Joulunyytit 2014 <3
Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :) La on 1.12.14 eli just plussasin <3 Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kommentit (217)
Tervetuloa kaikille ja onnittelut! :)
lisäilen teidät tuonne suljetulle puolelle!
täällä myös plussattiin ekasta kierrosta viime torstaina..=) jotenkin todella epätodellinen olo, ja sellanen et miten voikin näin hyvin käydä et ekalla yrityskerralla :) Mieletöntä! jotenkin todella epätodellista tää kaikki, huomenna varailen neuvola aikaa, käääk.(:
laiton liittymispyynnön suljettuun ryhmään. :)
Täällä kans yks ilmoittautuisi tänne mukaan. :) Miten sinne fb:hen pääsee "ilmottautumaan"?
Tosiaan neljäs lapsi tulossa ja laskettuaika 18-30.12. Varmaan ekassa ultrassa tuo vähän selkiintyy ja toiveissa et kaveri pysyis kyydissä. :)
Heippa kaikille! Täällä myös kolmannen lapsen odottaja ilmoittautuu. Laitoin myös pyyntöä suljettuun ryhmään, ja se oli hyväksyttykin mutta mitään juttuja ei kuitenkaan pääse lukemaan. Pitäisikö keskustelun näkyä heti ryhmän nimen alla vai pitääkö jotain muuta erityistä tehdä? Vai onkohan tässä viimeisetkin aivosolut lopettaneet toimintansa...? :)
Heippa! Täältä ilmottautui suljettuun ryhmään parikymppinen ensiodottaja:)
Laskettu aika olis 20.12 paikkeilla:)
Mä kans löysin tänään sen ryhmän jokusen etsiskelyn jälkeen. :D Eli laitoin pyyntöä liittyä ryhmään.
Ja mul kans sama "ongelma" kun Teculla eli olen hyväksytty sinne ryhmään mut en nää mitään.. kerro jos saat ohitettua tämän jollain.. toinen jolla aivosolut ei toimi.. ;)
Heipsan!!:)
Olen 25v. ja ensimmäistä kertaa elämämässäni tein raskaustestin joka näytti negatiivista 9.4, viikon päästä uusi, sekin näytti negatiivista...neljä päivää myöhemmin,kun menkoista kun oli kulunut 39 päivää (19.4) PLUSSASIN!! <3 Onni on sanoinkuvaamaton:) Oli pakko myös tänään tehdä uusi "varmistus"testi, ja plussaahan se näytti:) Netin laskureiden mukaan laskettu aika olisi 24.12 tai siinä hujakoilla.....MITÄ PITÄÄ NYT TEHDÄ?:) Olen ihan ummikko, kun ensimmäistä kertaa koen tälläistä!:)Olin myöskin neitsyt ja ekasta tärppäsi<3 Milloin pitää käydä neuvolassa?:) Olen jo käynyt kaikki kauhukuvatkin läpi,että mitä jos tämä menee kesken tai on tuulimunaraskaus jne...voih..olo on yhtäaikaa epätodellinen, onnellinen ja pelottava! toivon niin kovasti että pikkuinen pysyy matkassa <3
Täällä maanantaina 21.4 plussannut. Laskettuaika menee joulukuun lopulle :)<3. Pistän pyyntöä sinne salaiseen ryhmään ja jutustellaan siellä lisää!
-Bamse-
Ei toimi aivosolut mullakaa.. En pääse tonne ryhmään, vaikka näkyy tuolla omissa ryhmissä :oo
heippa kaikille mullakin on piitkä taival ollut 6 vuotta kävin hoidoissa kun lopetin tuli onnellinen tulos täälläkin laskettu 4.12.2014 :)
Hei kaikille!
Täällä ilmottautuu myös yksi kolmannen lapsen odottaja! :)
Olen melko vasta plussanut ja la olisi sopivasti sitten 24.12. Minäkin haluaisin siihen Facebook-ryhmään.
Täällä nyt toinen yritys! La olisi 19.12.14. Edellisestä keskenmenosta on noin puolisen vuotta :)
Heippa vaan kaikille!
Ensimmäistä odotetaan raskausviikkoja takana 7, kohta 8 vko <3 LA ois 16.12.14, tulen myös FB-ryhmään :)
Heipsuli! Täällä myös joulukuinen ilmottautuu... Ensin laskin että tammikuussa olis LA mutta ei sentään... Laskin siis menkat kuukauden myöhäs :D 26.12 ois menkkojen mukainen LA... Kolmas (oma) minullekkin tulossa. Tosin perheessä yhteensä 4 lasta :)
Oireena ollut ainoastaan väsymys ja jonkin verran viiltävää kipua rasituksen jälkeen. Muutoin mukavan oireetonta elämää :)
Moikka! Täällä ilmoittautuu yksi onnellinen odottaja. Kolmatta odotellaan, LA on 5.12. Laitan pyynnön suljettuun ryhmään
Oliko joulukuisille Facebook-ryhmää, niinkun kaksplus ja vau.fi käyttäjilläkin? :)
Heippa kaikille! Ilmoittaudun mukaan ryhmäänne. Täällä plussattiin n. viikko sitten ja ensimmäistä odotellaan. Raskaustestejä tuli tehtyä useampi, kun tää kaikki on niin uutta ja ihmeellistä ja ei meinattu uskoa, että tulos tosiaan on positiivinen (varsinkaan mies ei uskonut sitä haaleaa viivaa, vaikka haluaakin vauvaa :) ). Piti ostaa sit sellainen Clearbluen testi, mihin ilmestyy plussa, jos on raskaana, niin pakkohan se sit oli uskoa. :)
Hyvin sekavin fiiliksin tässä mennään ja välillä tuntuu niin epätodelliseltakin koko juttu. Ihan nuoriakaan tässä ei enää olla, piirun verran alle nelikymppisiä molemmat. Lähipiirille ei olla kerrottu vielä mitään ja ne varmaan lentääkin yllätyksestä pyrstölleen, kun varmaan ovat jo "luopuneet toivosta" meidän perheen perustamisen suhteen. :) Yritetty tosin ei olla kauaa, vaan toisesta kierrosta tärppäsi, muuten vaan ollaan sellaisia jahkailijoita (minä varsinkin mietin kaikkia asioita ihan liian perinpohjaisesti ja kauan..). Laskettu aika näyttäisi olevan 12.12. Neuvolaan varasin ajan viime viikolla ja toukokuun puolessavälissä olisi eka käynti. Laitan pyynnön kanssa sinne suljettuun ryhmään. :)