Tiedätkö naisia, jotka hakkaavat miestään?
Millaisia nämä naiset ovat ulkoisesti? Entä ammatti ja onko lapsia?
Kommentit (29)
Minä ja mieheni välillä "lyömme" toisiamme kevyesti. Vähän niinkuin leikillään, harrastamme erästä taistelulajia. Emme ikinä silti lyö toisiamme tosissamme, emme ole koskaan satuttaneet toista, enkä sellaista voisi kuvitellakaan. Joskus kyllä tulee hiljaa pohdittua, että mitähän jotkut sivulliset meistä ajattelevat...
Mun exäni oli jatkuvasti kimpussa nyrkit pystyssä. Olen sen verran kookas ettei se juuri fyysistä vahinkoa saanut aikaiseksi. Ei tarvinnut nyrkeillä puolustautua, pakenin mielummin paikalta. Hyvin ikävä juttu lasten vuoksi. Onneksi pääsin eroon.
Ei tuollaista ulkonäöstä tai ammatista näe. Tämäkin uskotteli eron jälkeen kaikille olevansa väkivaltaisen miehen uhri. Sairaan ihmisen päässä tilanteet kääntyivät jälkikäteen päinvastaiseksi.
Mun exäni oli jatkuvasti kimpussa nyrkit pystyssä. Olen sen verran kookas ettei se juuri fyysistä vahinkoa saanut aikaiseksi. Ei tarvinnut nyrkeillä puolustautua, pakenin mielummin paikalta. Hyvin ikävä juttu lasten vuoksi. Onneksi pääsin eroon.
Ei tuollaista ulkonäöstä tai ammatista näe. Tämäkin uskotteli eron jälkeen kaikille olevansa väkivaltaisen miehen uhri. Sairaan ihmisen päässä tilanteet kääntyivät jälkikäteen päinvastaiseksi.
En nykyisin tiedä, mutta lapsena samassa pihapiirissä asui juoppo norsunkokoinen perheenäiti, joka pahoinpiteli miestään ja koko perhe voi huonosti, lapset oireili käytöksellään ihan selvästi ja kaikki me muut kakarat tiedettiin, mistä se johtui. Onneksi sen mies ja lasten isä sai lopulta tarpeekseen tästä "äiten esikuvasta" ja pisti sen pihalle. Sen perheen elämä muuttui kerralla.
Nainen meni täysin puliasteelle ja kuoli viinan seurauksiin.
Olen vanhimman pojan nykyinen puoliso.
Naapuritalon narkkipariskunta, molemmat aineissa taukoamatta, poliisit yhtenään heidän ovellaan ja välillä jompi kumpi toisen hakkaama.
Aloittaja on myös kirjoittanut numeron 8. Ei muita.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:04"]
Sosiaalialan työntekijä, ei lapsia. Ulkoisesti normaali.
2 sairaanhoitajaa , toisella 2 lasta, toisella ei. Ulkoisesti normaaleja molemmat.
[/quote]
Aika paljon kirjoitusvirheitä sairaanhoitajaksi
ja mistä sinä tiedät, että joku heistä hakkaa miestään? täytyy olla aika pätevät tiedot, että kehtaa josta kusta väittää tuolla tavalla, jos tuollaista väittää muille (ja vielä aiheetta), siitä voi nostaa kunnianloukkaus syytteen. jos joskus on puolin ja toisin ollut tönimistä, on eri asia kuin "hakata miestään/naistaan". ja kyllä, olen itse sairaanhoitaja, olen mieheni kanssa joskus tönineet toisimme, ja jos olen siitä jollekin ystävälleni sanonut niin mielestäni ystävänkin pitäisi osata siihen suhtautua, eikä ottaa kaikkea kuolemanvakavasti. itse olen miestäni puolta pienempi, joten jos olen häntä joskus tönäissyt, niin hän ei siitä hievahdakaan. kun taas mieheni on minua joskus tönäissyt, en minä silti miestäni pidä väkivaltaisena. jos hän minut olisi halunnut hakata, niin sen hän olisi useamman yhdessä eletyn vuoden aikana tehnyt.
[/quote]
[/quote]
Kiire se on sairaanhoitajillakin, että kirjoitusvirheitä tulee. kirjoitetusta tekstistä ei pysty päättelemään yhtään mitään.
Tiedän yhden. Reilusti ylipainoinen, sairaseläkkeellä mielenterveysongelmista,
anoppi,työskentelee sos.alalla ja ihan tavallinen ulospäin. iloinen ja energinen tuttavuuksia tehdessään, todellisuus sitten toinen..