Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työkaveri vissiin pettää miestään, pitäiskös vasikoida?

Vierailija
25.03.2014 |

Työpaikalleni soitti juuri korkeammassa asemassa olevan naispuolisen työkaverini mies. En ehtinyt vastaamaan joten hän jätti vastaajaan viestin jossa kysyy, että onko täällä tietoa milloinko vaimon yllätyksenä tulleen työmatkan lentokone mahtaa laskeutua Suomeen, mikä lennon numero on jne. Vaimo ei kuulemma vastaa puhelimeen. Hitto vaan, että meille on ilmoitettu hänen olevan sairaslomalla kotona viime perjantaista huomiseen.

Että näin, ilmeisesti on työkaveri petturimatkalla Ranskassa. Töihin ilmoitti pahan vatsataudin. Miten toimin? Kohteliaisuudesta haluaisin soittaa tuolle miehelle takaisin mutta en tahtoisi valehdellakkaan. Toisaalta, tuo nainen, ihan mukava työkaveri, saisi tehtyä työstäni helvettiä kun saisi tietää minun vasikoineen.

ounou. Suoraan kun leffoista. Vähän naurattaa mutta oikeesti, neuvoja kehiin kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei kuulu sulle pätkän vertaa etkä voi tietää taustoja. Munaat vain itsesi jos alat sorkkia tuota. Ihan oikeasti.

Vierailija
22/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:24"]Huh, kamala tilanne. Mä varmaan esittäisin vaan tietämätöntä. Tai ei kai siinä tarvitsisi edes esittää, kun en kerran tiedä mistään lennoista mitään.

[/quote]

niin, mutta olettaisiko tuo nainen, että aapee valehtelee hänen puolestaan? Että tietämättömyys tässä olisi yhtäkuin vasikointi ja siitä seuraisi huonot välit ja pahimmassa tapauksessa työpaikkakiusaaminen ja potkut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:26"]Anna olla, ei kuulu sulle pätkän vertaa etkä voi tietää taustoja. Munaat vain itsesi jos alat sorkkia tuota. Ihan oikeasti.

[/quote]

No mutta onhan se helvetin epäkohteliasta myös olla soittamatta takaisin tuolle aviomiehelle? Minä soittaisin ja kertoisin faktat, eihän siinä tarvitse mitään oletuksia tehdä. Sanoo vain että ei ole valitettavasti tietoinen mistään matkasta

Vierailija
24/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin miehelle, kuten asian tiedän, eli vaimo on firman tietojen mukaan sairaslomalla, eikä meillä täällä ole tietoja minkään lentojen aikatauluista.

Vierailija
25/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:26"]Anna olla, ei kuulu sulle pätkän vertaa etkä voi tietää taustoja. Munaat vain itsesi jos alat sorkkia tuota. Ihan oikeasti.

[/quote]

En nyt ymmärrä, miten aapee "sorkkisi" yhtään mitään. Hän on saanut aviomieheltä viestin asiasta ja nyt aapeen tulee päättää, että valehdellakko, kertoa totuus vai esittää tietämätöntä

Vierailija
26/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:19"]Onko naisen nimi Jaana

[/quote]

nytkö tämä aviomies bobgasi oman tapauksensa vauvalta ;)

[/quote]  Kenties Jaana itse bobgasi tapauksensa...

Vierailija
27/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle hänen palatessaan tapahtuneesta ja sano että et kertonut. Hän menee noloksi. Saat jatkossa kaiken haluamasi ja pyytämäsi koska nainen pelkää että kerrot hänen miehelleen tai esimiehelle. Tämä ei olis edes puuttumista, koska kertoisit vain mitä on käynyt. Et kiristäisi naista, mutta hän eläisi pelkotilassa tämän jälkeen.

Vierailija
28/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:19"]Onko naisen nimi Jaana

[/quote]

nytkö tämä aviomies bobgasi oman tapauksensa vauvalta ;)

[/quote]  Kenties Jaana itse bobgasi tapauksensa...

[/quote]

:D reps

Vierailija
29/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Aija...? Tosin ko.henkilö on niin työhullu, ettei varmaan saikkuilis. Mutta perhettään&miestään pettää kyllä enemmittä moraalituskitta. Itse lähdin ko.meininkiä harjoittavasta firmasta vapaaehtoisesti. Firman motto oli: puolen vuoden jälkeen sullon mielipide. Joo, oli, vahva sellainen.

Vierailija
30/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko firmanne kenties Porvoossa...
Eihän toi voi olla oikeesti totta.

Vierailija
31/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa toisaalta että mies soitti noin avoimesti ja kyselee töistä lentoa. Voi olla aika hädissään kun nainen kadonnut. Itse sanoisin ettemme tiedä lennoista tai matkasta.