Millainen linea negra?
Millainen linea negra sulla on ollut? Mistä alkanut, mihin loppunut? Millainen viiva?
Omani on suoraan alapään "viivan" jatkona, häpykummun päällä jopa melkein 2cm leveä! Jatkuu navan yläpuolelle puoleen väliin mahaa, kapenee ylöspäin tullessa. Viikkoja alle 30 ja musta tämä on omituisen näköinen :O
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:17"]linean lisäksi napani on mennyt ruskeaksi :D
[/quote]
Mulla on tullu napaan ruskeita pilkkuja :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:42"]
Vaaleanruskea viiva alhaalta napaan , poika tuli
[/quote]No mitä se nyt tähän liittyy?
Mulla oikein kuorioutui se navan ruskea pigmentti pois suunnilleen kuukausi synnytyksen jälkeen.
Ekassa raskaudessa selkeä ohut tumma viiva ihan alhaalta napaan. Mulla oikeastaan on ollut aina sellainen viiva tuossa kohtaan, mutta ei niin tumma. Vuosi raskaudesta ja viiva oli kokonaan poissa.
Esikoinen 2v, nyt viikolla 30 raskaana eikä näy viivaa. Jännä :)
Pojasta tuli vähän yli navan suora about 1cm leveä, tytöstä ei tullut ollenkaan.
Ekasta napaan asti sellanen tussilla vedetyn viivannäköinen, todella selvä. Katosi kun rupesin odottamaan toista, eikä toisesta tullut sitten viivaa ollenkaan. Molemmat poikia.
Ohut, selvä pigmenttiviiva navasta alas asti ekan lapsen odotuksen aikaan - tuli aika alussa jo (en ihan tarkkaan muista kun yli 30 v sitten). Myöhemmiissä raskauksissa ei tullut mitään pigmenttimuutoksia sille seuduulle kehoa. Ensimmäisen lapsen sain nuorena, muut yli 30-vuotiaana.
Minulla alkaa ihan alhaalta ja loppuu rinnan alle. Tumma. Tyttö nyt 3 kk.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:41"]
Ei ollut ollenkaan
[/quote]
Ei tässä kysyttykään oliko sinulla, vaan millainen sinulla oli. Ei ne kiinnosta kellä ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:41"]
Ei ollut ollenkaan
[/quote]
Ei tässä kysyttykään oliko sinulla, vaan millainen sinulla oli. Ei ne kiinnosta kellä ei ollut.
[/quote]
PS. En ole ap.
vaalean ruskea, häpykummusta napaan. Ei kasvanut karvoja, noin sentin paksuinen. Ihankuin siihen olisi piirretty tussilla viiva. Hävisi pian synnytyksen jälkeen.
Kapea, ei ylettänyt ihan napaan asti. Sektion jälkeen haavan/arven kohdalla viivassa oli sivuttainen hyppäys, joka näkyi muutaman viikon ennen kuin haaleni. Vauva oli poika.
Tuli ihan loppuraskaudessa, on sentin leveä, alkaa navan alta ja loppuu häpykummulle. Synnytyksestä on nyt 5kk ja edelleen näkyy.
tuli nyt lopussa aivan ohuen ohut ja vaalea en edes huomannut kun mies yhtenä iltana sanoi että hei sulla on tullu tollanen :)
Ohut ja vaalea viiva. Pitkään näkyi vain navan alapuolella, viimeisellä viikolla kipusi navan yli :). Poika tuli.
Mistä se johtuu ettei sitä tule toisille ollenkaan?
Minä olen itse punatukkainen ja vaaleaihoinen ja ei ole ollut linea negraa kummassakaan raskaudessa...johtuuko siitä ettei yleensäkään ole pigmenttiä ihossa paljoakaan eli en esim.rusketu.
Raskausarpiakaan ei tullut vaikka oli iso maha ja muuten on kyllä ohut ja herkkä iho.
Olen luullut että viiva tulisi mahan päälle, ei myös alapäähän. Omani ei voisi enää tämän alempaa alkaa.. Ap
Mä huomasin sen vasta synnytyksen jälkeen, kun maha oli mennyt vähän kasaan. Taisi olla navasta alaspäin, en enää muista.
linean lisäksi napani on mennyt ruskeaksi :D