Tiedätkö naisia, jotka hakkaavat miestään?
Millaisia nämä naiset ovat ulkoisesti? Entä ammatti ja onko lapsia?
Kommentit (29)
Tiedän kaksi normaalipainoista naista, jotka suuttuessaan lataavat miehiään kunnolla. Lisäksi työkaveri kertoi, että miniänsä hakkaa hänen poikaansa. Mistä noita piruja oikein sikiää?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:04"]
Sosiaalialan työntekijä, ei lapsia. Ulkoisesti normaali.
2 sairaanhoitajaa , toisella 2 lasta, toisella ei. Ulkoisesti normaaleja molemmat.
[/quote]
Aika paljon kirjoitusvirheitä sairaanhoitajaksi
ja mistä sinä tiedät, että joku heistä hakkaa miestään? täytyy olla aika pätevät tiedot, että kehtaa josta kusta väittää tuolla tavalla, jos tuollaista väittää muille (ja vielä aiheetta), siitä voi nostaa kunnianloukkaus syytteen. jos joskus on puolin ja toisin ollut tönimistä, on eri asia kuin "hakata miestään/naistaan". ja kyllä, olen itse sairaanhoitaja, olen mieheni kanssa joskus tönineet toisimme, ja jos olen siitä jollekin ystävälleni sanonut niin mielestäni ystävänkin pitäisi osata siihen suhtautua, eikä ottaa kaikkea kuolemanvakavasti. itse olen miestäni puolta pienempi, joten jos olen häntä joskus tönäissyt, niin hän ei siitä hievahdakaan. kun taas mieheni on minua joskus tönäissyt, en minä silti miestäni pidä väkivaltaisena. jos hän minut olisi halunnut hakata, niin sen hän olisi useamman yhdessä eletyn vuoden aikana tehnyt.
[/quote]
[/quote]
Heh, se koira älähtää johon... tässä kysyttiin ja minä vastasin, ei onneksi tarvitse sinulle sen enempää selittää mistä tiedän. Mutta sen voin lisätä, että jos heilutaan leipäveitsi tai sakset kädessä niin voidaan puhua jo jostain muusta kun siitä että yrittää tönäistä tai leikkimisestä.
Ja kerrohan miten se syyte minua vastaan myt nostetaan? Ai että jokainen tuntomerkkeihin sopiva joka pieksää miestään tulee nyt kysymään että satuinko puhumaan siitä? En minä ehkä näitä asioita tunnistettavasti eteenpäin levittele.
Setäni vaimo, tai nykyään ex-vaimo. Siivooja ammatiltaan, kaksi lasta. Ulkoisesti ihan normaali ja muutenkin tavallisenoloinen. Ei hän mitenkään hirveästi hakannut miestään, mutta joskus tuli nyrkistä tai heitti esim. kengällä päähän. Tuli mustelmia ja pieniä kolhuja. Setäni on kiltti mies, eikä koskaan laittanut vaimolleen hanttiin, vaikka olisi hyvinkin pystynyt.
Koko perhe kärsi tyranni-äidistä ja kaikilla on ollut myöhemmin mielenterveysongelmia. Nainen löysi uuden miehen ja avioitui, en tiedä lyökö tätä. Kukaan ei tiennyt tästä setäni ja vaimonsa avioliiton aikana, vasta vuosia eron jälkeen setä kertoi.
Tämä on ainoa jonka tiedän, toisinpäin tiedän kyllä lukuisia tapauksia.
23, samaa mieltä. Heti joku sairaanhoitaja veti porot nenukkiin. Olisin kyllä itsekin harmistunut, jos olisin väkivaltainen ja jopa kertonut aiheesta kavereille. Tosin omana tietonahan nämä pidetään, kai.
Itse olen kuullut hakkaavista vaimoista (tai avovaimoista) heidän miehiltään. Nämä miehet ovat sanoneet, että eivät koskaan voisi naista lyödä. Suostuvat kuitenkin itse lyötäviksi.
Onhan tässä tietysti sama patoligisuus kuin hakattavaksi alistetun naisen kohdalla.
Luin jokin aika sitten, että tilastoissa hakkaavia naisia on saman verran kuin miehiä. Olen luullut, että väkivaltaisuus kuuluu enemmän alempiin sosiaaliluokkiin, mutta totuus onkin toista.
Niin on eri asia heilua veitsen ja saksien kanssa tosissaan tai edes lyödä tosissaan kuin että ei tosissaan ole miehelleen tehnyt pahasti. on vissiin ero. mutta osaako ne, jotka kuulopuheiden perusteella tekevät päätelmänsä ymmärtää tilanteen oikein ja kertoa juttua muille totena?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:07"]
Niin on eri asia heilua veitsen ja saksien kanssa tosissaan tai edes lyödä tosissaan kuin että ei tosissaan ole miehelleen tehnyt pahasti. on vissiin ero. mutta osaako ne, jotka kuulopuheiden perusteella tekevät päätelmänsä ymmärtää tilanteen oikein ja kertoa juttua muille totena?
[/quote]
Mitä tarkoittaa, ettei ole tehnyt pahasti? Kaikki vihapäissä tehdyt toisen kehoon kohdistetut lyönnit ja raapimiset ovat parisuhdeväkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:07"]Niin on eri asia heilua veitsen ja saksien kanssa tosissaan tai edes lyödä tosissaan kuin että ei tosissaan ole miehelleen tehnyt pahasti. on vissiin ero. mutta osaako ne, jotka kuulopuheiden perusteella tekevät päätelmänsä ymmärtää tilanteen oikein ja kertoa juttua muille totena?
[/quote]
Siis käsittämätöntä miten sä nyt koitat tätä vääntää. Jos ihmisellä on jälkiä tuosta naisen riehumisesta , tai vaikka ei oliskaan mutta on toimillaan miestä satuttanut niin kyllä se on sillon väkivaltaa.
2
2 sairaanhoitajaa , toisella 2 lasta, toisella ei. Ulkoisesti normaaleja molemmat.
Johtavassa asemassa, kolme lasta. Kaunis ja treenautunut (harrastaa salilla käyntiä ja muuta liikuntaa).
Lastentarhanope 2 lasta, reilusti ylipainoinen. Esittää muille, että elämä on ihanaa.
Tiedän, itseni. Löin miestäni kun tunnusti pettäneensä. Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta tekisin saman uudestaan...
Tarkoitetaanko tällä siis oikeaa lyömistä vai leikkimielistä läpsimistä? Siis että onko tarkoitus oikeasti satuttaa
[/quote]
ja mistä sinä tiedät, että joku heistä hakkaa miestään? täytyy olla aika pätevät tiedot, että kehtaa josta kusta väittää tuolla tavalla, jos tuollaista väittää muille (ja vielä aiheetta), siitä voi nostaa kunnianloukkaus syytteen. jos joskus on puolin ja toisin ollut tönimistä, on eri asia kuin "hakata miestään/naistaan". ja kyllä, olen itse sairaanhoitaja, olen mieheni kanssa joskus tönineet toisimme, ja jos olen siitä jollekin ystävälleni sanonut niin mielestäni ystävänkin pitäisi osata siihen suhtautua, eikä ottaa kaikkea kuolemanvakavasti. itse olen miestäni puolta pienempi, joten jos olen häntä joskus tönäissyt, niin hän ei siitä hievahdakaan. kun taas mieheni on minua joskus tönäissyt, en minä silti miestäni pidä väkivaltaisena. jos hän minut olisi halunnut hakata, niin sen hän olisi useamman yhdessä eletyn vuoden aikana tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:21"]
Tarkoitetaanko tällä siis oikeaa lyömistä vai leikkimielistä läpsimistä? Siis että onko tarkoitus oikeasti satuttaa
[/quote]
Lyömistä, hakkaamista, puremista jne. Siis väkivaltaista käyttäytymistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Aika paljon kirjoitusvirheitä sairaanhoitajaksi
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:18"]
Tiedän, itseni. Löin miestäni kun tunnusti pettäneensä. Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta tekisin saman uudestaan...
[/quote]
Toivottavasti mies löysi rauhallisemman naisen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:21"]
[/quote]
eräs tuttavani linkitti facebook seinälleen tutkimuksen siitä, kuinka hän tuntee muutaman, jotka hakkaavat miestään. onko ehkä eria asia, että leikillään tönitään tai leikillään lyödään, kuin että mies on silmämustana. mielestäni on tyhmän ihmisen merkki, että ei edes tiedä onko joku pariskunta tosissaan lyönyt toisiaan vai onko leikkiä vai mitä. toisilla on vaan pakko puuttua muiden asioihin siitä syystä, ettei oman elämän murheet tuntuisi niin raskailta tai saisi tylsään elämäänsä sisältöä. T: jos mieheni löisi minua kerrankin tosissaan, niin todellakin lähtisin.
Oma äitini raapi ja löi isääni. Äiti oli sairas ja isä oli narsisti joka rakasti työntää toista oiiiiiiikein lähelle reunaa ja sit napsahti. Sairaita ihmisiä mielestäni molemmat, itse en aio hyväksyä henkistä enkä fyysistä väkivaltaa itseltäni tai mieheltä.