Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miesten kuuluisi lähestyä naista?

Vierailija
21.11.2020 |

Olen sinkku, enkä tiedä miten lähestyä.
Kertokaa...

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä noihin aikaisempiin kommentteihin sanon, että en ole koskaan ollut kovin hyvää pataa ikäisilleni tyypeille. Suurin osa ikäisistäni miehistä, kun on revittelevää ja junttimaisia, kun taas itse olen juuri päinvastanen. Ikäisiini en oikein tunne olevani samalla viivalla.

Ap

Kaipaatko ylipäänsä kavereita ja ihmisseuraa? Minkälaista elämää vietät, tapaatko ihmisiä joihin voisit tutustua hitaasti? Rupea kokeilemaan erilaisia harrastuksia. Mene viikonlopun kasvisruokakurssille, siellä on enemmän kuin todennäköistä löytää rauhallisempia naisia. Mutta älä ikinä mee tämmöisiin sillä lailla että jo ovella tselkkaat tissit ja perseet ja murjotat lopun aikaa kun ei ollutkaan ketään sopivaa tai vapaata. Juttele ennakkoluulottomasti ja ystävällisesti ihsn kaikkien kanssa. Se tylsä pullea keski-ikäinen täti voi olla sun anoppi jos tähdet osuvat oikeaan kulmaan.

En jaksa useita ihmis-suhteita. Olisi se mukavaa, kun olisi joku nainen elämää jakamassa. Vai onko se utopiaa, että olisi rauhallinen ja mukavuuden haluinen nainen olemassa.

Ap

No se nyt ainakin on utopiaa, että kukaan saisi parisuhteen ilman että näkee paljon vaivaa sen eteen. Katsos kun se mukavuudenhaluinen nainen on tyytyväinen nykyiseen oloonsa. Joudut vakuuttamaan hänet siitä että olet muutoksen arvoinen. Ja se ei käy sormia napsauttamalla.

Kyllä minä panostaisin suhteeseen ja lepsuilisin omista mukavuuksistani, jos edes saisi muodostettua parisuhdetta.

Ap

Ei. Se panostaminen alkaa jo siinä vaiheessa kun olet menossa ensitreffeille. Ja koko ajan joudut panostamaan enemmän. Eikä silti ole mitään takeita että parisuhteeseen asti päädytään.

Kaipa mun sitten pitää luovuttaa haaveeni suhteen. Moro

Luovuttaminen on siitä hieno asia, että sitä ei "pidä". Se tulee ihan itsestään, ilman päätöstä ja ilman aktiivista tekemistä. Ilman yhtään mitään. Eli sopii hyvin sinulle.

Vierailija
122/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymishullun ei pidä lähestyä ketään.

Tämä. Jos ei osaa käyttäytyä normaaleissa sosiaalisissa tilanteissa, olipa kyseessä miehiä tai naisia, niin kannattaa jättää lähestyminen toisten tehtäväksi. Voi myös pyytää äitiä tai isää opastamaan.

vähän sama kun jos ei ole mitään hyvä sanottavaa niin voisi pitää turpansa kiinni.

Sinun kannattaa opetella tuo ja jättää "pyydä äidiltä apua" loppukommentit pois.

Vanhemmat ovat ensisijaisesti kasvatusvastuussa myös sosiaalisten taitojen suhteen. Itselläni on kolme poikaa 18 - 27 v ja yhdelläkään ei ole ollut ongelmia muodostaa parisuhteita. Vaikka itse olen äärimmäinen introvertti, olen lapsia kuskannut puoliväkisin harrastuksiin. Soittotunnille, hiihtokouluun, uimaan, ratsastamaan, jääkiekkoon, kilpa-ammuntaan, kirjastoon, teatteriin , kavereiden luo leikkimään pienempänä. Pikkuhiljaa jokainen on löytänyt ne omat juttunsa ja kaveripiirinsä ,jonne ei ole tarvinnut väkisin raahata. Nykyisin varsinkin monet pojat helposti käpertyy teini-iässä sinne omaan huoneeseen tietokoneen ja netin ääreen. Vanhempien tehtävä on katsoa, että niillä on muutakin elämää ja oppivat IR vuorovaikutustaitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kolme poikaa 18 - 27 v ja yhdelläkään ei ole ollut ongelmia muodostaa parisuhteita. ---

Mistä tiedät, ettei ole ollut ongelmia? Sinä näet vain sen lopputuloksen, et sitä työmäärää, mikä siihen pääsemiseksi on tarvinnut tehdä.

Hämilläni olen, jos täysi-ikäinen nuori mies menee äidilleen valittamaan naisen saamisen hankaluuksia.

Vierailija
124/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä noihin aikaisempiin kommentteihin sanon, että en ole koskaan ollut kovin hyvää pataa ikäisilleni tyypeille. Suurin osa ikäisistäni miehistä, kun on revittelevää ja junttimaisia, kun taas itse olen juuri päinvastanen. Ikäisiini en oikein tunne olevani samalla viivalla.

Ap

Olen kokenut samoin etten sovi ikäiseni seuraan, useina eri ikäkausina. Mutta ihmiset on muutakin kuin se rooli jota kulloinkin pitävät yllä. Ystäviä minulle ovat ne jotka todella tuntevat minut ja hyväksyvät "poikkeavuuteni" samoin kun minä hyväksyn heidän. Aina vain revitteleviä juntteja on hyvin vähän oikeasti kunhan vain ensin pääsee tutustumaan.

Vierailija
125/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kolme toimintalinjaa.

1. Terapia ja pahimman jännittämisen saaminen hallintaan.

2. Yksinäisten puuhien lopettaminen ja sosiaaliseen elämään panostaminen. Kuulostat minusta jopa eristäytyvältä persoonallisuudelta, joten jos tuo ajatus tuntuu täysin mahdottomalta tai epäkiinnostavalta, ks kohta 1.

3. Raatorehelliset deitti-ilmoitukset.

Random naisten iskeminen baarista tai kadulta tuskin tulee onnistumaan.

Vierailija
126/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIALLISESTI JA REHELLISESTI TIETYSTI:

Itse kun oon kohdannut Vain hyväksi käyttäjiä ja patologisesti valehtelijoita!

PLEASE OLE SINÄ KIITOS .

Asiallinen ja Rehellinen.

Kerro Rehellsesti Itsestäsi, eli Kerro Perhesuhteesi oletko Mikä miehiäsi!?

Itse kun oon kuten kerroin mies on väittänyt olevan Poikamies , sitten oon saanu Muuta selville Ettei Asia ollutkaan Näin🤬😡. Vaan käytti Minua Henkisesti hyväkseen!

Eli Ei Tälläsiä Miehiä EI KUKAAN NAINEN KAIPAA!

EI NAISTEN NAURATTAJIA EI KAIVATA!

ON IKÄVÄÄ ETTÄ ON MIEHIÄ JOTKA KUOLAAVAT HYVÄ TAHTOISEN HYVÄ USKOISEN NAISEN PERÄÄN

PITÄÄ TÄTÄ PILKKANAAN

HYVÄKSEEN!

( JOTAKIN ON MENNY TÄLLÄSEL MIEHEL PIELEEN ETTÄ PITÄÄ KÄYTTÄÄ HYVÄN TAHTOISTA NAISTA HYVÄKSEEN).

😡🤬.

OPETTELE RAKASTAMAAN , PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI.

JOKO RIITTÄÄ VASTAUS KYSYMYKSEESI?

MINUN OSALTA

.

JOS TÄLLÄNEN NAISTEN NAURATTAJIA YRITTÄÄ LEIPOA MUNSTA RAKASTAJAA!

PAINUKOON HEL- VETTIIN!

ON SE JO KUN KUNNIALLIESTA KIRKOS KÄYVÄSTÄ NAISESTA OLLAAN YRITETTY LEIPOA RAKASTAJA

SE KOSKEE NIIN PALJON SYDÄMMEEN!

JA ON LOUKKAAVAA!

, ETTÄ TÄLLÄISTÄ MAINEENI ON YRITETTY TAHRIA.

Vierailija
127/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silleen että esität olevasi kaveri ja sitten yhtäkkiä rupeat ehdottelemaan. Tulee nimittäin pakit erittäin nopeasti ja se ystävyyskin loppuu.

Eikä myöskään niin että aletaan heti ehdottelemaan.

Vierailija
128/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kolme poikaa 18 - 27 v ja yhdelläkään ei ole ollut ongelmia muodostaa parisuhteita. ---

Mistä tiedät, ettei ole ollut ongelmia? Sinä näet vain sen lopputuloksen, et sitä työmäärää, mikä siihen pääsemiseksi on tarvinnut tehdä.

Hämilläni olen, jos täysi-ikäinen nuori mies menee äidilleen valittamaan naisen saamisen hankaluuksia.

Ihan vaivattomasti tässä meillä on poikien kaveripiiri pyörinyt kotonakin. Myös tytöt. Meillä puhutaan ja on aina puhuttu myös ihastumisista ,seurusteluista ja jopa parisuhdeongelmista. Ei ole rakettitiedettä se, vaikka siitäkin voidaan puhua.

Vierailija
129/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

Älä tee tätä jos olet ruma mies. Saat vielä ahdistelusyytteen.

Ei mitään mahdollisuutta, että kukaan syyttäjä nostaisi kuvaillun kaltaisesta käytöksestä kannetta. Oikeuden käyminen on sitä paitsi kallista, joten kukaan ei varmasti kahvittelukutsusta lähde asianomistajanakaan syyttämään ketään.

Syytteet katsos ei ole mitään sellaisia juttuja, joita tuosta vaan heitellään vireille. Teette näillä kommenteilla itsenne aina tosi tyhmän ja tietämättömän oloisiksi.

Sivusta

Vierailija
130/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta että naisen etsiminen kannattaa aloittaa kavereiden etsimisellä. Jos miehellä ei ole kiinnostusta kaverisuhteita kohtaan niin jotainhan se kertoo. Parisuhde naisen kanssa on kaverisuhde jossa on seksiä ja rakkautta.

ap muistaa sitten muutaman perussäännön:

kunhan kaverit ei ole naisia

eikä kaverit saa olla yhtä hyviä kavereita kuin nainen

ja kaverit tulee unohtaa kun nainen tulee kuvioihin

asia tulee olemaan hieman monimutkainen

Kuulostat katkeralta. Menetitkö poikakaverisi jollekin naiselle?

Puhun ilmiöstä joka on ristiriidassa neuvojenne kanssa. Ilmeisesti tunnistit sen kun aloit v**tuilemaan. 

Katsos ap tarkkaan mihin olet ryhtymässä.

Tulkitset ilmiötäsi katkeruutesi läpi. Itse olen pyörinyt sekaharrasteporukoissa yli vuosikymmenen ja niissä avioituneetkin parit kyllä jatkavat yhdessä harrastamista, enkä ole huomannut, että toisen sukupuolen kavereita mitenkään paritumisen jälkeenkään karsastettaisiin. Jos pyörit jossain elämänkouluporukoissa, joissa ihmissuhdedraama on jokapäiväistä ja tunteidenkäsittelytaidot heikkoja, niin se on oma asiasi.

kyllä poikien kalareissut jää aika vähiin kun naiset astuu kuvioihin.

mutta tarkoitat siis: hanki harrastus jota myös tavoittelemasi nainen harrastaa jotta voit jatkaa harrastusta. 

Tämä selvä.

Tiedän, että tämä itkettää sinua, mutta ne poikien kalastusreissut eivät välttämättä vähene sen naisen tahdosta. Jotkut miehet vain haluavat viettää aikaa enemmän naisten kuin haisevien miesten seurassa ja miesseura kelpasi vain silloin, kun naisseuraa ei ollut tarjolla.

Vierailija
131/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesjonkaympäriltätuolitviedään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty oman ikäisiä ja tasoisia, vapaita naisia. Voit pyytää vaikka kahville. Muista, että pakit ei ole maailmanloppu.

Jo 31 tykkäystä, vaikka sen tasoteorianhan piti olla ihan huuhaata. 

Mistä muuten tietää, että mies ei lähesty oman tasoisiaan naisia? Siitä, että vastaanotto on erittäin kylmäkiskoinen, suorastaan jäätävä.

Mitä sitten pitää tehdä, jos miestä ei kiinnosta a) oman ikäiset tai b) oman tasoiset naiset? Saako jostain pillereitä, joilla kiinnostus naisiin saadaan katoamaan, ettei tarvitse surra tätä asiaa?

Saa, itseasiassa. Sitä kutsutaan kemialliseksi kastraatioksi. Jos olet jatkuvasti kiinnostunut itseäsi nuoremmista naisista, jotka eivät sinulle lämpene, niin ehkä poliisikin esittää sinulle tätä vaihtoehtoa.

Kas näin alkaa miesvihja tihkua läpi. Nyt ap tarkkana!

En vihaa miehiä, vihaan tasoteoriarunkkareita.

miksi et raivonnut naiselle joka kehoitti etsimään oman tasoisia?

hmm?

En ole raivonnut kenellekään, kulta. Asiallisesti vastasin kysymykseen.

Vierailija
132/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, suoraan ja ystävällisesti. "Vaikutat tosi mukavalta, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö vaikka kävelylle ja kahville?"

Mitä? Aika creepy aloitus, mistä se iskijä voi tietää et se nainen on mukava, onks se seurannut sitä vai miten se voi tietää?

Vierailija
133/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty ja huuda: DÄGÄ!

Vierailija
134/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä on nykyään tullut niin vaikeaa..

mies52v

Vierailija
135/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mitä tässä sukupolvien välillä on tapahtunut, kun maailma on muuttunut täysin?

Mies alle 30v

Vierailija
136/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmetellään miten nykypäivänä ei enää lapsia synny. Tässä aiheessa taitaa olla se ongelma.

Vierailija
137/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Aika creepy aloitus, mistä se iskijä voi tietää et se nainen on mukava, onks se seurannut sitä vai miten se voi tietää?

Elämässä pitää ottaa riskejäkin. Ellei sitten halua elää tylsää elämää.

Vierailija
138/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies alle 30v

Lopunajat. Tuntuu, että nykyajan nuoret miehet eivät osaa puhua naisille, vaan töksäyttelevät mitä sattuu tai ovat hiljaa. Liekö netti osasyynä nykyiseen tilanteeseen. Kummaksi kyllä on mennyt kun puolta nuoremmat naiset ilmoittaa siviilisäätynsä, asuinpaikkansa, ei käy baarissa..käytännössä tuntemattomalle miehelle...ilokseni tietenkin. Näyttää nuorilla naisillakin olevan sama ongelma.

mies52v

Vierailija
139/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies alle 30v

Lopunajat. Tuntuu, että nykyajan nuoret miehet eivät osaa puhua naisille, vaan töksäyttelevät mitä sattuu tai ovat hiljaa. Liekö netti osasyynä nykyiseen tilanteeseen. Kummaksi kyllä on mennyt kun puolta nuoremmat naiset ilmoittaa siviilisäätynsä, asuinpaikkansa, ei käy baarissa..käytännössä tuntemattomalle miehelle...ilokseni tietenkin. Näyttää nuorilla naisillakin olevan sama ongelma.

mies52v

Mites teijän aikana tämä asia sujui?

Elämän ohjetta?

Mies alle 30v

Vierailija
140/199 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies alle 30v

mies52v

Mites teijän aikana tämä asia sujui?

Elämän ohjetta?

Mies alle 30v

Aikanaan käytännössä kaikki olivat viikonloppuisin baareissa tai rundilla. Nykyään ja jo kauan aikaa on iltaelämä ollut hiljaista ja rundi on kielletty. Jos ei ole kontaktia, niin tuskin suhteitakaan syntyy. Mieti jos kaikki omanikäisesi olisivat viikonloppuna baarissa..eikö kontakteja olisi hieman enemmän ja jo alkoholilla olisi osuutta asiaan sosiaalisessa mielessä. Porukka eristäytyy nykyään liikaa ja elää omaa maailmaansa netin kautta.

Sinuna jalkautuisin ihan normi elämään ja yrittäisin ottaa kontaktia ihmisiin siellä, missä heitä on. Sosiaalisuus yleensä palkitaan

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi