Mä en todellakaan enää jaksa tätä elämää
Tekis niin mieli vetää itsensä kiikkuun. Nyt ymmärrän näitä jotka ensin tappaa perheensä ja sen jälkeen itsensä. Ei satu enää eikä tarvii enää kärisä.
Aina vaan ja joka paikasta sataa paskaa niskaan. Kuinka paljon paskaa ihminen pitää jaksaa kantaa?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:14"]hae apua ap
[/quote]
Mistä haen apua? Lääkärit teettää höpöhöpö testejä ja tyrkyttä pilleripurkkia. Ei auta pillerit. Terapilähete on mutta rahat puuttuu.
Olis kiva tietää, että mitä muka hyvää mun elämässä on? Tietäisittepä vaan mitä tää mun elämä on. Paskassa tarpomista aamusta iltaan, päiväst toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Pahemmaksi vaan menee kun aina vaan potkitaan päähän, ihan sama mitä tekee tai minne kääntyy.
Ap
[/quote]
:( avaisitko tätä viestiä vähän lisää, siis että minkä merkkistä skaa sulla on kestettävänä?
[/quote]
ÄÄÄÄ vastasit jo. Anteeksi kovin. :)
Lukekaa. Kirjastot on ilmaisia ja sanoissa piilee uskomaton voima.
Heräsin ja nyt menossa töihin vaikka joka solu huutaa ettn menis :(
En juurikaan pysty kävelemään. Juuri ja juuri selviin työmatkat. En edes tiedä mistä tykkään ja mitä haluaisin tehdä. Ulos raahaudun pakon edessä esim kauppareissut, työmatkat. Muulloin en käy missään.
Ystäviä ei ole. Ei ole ketään kenelle purkaa pahaa oloaan.
Mä haluun vaan pois kärsimästä ja aihettamasta kärsimystä muille. Näin ois vaan parasta. Olen ylimääräinen paha tässä maailmassa josta kukaan ei välitä.
Taas piiiitkä ja ahdistava työpäivä edessä.
Ap
Et ole ylimääräinen paha! Sinä olet elintärkeä ainakin lapsellesi! Toivon, että saat jostain apua. Voitko hakea jotain muuta työtä?
Onko käynyt mielessä raamatun lukeminen? Jos on noin paha elämä, että ajattelee kuolemaa takaraivossaan eikä näe elämässä mitään iloa tai toivoa, suosittelen uuden testamentin lukemista alusta asti. Se on sellainen juttu nimittäin, että kun ihminen tulee uskoon niin elämä alkaa heti näyttämään paremmalta, iloisemmalta, tarkoitukselliselta. Ei sillä pelkästään saa pelastusta kuoleman jälkeiseen tilan vaan ihan normaaliin elämään. Sitä ei voi ymmärtää ennenkuin on kokenut sen.
Onko käynyt mielessä raamatun lukeminen? Jos on noin paha elämä, että ajattelee kuolemaa takaraivossaan eikä näe elämässä mitään iloa tai toivoa, suosittelen uuden testamentin lukemista alusta asti. Se on sellainen juttu nimittäin, että kun ihminen tulee uskoon niin elämä alkaa heti näyttämään paremmalta, iloisemmalta, tarkoitukselliselta. Ei sillä pelkästään saa pelastusta kuoleman jälkeiseen tilan vaan ihan normaaliin elämään. Sitä ei voi ymmärtää ennenkuin on kokenut sen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:53"]
Mitäs olette hankkineet lapsia.
[/quote]
Tämmöset kommentit on sietämättömän typeriä ja keskenkasvuisia. Ihan kuin kukaan voisi suunitella elämäänsä niin, ettei tee lapsia, koska JOTAIN voi tapahtua. Kuka sitä paitsi ikinä katuu lapsiaan??
Entä jos itsesi tappamisen sijaan yrittäisit saada joksikin aikaa sairaslomaa ja katsoa sitten tilannetta uudelleen? Luultavasti olet jo ihan vain fyysisestikin niin väsynyt, että tekee mieli kuolla. Luultavasti sairasloman jälkeen asiat näyttäisi jo paljon paremmilta.
Mulla on paha mieli sun puolesta... Kumpa asiasi alkaisivat mennä parempaan suuntaan, toivon sitä niin kovasti!! Aurinkoa päivääsi :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:41"]Entä jos itsesi tappamisen sijaan yrittäisit saada joksikin aikaa sairaslomaa ja katsoa sitten tilannetta uudelleen? Luultavasti olet jo ihan vain fyysisestikin niin väsynyt, että tekee mieli kuolla. Luultavasti sairasloman jälkeen asiat näyttäisi jo paljon paremmilta.
[/quote]
Olen viime vuonna ollut kahteen otteeseen sairaslomalla. Enää en uskalla ottaa koska saan pomon niskaani siitä ja tilanne menee vasn pahemmaksi.
Uutta työtä olen altiivisesti hakenut viimeisen vuoden, mutta ei ole tärpännyt. Osittain varmaan siitä syystä etten voi käydä haastatteluissa työaikaan (pomo ei anna vapaata). Olen joutunut ottamaan sairaslomaa.
Että näin.
Nytkin vaan tuijotan tyhjyyteen ja yritän kerätä itseni kun ahdistaa ja huimaa.
Ap
Samaa olen miettinyt. Kuinka paljon paskaa tarvitsee saman ihmisen jaksaa? Jäävuoren huippuna aviomies sairastunut peliriippuvuuteen, hankkinut 100 000e velat ja itsensä ulosottoon. Saanko jo viskoa kirveen kaivoon?
ULI ULI ULI ULI PRÖÖT PRÖÖT KABOOM!
Menkää porukalla jonnekin ja räjäyttäkää itsenne kris tuksen vi ttuun täältä. Ei jaksa tuollaista heikkoutta.
Sigma ohio!!! Äijä on oikeesti ihan anttu taateli #naiset keittiöön #SIGMA #alfa male
En jaksa minäkään. Ei vain riitä sisu lopettaa elämää, en uskalla. Muuten olisin jo kuollut. Ei ole mitään syytä elää. Ei mitään.
Sigma ohio!!! Äijä on oikeesti ihan anttu taateli #naiset keittiöön #SIGMA #alfa male
Vierailija kirjoitti:
En jaksa minäkään. Ei vain riitä sisu lopettaa elämää, en uskalla. Muuten olisin jo kuollut. Ei ole mitään syytä elää. Ei mitään.
Kysy Luojaelämänantajalta mitä on sulle varattuna.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:14"]hae apua ap
[/quote]
Mistä haen apua? Lääkärit teettää höpöhöpö testejä ja tyrkyttä pilleripurkkia. Ei auta pillerit. Terapilähete on mutta rahat puuttuu.
Olis kiva tietää, että mitä muka hyvää mun elämässä on? Tietäisittepä vaan mitä tää mun elämä on. Paskassa tarpomista aamusta iltaan, päiväst toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Pahemmaksi vaan menee kun aina vaan potkitaan päähän, ihan sama mitä tekee tai minne kääntyy.
Ap
[/quote]
:( avaisitko tätä viestiä vähän lisää, siis että minkä merkkistä skaa sulla on kestettävänä?