneta toiselle mahdollisuutta sanoa ei.
68 jatkaa
- nukkuuko nainen riiittävästi? Jos univajetta niin ei tee mieli eikä varsinkaan myöhään illalla väsyneenä. Mitä jos menisitte aikaisemmin sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NainenTämä juuri. Jos AP ehdottaa illalla että "voitaisko panna" niin kyllä se on sellainen erotiikan tappaja ettei mitään. Pitää käydä toimeen eikä vinkua. Kuumia suudelmia ja suuhoitoa. Ei anneta toiselle mahdollisuutta sanoa ei.
Joo. Mikäpä piristäisi parisuhdetta paremmin kuin reipas raiskaus.
Vastaan nopeasti alkuperäiseen viestiini :
1. Ei ole hormobaalista ehkäisyä
2. Vaimoni ei teeskentely orgasmia, koska myös squirttaa
3. Hänellä ei ole univajetta ja kuten sanoin, vastuu parisuhteessamme velvollisuuksista jakautuu tasan.
Ei kai tuon nyt tarvitse sen kummempi asia olla kuin että naisella on vai matala libido, jonka täyttymiseen riittää varsin hyvin tuo kerran kuussa. Miksi hän iltamyöhällä tinkisi mukavuudestaan seksin takia, jos sitä ei itse halua.
Entäpä jos AP lopettaisit nuo hieromiset? Voisiko vaimo tästä vetää jotain johtopäätöksiä ja ehkä itse aktivoitua vähän? Nyt hän saa sen mitä itse haluaa joutumatta itse antamaan mitään.
Minulla alkoivat esivaihdevuodet jo alle 40v. Niiden myötä halut hävisivät ja nukkuminen niin huonoa jatkuvasti, että selviän juuri töistä ja arjen pyörityksestä, muuhun ei jää energiaa, koska odotan vaan iltaisin, että pääsen nukkumaan.
Mitähän se vaimo sanoisi, jos tietäisi miten mies hänestä täällä puhuu kaiken kansan kanssa. Itse ottasin eron heti.
Juu mitä sanoiskaan, mies, jos vaimo kirjottas kaiken kansan näkyviin, että huono rakastaja on mun mies, ja vielä pienikaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu mitä sanoiskaan, mies, jos vaimo kirjottas kaiken kansan näkyviin, että huono rakastaja on mun mies, ja vielä pienikaluinen.
Niin, sellaistahan kukaan nainen ei ole koskaan tälle palstalle kirjoittanutkaan, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellaistahan kukaan nainen ei ole koskaan tälle palstalle kirjoittanutkaan, eihän?
Enpä ole nähnyt. Ainoastaan olen lukenut itsekkäistä miehistä, jotka eivät välitä vaimon naitinnosta tippaakaan. Ja myös mihen itsensä kirjoittamista "ei sillä ole väliä saako vaimo vai ei" ym...
Vierailija kirjoitti:
No katsopas kun on kyse myös hänen haluistaan ja tarpeistaan. Hän ei ole sinun tarpeidesibryydyttäjö tai kohde johon voit iyrsedi tyydyttää.
Ja vonkaaminen on 👎
Opettele viettelemään.
Opettele viestimään.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se vaimo sanoisi, jos tietäisi miten mies hänestä täällä puhuu kaiken kansan kanssa. Itse ottasin eron heti.
Puhutaankohan nyt samasta viestistä. AP puhui minusta hyvin kauniisti vaimostaan, mutta totesi hänen olevan seksuaalisesti epäkiinnostava. Jos luit kuvauksen naisen seksuaalikäyttäytymisestä, varmaan tulit samaan johtopäätökseen. Tätäkö ei saisi sanoa?
Hyökkäävä kommentointi johtunee siitä, että ap esittää virheellisesti otsikoidun ongelman ja sitten pinkaisee pakoon. Ei vastaa mihinkään. Ja veikkaan että kiukkuisimmat kommentit ovat ap:n omia.