Alhaisinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?
Mulla vanhan, umpityhmän, haisevan, ruman, sovinistisen, viittä vaille puliukon kanssa "seurustelu", ihan vaan siitä syystä, että piti saada äkkiä katto pään päälle ja joku, jolta hoopottaa fyrkkaa.
Kommentit (140)
Roikkua epätoivoisesti miehessä, joka ei edes välitä minusta.
Sanoin eksälleni suutuspäissäni, että toivottavasti hänen lapsensa kuolee.
Käytin miniäni alushousuja ja pistin ne likaisena hänen vaatekaappiinsa takaisin. Toivon, että hän jättäisi poikani, sillä poika ei häntä kyllä jättäisi.
Varastanut minäkin valitettavasti. :(
Mies petti ja teki muuttoa uuden naisen luokse. Ei tiennyt, että tiesin. Jätti jostain syystä naisen kämpän avaimet kotiin työpäivän ajaksi. Otin ne ja kävin tuhoamassa sen kämpän.
En jäänyt kiinni. Tästä on jo 8 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:05"]Käytin miniäni alushousuja ja pistin ne likaisena hänen vaatekaappiinsa takaisin. Toivon, että hän jättäisi poikani, sillä poika ei häntä kyllä jättäisi.
[/quote]
Oletko pojan isä vai äiti?
Varastanut mummoltani rahaa.. muistaakseni 20e tai vähemmän, teininä
Annoin kehitysvammaiselle lapselle luunapin, kun hänen vanhempansa eivät nähneet.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:05"]Käytin miniäni alushousuja ja pistin ne likaisena hänen vaatekaappiinsa takaisin. Toivon, että hän jättäisi poikani, sillä poika ei häntä kyllä jättäisi.
[/quote]
Oletko pojan isä vai äiti?
[/quote]
Äiti.
Varastanut pikkusiskolta rahaa, monta kertaa. En ole kehtannut tunnustaa sitä ikinä, vaan nyt aikuisemmalla iälla olen yrittänyt korvata muulla tavoin.
Jättänyt naisen tekstiviestillä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:11"]
Annoin kehitysvammaiselle lapselle luunapin, kun hänen vanhempansa eivät nähneet.
[/quote]
Kehari töni minun lastani, joten annoin rangaistuksen.
11
Seonnut pettävästä ja jättävästä miehestä erotessa (jäi siis kiinni rysän päältä ja valitsi toisen naisen) siinä määrin, että yrityksissäni loukata exää tuli keksittyä vähän kaikenlaista, jotta olisin saanut sen kusipään edes jollain tapaa katumaan tekojaan. Painajaiset exästä ja hänen uudestaan jatkuivat kolmisen vuotta, luojan kiitos olen nykyisin turvallisessa ja ihanassa parisuhteessa :)
Teininä harrastin seksiä kaverini poikaystävän kanssa. Tilannetta ei kaverini kannalta parantanut että hänen poikaystävänsä harrasti toisen yhteisen kaverimme kanssa seksiä seuraavalla viikolla.
Niin paljon pahaa kuin aikuisista voi sanoa, tuo on kyllä yleensä mahdollista vain teineille.
Pannut paljaaltaan 15-vuotiaana (pillerit oli) parikymppistä miestä hänen ja hänen kolmikymppisen kämppiksensä sotkuisessa pirtujuoppokämpässä samalla kun se kolmikymppinen kaveri pani mun ystävääni (myös 15vee) viereisessä punkassa. Ja miehet oli kyllä hyvin tietoisia siitä mitä kummassakin sängyssä tapahtui. Ja sinä yönä oli useampikin panokerta. Enkä tavannut sitä parikymppistä enää koskaan sen jälkeen.
Tämä on typerintä, mitä olen eläissäni tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:03"]
Roikkua epätoivoisesti miehessä, joka ei edes välitä minusta.
[/quote]Oletkohan sä mun "tyttöystävä"?
Joka tapauksessa, alhaisinta mitä mä olen elämässäni tehnyt, on antaa sun roikkua mussa koska on kätevää ja mukavaa saada seksiä aina kun tekee mieli, lisäksi yhteisasumisessa säästän rahaa omaa tulevaisuuttani varten
Pettänyt miestäni kahden eri miehen kanssa saman vuorokauden aikana. Eka oli suuniteltu juttu selvinpäin, toinen tapahtui humalassa illalla. Molemmat miehet vanhoja tuttuja. Jotenkin menin hetkellisesti hunningolle...
söin lapsen kinder munan jota hän oli säästellut pari viikkoa. Ostin kyllä uuden.