Millainen linea negra?
Millainen linea negra sulla on ollut? Mistä alkanut, mihin loppunut? Millainen viiva?
Omani on suoraan alapään "viivan" jatkona, häpykummun päällä jopa melkein 2cm leveä! Jatkuu navan yläpuolelle puoleen väliin mahaa, kapenee ylöspäin tullessa. Viikkoja alle 30 ja musta tämä on omituisen näköinen :O
Kommentit (28)
Mulla se tuli jossain rv. 15 aikoihin. Ohut, ja ensin päättyi napaan. Sen jälkeen vanha napakoruarpeni muuttui lähes mustaksi ja viiva alkoi "kasvaa" ruskeana rintojen alapuolelle.
Nyt synnytyksestä on reilu 3kk ja viiva on alkanut hälvetä samassa järjestyksessä, kuin tulikin. Navan alla ei enää oikeastaan mitään, napakoruarpi rusehtava ja viiva alkaa selvästi hälvetä.
Mulla tuli 27 raskauskiloa ja raskausarpia mulle tuli navan ympäristöön, sellasia mitä ei edes huomannut ku vielä odotin, tulivat esiin vasta ku vauva syntyi ja iho jäi hassusti kurtulle. Ihankuin mulla olis 70v ihmisen vatsanahka 23vuotiaan kropassa. Ja nyt se viiva on kanssa ihan kurtussa :D
Kuinka pian teillä se pigmenttiviiva hävisi.
Vaaleanruskea viiva alhaalta napaan , poika tuli
Mulla tuli jo tosi aikaisin, oisko ollu rv 15 ja nyt vähän tummunut. Viikkoja kasassa 21 ja se viiva on ohut, ruskea, alkaa ihan alhaalta ja ylettyy rintoihin asti jo. Mutta hassuinta on, että se on vino. :)
Ohut, vaaleanruskea oli kolmesta ensimmäisestä. Ylsi häpykummulta rintojenväliin, kaikki kolme tyttöä. Nyt odotan poikaa rv30 eikä linea negraa ole ollenkaan. Aikaisempien raskauksien jälkeen hävisi vuoden kuluttua synnytyksestä.
Mulle jäi pysyvästi, tyttövauva ja aikaa jo yli 20v. On himmeä, eikä haittaa mitenkään, ei minua, ei exää eikä nykyistä miestäkään.
Mulle tuli tuollainen viiva kun tulin murrosikään.Johtuisko hormooneista? Ja kasvoi raskauksissa melkein rintoihin asti eikä siis ikinä häviä kokonaan.