Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt me kaikki, teinit ja lapsemmekin, kuljemme sitten vääränlaisissa kengissäkin eli ties missä halpatossuissa ja pilaamme jalkamme.

Vierailija
23.06.2026 |

Minkälaisissa sinä kuljet lenkillä ja koiraa ulkoiluttaessa? Naisten korkkarit nekin pilaavat jalan hirveillä korkeuksillaan.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/87b55742-e559-40d0-a9ff-16a8e…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jalat pilaantuu nykyajan ihmisellä sillä että ei kävellä riittävästi. 

Vierailija
2/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa kaikki kulkee varvassandaalit jalassa läpi elämänsä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲 

Vierailija
4/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pilannut leukaskin pehmeällä ruualla. 

Vierailija
5/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "näillä kengillä pilaat jalkasi" -juttuja on lehdissä joka kesä.

Vierailija
6/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲 

Mitä sinäkin kuvittelet asiasta tietäsi kun iltascheisse haastatteli oikein tomaattiensyömistieteen lisensiaattia. Se on asiantuntija! 

Suomalainen ei uskalla pyyhkiä enää edes pershettään itse ellei ole saanut asiantuntijalta kirjallisia ohjeita ja suorittanut vaadittavaa työkorttia joka pitää uusia 6kk välein.

Me olemme asiantuntijayhteiskunta. Siksi kukaan ei saa täällä enää yhtään mitään aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲 

Mitä sinäkin kuvittelet asiasta tietäsi kun iltascheisse haastatteli oikein tomaattiensyömistieteen lisensiaattia. Se on asiantuntija! 

Suomalainen ei uskalla pyyhkiä enää edes pershettään itse ellei ole saanut asiantuntijalta kirjallisia ohjeita ja suorittanut vaadittavaa työkorttia joka pitää uusia 6kk välein.

Me olemme asiantuntijayhteiskunta. Siksi kukaan ei saa täällä enää yhtään mitään aikaiseksi.

Aika monelta ongelmalta vältyttäisiin, jos ihmiset nojailivat päätökset tutkittuun tietoon. Silloin ei ryypättäisi, tapeltaisi tai syötäisi epäterveellisesti. Ihannetapauksessa poliitikotkin arvostaisivat tiedettä . Mutta näin ei tapahdu, koska öyhöttäminen on kivempaa. Sillä saa raflaavammat otsikot kun tylsillä faktoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi