Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisiko miehesi sinua, jos...

Vierailija
25.03.2014 |

Minulla on kysymys. Oleta sama tilanne omalle kohdallesi ja kommentoi:

mieheni tienaa vuodessa 130-140t€, säästöjä 60t€ + osakkeita.

itse tienaan 28t€, ei säästöjä, omaisuutta tms. Odotan yhteistä lastamme, en ole vakituisessa työssä eli äitiysloman jälkeen ei ole työtä mihin palata.

sain ikävän maksun 5000€, johon minulla ei suorilta ole varaa, vaan joudun hakemaan pankista lainan, jota en välttämättä edes saa Kun ei vakityötäkään ole ja äitiysloma alkaa kuukauden päästä. Muutoin ko summa peritään/ulosmitataan ja menetän luottotietoni vuosiksi.

auttaisiko miehesi sinua ja maksaisi tuon summan puolestasi tässä tilanteessa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
2/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin auttaisi

Vierailija
4/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin auttaisi

Vierailija
5/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
6/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta auttaisi. Ei tarvitsisi kuin mainita asiasta.

Vierailija
7/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi ja maksaisin sitten myöhemmin takaisin kun on taas rahaa enempi

Vierailija
8/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun naimisissa ollaan niin meillä on raha-asiat yhteisiä. Yhteiseen hiileen puhalletaan ja toimitaan vähän kuin tiimi.

Vierailija
9/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kysynyt ap? Jos miehesi ei auttaisi sinua niin kai tajuat että hän on kusipää? Kysehän on LAINASTA.

Vierailija
10/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollessa jopa odottaisin miehen maksavan ko. summan, jos kyse on esim. perintöverosta, opintolainasta tms. Jos olisimme avoliitossa tai kyse olisi esim. sakoista, tekisimme velkakirjan.

Vierailija
11/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh.

Vierailija
12/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ei luvannut auttaa! Hattu kourassa pankkiin siis, en taida olla halutuin laina-asiakas siellä..

Vierailija
13/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko miehesi siis sinun jopa menettää luottotietosi auttamatta mitenkään?

Vierailija
14/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Meillä on vielä taloprojekti tulossa, johon olemme ottamassa yhteisen lainan. Vaan empä sitä luottotiedottomana saa..

Vierailija
15/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa jolle automaattinen ratkaisu ei olisi maksaa tuota. Olisimme liian erilaiset, sillä minun reaktioni olisi maksaa miehen lasku.

Vierailija
16/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaisi. Hän tuossa ihan pöyristyneenä mietti, että sehän on vaan rahaa ja tokihan hän rakkaintaan jelppais. Mietihän vaan tulevaisuutta uudestaan.

Vierailija
17/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulot noin 30t vuodessa ja avopuolisolla pari tonnia vähemmän, säästöjä molemmilla suunnilleen kympin verran ja aivan varmasti maksaisin ja auttaisin tuollaisessa tilanteessa. En edes haluaisi tehdä velkakirjaa, vaan oletan että vuoden/ kahden sisään tuo summa palutuu minulle jollain tavalla.

-Jos kävisi niin, että nainen sitten häipyisi tuo viisi tonnia takataskussa, se olisi silti halpa hinta siitä tiedosta että hän oli epärehellinen opportunisti.

Vierailija
18/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin että taidetaan lopulta olla aika erilaisia, vaan vauva mahassa eroaminenkaan ei ole yhtään helppoa.. Ainiin, hänen mielestään minä olin kusipää kun edes mietin voisiko hän auttaa maksun kanssa!

Vierailija
19/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:49"]

Minulla on kysymys. Oleta sama tilanne omalle kohdallesi ja kommentoi:

mieheni tienaa vuodessa 130-140t€, säästöjä 60t€ + osakkeita.

itse tienaan 28t€, ei säästöjä, omaisuutta tms. Odotan yhteistä lastamme, en ole vakituisessa työssä eli äitiysloman jälkeen ei ole työtä mihin palata.

sain ikävän maksun 5000€, johon minulla ei suorilta ole varaa, vaan joudun hakemaan pankista lainan, jota en välttämättä edes saa Kun ei vakityötäkään ole ja äitiysloma alkaa kuukauden päästä. Muutoin ko summa peritään/ulosmitataan ja menetän luottotietoni vuosiksi.

auttaisiko miehesi sinua ja maksaisi tuon summan puolestasi tässä tilanteessa?

[/quote]

Toivottavasti tämä on provo eikä kukaan todella ole niin tyhmä että harkitsee yhteiselon jatkamista tuollaisen omahyväisen saituripaskan kanssa !   Ja yhteinen lapsi tulossa ja taloprojekti alussa !!!!!!   Herää jo ja pakkaa kamat, mieluummin yksinhuoltajana kun tuollaisen kanssa 

Vierailija
20/52 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan elävää elämää, kumpa todellakin olisi provo vaan ei ole. Siinä missä itse koluan kirppareita vauvatavaroiden toivossa, shoppailee mies itselleen vaatetta ja elektroniikkaa.. Ei mee nyt ihan reilusti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi