No nyt me kaikki, teinit ja lapsemmekin, kuljemme sitten vääränlaisissa kengissäkin eli ties missä halpatossuissa ja pilaamme jalkamme.
Minkälaisissa sinä kuljet lenkillä ja koiraa ulkoiluttaessa? Naisten korkkarit nekin pilaavat jalan hirveillä korkeuksillaan.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/87b55742-e559-40d0-a9ff-16a8e…
Kommentit (7)
Afrikassa kaikki kulkee varvassandaalit jalassa läpi elämänsä..
" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲
Oot pilannut leukaskin pehmeällä ruualla.
Näitä "näillä kengillä pilaat jalkasi" -juttuja on lehdissä joka kesä.
Vierailija kirjoitti:
" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲
Mitä sinäkin kuvittelet asiasta tietäsi kun iltascheisse haastatteli oikein tomaattiensyömistieteen lisensiaattia. Se on asiantuntija!
Suomalainen ei uskalla pyyhkiä enää edes pershettään itse ellei ole saanut asiantuntijalta kirjallisia ohjeita ja suorittanut vaadittavaa työkorttia joka pitää uusia 6kk välein.
Me olemme asiantuntijayhteiskunta. Siksi kukaan ei saa täällä enää yhtään mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" oletko aina syönyt tomaattisi väärin". Näitä riittää. Asiantuntija tietää ja seuraava asiantuntija teilaa edellisen asiantuntijan asiantuntemuksen😳🥺😲
Mitä sinäkin kuvittelet asiasta tietäsi kun iltascheisse haastatteli oikein tomaattiensyömistieteen lisensiaattia. Se on asiantuntija!
Suomalainen ei uskalla pyyhkiä enää edes pershettään itse ellei ole saanut asiantuntijalta kirjallisia ohjeita ja suorittanut vaadittavaa työkorttia joka pitää uusia 6kk välein.
Me olemme asiantuntijayhteiskunta. Siksi kukaan ei saa täällä enää yhtään mitään aikaiseksi.
Aika monelta ongelmalta vältyttäisiin, jos ihmiset nojailivat päätökset tutkittuun tietoon. Silloin ei ryypättäisi, tapeltaisi tai syötäisi epäterveellisesti. Ihannetapauksessa poliitikotkin arvostaisivat tiedettä . Mutta näin ei tapahdu, koska öyhöttäminen on kivempaa. Sillä saa raflaavammat otsikot kun tylsillä faktoilla.
Kyllä ne jalat pilaantuu nykyajan ihmisellä sillä että ei kävellä riittävästi.