Miten miesten kuuluisi lähestyä naista?
Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä on nykyään tullut niin vaikeaa..
mies52v
Mitä tässä sukupolvien välillä on tapahtunut, kun maailma on muuttunut täysin?
Mies alle 30v
Lopunajat. Tuntuu, että nykyajan nuoret miehet eivät osaa puhua naisille, vaan töksäyttelevät mitä sattuu tai ovat hiljaa. Liekö netti osasyynä nykyiseen tilanteeseen. Kummaksi kyllä on mennyt kun puolta nuoremmat naiset ilmoittaa siviilisäätynsä, asuinpaikkansa, ei käy baarissa..käytännössä tuntemattomalle miehelle...ilokseni tietenkin. Näyttää nuorilla naisillakin olevan sama ongelma.
mies52v
Mites teijän aikana tämä asia sujui?
Elämän ohjetta?Mies alle 30v
Aikanaan käytännössä kaikki olivat viikonloppuisin baareissa tai rundilla. Nykyään ja jo kauan aikaa on iltaelämä ollut hiljaista ja rundi on kielletty. Jos ei ole kontaktia, niin tuskin suhteitakaan syntyy. Mieti jos kaikki omanikäisesi olisivat viikonloppuna baarissa..eikö kontakteja olisi hieman enemmän ja jo alkoholilla olisi osuutta asiaan sosiaalisessa mielessä. Porukka eristäytyy nykyään liikaa ja elää omaa maailmaansa netin kautta.
Sinuna jalkautuisin ihan normi elämään ja yrittäisin ottaa kontaktia ihmisiin siellä, missä heitä on. Sosiaalisuus yleensä palkitaan
mies52v
Eli mistä minun kannattaisi etsiä? 😂 (surkuhupaisaa)
Mies alle 30v
Siellä missä niitä on..luonnollisesti😃
Näet nätin tytön kaupunkilla niin meet juttelemaan...älä heti ehota😜
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies alle 30v
Lopunajat. Tuntuu, että nykyajan nuoret miehet eivät osaa puhua naisille, vaan töksäyttelevät mitä sattuu tai ovat hiljaa. Liekö netti osasyynä nykyiseen tilanteeseen. Kummaksi kyllä on mennyt kun puolta nuoremmat naiset ilmoittaa siviilisäätynsä, asuinpaikkansa, ei käy baarissa..käytännössä tuntemattomalle miehelle...ilokseni tietenkin. Näyttää nuorilla naisillakin olevan sama ongelma.
mies52v
Aikanaan käytännössä kaikki olivat viikonloppuisin baareissa tai rundilla. Nykyään ja jo kauan aikaa on iltaelämä ollut hiljaista ja rundi on kielletty. Jos ei ole kontaktia, niin tuskin suhteitakaan syntyy. Mieti jos kaikki omanikäisesi olisivat viikonloppuna baarissa..eikö kontakteja olisi hieman enemmän ja jo alkoholilla olisi osuutta asiaan sosiaalisessa mielessä. Porukka eristäytyy nykyään liikaa ja elää omaa maailmaansa netin kautta.
Sinuna jalkautuisin ihan normi elämään ja yrittäisin ottaa kontaktia ihmisiin siellä, missä heitä on. Sosiaalisuus yleensä palkitaan
mies52v
Mies alle 30v
Siellä missä niitä on..luonnollisesti😃
Näet nätin tytön kaupunkilla niin meet juttelemaan...älä heti ehota😜
mies52v
Kiitti neuvosta.
Loppuispa tämä korona niin alkaisin toimimaan 😄
💏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta että naisen etsiminen kannattaa aloittaa kavereiden etsimisellä. Jos miehellä ei ole kiinnostusta kaverisuhteita kohtaan niin jotainhan se kertoo. Parisuhde naisen kanssa on kaverisuhde jossa on seksiä ja rakkautta.
ap muistaa sitten muutaman perussäännön:
kunhan kaverit ei ole naisia
eikä kaverit saa olla yhtä hyviä kavereita kuin nainen
ja kaverit tulee unohtaa kun nainen tulee kuvioihin
asia tulee olemaan hieman monimutkainen
Kuulostat katkeralta. Menetitkö poikakaverisi jollekin naiselle?
Puhun ilmiöstä joka on ristiriidassa neuvojenne kanssa. Ilmeisesti tunnistit sen kun aloit v**tuilemaan.
Katsos ap tarkkaan mihin olet ryhtymässä.
Tulkitset ilmiötäsi katkeruutesi läpi. Itse olen pyörinyt sekaharrasteporukoissa yli vuosikymmenen ja niissä avioituneetkin parit kyllä jatkavat yhdessä harrastamista, enkä ole huomannut, että toisen sukupuolen kavereita mitenkään paritumisen jälkeenkään karsastettaisiin. Jos pyörit jossain elämänkouluporukoissa, joissa ihmissuhdedraama on jokapäiväistä ja tunteidenkäsittelytaidot heikkoja, niin se on oma asiasi.
kyllä poikien kalareissut jää aika vähiin kun naiset astuu kuvioihin.
mutta tarkoitat siis: hanki harrastus jota myös tavoittelemasi nainen harrastaa jotta voit jatkaa harrastusta.
Tämä selvä.
Tiedän, että tämä itkettää sinua, mutta ne poikien kalastusreissut eivät välttämättä vähene sen naisen tahdosta. Jotkut miehet vain haluavat viettää aikaa enemmän naisten kuin haisevien miesten seurassa ja miesseura kelpasi vain silloin, kun naisseuraa ei ollut tarjolla.
Niinpä. Ja sitten kun ei kehdata sanoa ettei kalastus = alkonjuontikisat jonkun mökillä enää kiinnosta entiseen malliin, sanotaan että akka ei päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"
Mitä? Aika creepy aloitus, mistä se iskijä voi tietää et se nainen on mukava, onks se seurannut sitä vai miten se voi tietää?
No mulle on tehty tuollainen aloite enkä ollut koskaan aiemmin nähtyt kyseistä miestä. Oli kyllä karmivaa. Hänen jutuistaan tuli muutenkin vaikutelma että tietää minusta enemmän kuin tuntemattoman ihmisen kuuluisi. En tiedä oliko sitten oikeasti seuraillut minua jostain vai oliko joku tuttuni vinkannut häntä lähestymään. Joka tapauksessa, ei tehnyt vaikutusta se tyyppi, koin vain ahdistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.
Tämä. Valitettavasti vain miehet ei halua olla missään tekemisissä itseään muistuttavien naisten kanssa.
Hyvin suuri osa ei tosiaan halua. Minähän en aluksi edes ymmärtänyt, kun minua lähestyi eräs mies, että hän oli kiinnostunut minusta. Tämä tapahtui erääseen harrastukseen liittyvässä tapahtumassa, ja aivan vilpittömästi kuvittelin, että kyse oli vain kaverillisesta juttelusta samasta asiasta kiinnostuneiden välillä. Olin nimittäin jo varma, että kukaan neljääkymppiä käyvä mies ei kiinnostu samanikäisestä naisesta. Ajattelin kyllä, että tuossahan on mukava mies, mutta en elätellyt minkäänlaisia toiveita siitä, että hän haluaisi olla muuta kuin kaveri.
Tästä kohtaamisesta sitten syntyikin vähitellen suhde. Ainakin itse pidän miehen lähestymistä juuri sellaisena jota naiset toivovat, ei edetä liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies alle 30v
mies52v
mies52v
Mies alle 30v
Baarit ja netti käytännössä ainoat kanavat pariutua, jos et ole koulussa tai omaa suurta ystäväpiiriä. Kaupoissa, työpaikalla, harrastuskerhoissa, kadulla, julkisissa kulkuvälineissä saat todennäköisesti vain ahdistelijan maineen. Työpaikat ja harrastuspaikkojen ilmapiiri muuttuu, kun kerran yrität lähempää tuttavuutta ehdotella ja tulee pakit, joten joudut sitten luultavasti vaihtamaan työpaikkaa tai harrastusta. Ei naiset halua ehdotteluita noissa paikoissa.
Mä luulen että nykyään tilanne eroaa entisestä sillä lailla että kaveripiirit on suuremmassa roolissa pariutumisesta, kuin ennen. Voin tietty olla väärässä. Myös se ero että nykyään pojat ja tytöt voi olla herkemmin kavereita kuin ennen, kun minun nuoruudessa oli aika selkee jako. Pojat oli kavereita keskenään ja tytöt keskenään, poikkeuksen teki vain seurustelu. Nyt mun lukioikäisellä pojalla on kaverina tyttö ja poika. Uskon kun poika väittää ettei kyse ole seurustelusta kenenkään kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies alle 30v
mies52v
mies52v
Mies alle 30v
Baarit ja netti käytännössä ainoat kanavat pariutua, jos et ole koulussa tai omaa suurta ystäväpiiriä. Kaupoissa, työpaikalla, harrastuskerhoissa, kadulla, julkisissa kulkuvälineissä saat todennäköisesti vain ahdistelijan maineen. Työpaikat ja harrastuspaikkojen ilmapiiri muuttuu, kun kerran yrität lähempää tuttavuutta ehdotella ja tulee pakit, joten joudut sitten luultavasti vaihtamaan työpaikkaa tai harrastusta. Ei naiset halua ehdotteluita noissa paikoissa.
Baareissa täällä päin ei näy ketään ennen klo.24.00. Itse en jaksa enää valvoa noin myöhään ja netin ihmeelliseen maailmaan en luota. Pasha juttu, jos muualta ei saa hakea.
Mies alle 30v
Sanot vain että huomasin sun isot tissit ja hyvän pyllyn, että oli pakko tulla jutteleen jos vaikka saisin sut sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain että huomasin sun isot tissit ja hyvän pyllyn, että oli pakko tulla jutteleen jos vaikka saisin sut sänkyyn.
"Sä oot kyllä ikuinen naistenmies."
Tärkeintä on, että lähestyminen tapahtuu sellaisessa paikassa jossa on lähietäisyydellä muita ihmisiä ja peräännyt heti jos et saa vihreää valoa.
Eli et lähesty naista missään lenkkipolulla, puistossa jne. ja jos häntä ei näytä kiinnostavan, toivotat hyvät päivänjatkot ja lähdet pois.
Eräs mies kulki ohitseni junassa ja oikein kääntyi tuijottamaan minua. Joko hän luuli minua joksikin tutukseen ja hän siksi yritti saada katsekontaktia, tervehtiäkseen, tai sitten hän oli minusta kiinnostunut. Minä luin kirjaa, joten teeskentelin, etten huomannut hänen tuijotustaan, vaikka tunsin sen selvästi. Toimivampaa olisi ollut kysyä vaikka ohimennen, lähteekö neiti kahville/oluelle ravintolavaunuun, hän kun oli itse sinne menossa. Jotenkin vain pelästyin intensiivistä katsetta ja sitä, että hän oikein pysähtyi ja kääntyi katsomaan minua, ja välttelin huomaamasta miestä, vaikka hän kulki vielä kahdesti ohitseni. Joskus sitä vain pelkää miehiä, ja uusia kontakteja.
Vierailija kirjoitti:
En kohtaa arjessa naisia tilanteessa, missä ehtisn heistä kiinnostumaan tai lähestyminen olisi minusta hyväksyttävää. Työpaikka on minulle paikka tehdä töitä, enkä kaveeraa siellä miestenkään kanssa.
Kannattaa miettiä, että jos ei ole mitään kiinnostuksen kohdetta, missä naisia voisi tavata, niin mitä tekisit naisen kanssa 24/7? Arvot ja harrastukset kuitenkin tekee parisuhteen. Haluatko varmasti olla naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies alle 30v
mies52v
mies52v
Mies alle 30v
Baareissa täällä päin ei näy ketään ennen klo.24.00. Itse en jaksa enää valvoa noin myöhään ja netin ihmeelliseen maailmaan en luota. Pasha juttu, jos muualta ei saa hakea.
Mies alle 30v
Missä maassa asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.
Tämä. Valitettavasti vain miehet ei halua olla missään tekemisissä itseään muistuttavien naisten kanssa.
Hyvin suuri osa ei tosiaan halua. Minähän en aluksi edes ymmärtänyt, kun minua lähestyi eräs mies, että hän oli kiinnostunut minusta. Tämä tapahtui erääseen harrastukseen liittyvässä tapahtumassa, ja aivan vilpittömästi kuvittelin, että kyse oli vain kaverillisesta juttelusta samasta asiasta kiinnostuneiden välillä. Olin nimittäin jo varma, että kukaan neljääkymppiä käyvä mies ei kiinnostu samanikäisestä naisesta. Ajattelin kyllä, että tuossahan on mukava mies, mutta en elätellyt minkäänlaisia toiveita siitä, että hän haluaisi olla muuta kuin kaveri.
Tästä kohtaamisesta sitten syntyikin vähitellen suhde. Ainakin itse pidän miehen lähestymistä juuri sellaisena jota naiset toivovat, ei edetä liian nopeasti.
Minkälaisia miehiä naiset oikein tapaa, jos saman ikäisestä naisesta pitävä mies on jotenkin poikkeus? Kyllä me ihan tavalliset miehet etsitään ihan oman ikäistä seuraa.
M38
Ei oikein mitenkään. Itse olen päättänyt jo pari vuotta sitten elää elämäni erakkona yksin. Ainoat joita voisin saada on jotenkin vähä-älyisiä, heikkolahjaisia naisia. En voi sietää tyhmää ihmistä ja hermot palaisi sekunnissa. En myöskään pysty käsittämään miksi tyhmät ja köyhät hankkivat pataljoonan kakaroita. En hyväksy asiaa. Mieluummin elän erakkona.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies alle 30v
mies52v
mies52v
Mies alle 30v
Mies alle 30v
Missä maassa asut?
Omien kokemuksien perusteella porukka alkaa vasta tulla näihin yökerho tyyppisiin paikkoihin tuossa 23-24 tienoilla. Nyt korona aikaan en tiedä miten on, en ole käynyt kun menevät niin aikaisin kiinni.
M38
Oikeastaan katsekontakti on se mistä näkee onko toinen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että nykyään tilanne eroaa entisestä sillä lailla että kaveripiirit on suuremmassa roolissa pariutumisesta, kuin ennen. Voin tietty olla väärässä. Myös se ero että nykyään pojat ja tytöt voi olla herkemmin kavereita kuin ennen, kun minun nuoruudessa oli aika selkee jako. Pojat oli kavereita keskenään ja tytöt keskenään, poikkeuksen teki vain seurustelu. Nyt mun lukioikäisellä pojalla on kaverina tyttö ja poika. Uskon kun poika väittää ettei kyse ole seurustelusta kenenkään kesken.
Oman nuorison suhteen olen huomannut saman. Kaveripiireihin kuuluu sekä tyttöjä että poikia ja mitään seurustelua ei kaveripiirin jäsenten kesken ole.
Mies alle 30v