Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei-viehättävää piirrettä pidät puoleensavetävänä?

Vierailija
21.11.2020 |

Mikä yleisesti turn-offina (epäviehättävänä) pidetty piirre saa sukat pyörimään sun jaloissa?
Kiihotutko hienhajusta? Tykkäätkö erittäin mustasukkaisista naisista? Ovatko länkisääret seksikkäät?

Paljastakaa oudot halunne!

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣 Die Antwoordin Ninja on seksikäs XDDDDD Hän muistuttaa erästä eksääni XDD

Ninja on tuskin yleisellä mittapuulla mikään hottis, mutta minulle kelpaisi, jos ei olisi niin isoa ikäeroa XD.

Minuun vetoaa miekkonen, joka rikkoo vähän sääntöjä XD Ei mikään kriminaali eikä níštì, vaan sellainen, joka uskaltaa tehdä jotain pieniä vääryyksiä eikä ole kuší sukassa kaikesta maailman pienimmästä, millä ei ole oikeasti mitään väliä XD.

Vierailija
142/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninjahan on aikamoinen wěě.tèè XDD olen siitä tietoinen. Ja inhoan wėętêê-elämäntapaa, mutta ulkoisesti voivat olla myös hotteja XD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiharoista hiuksista. Siis kiharatukkaiset ovat hot.

Suomessa on vähemmän näitä luonnonkiharoita, ehkä siksi kiharat ovat mielestäni niin kauniit. 

Siis mitä säkkärämpi sen kauniimpi ja sellainen afropallo on upea.

En tiedä mistä tämä mieltymys johtuu, mutta muistan jo teininä kuinka kävin permanentissa ja koin että olin kaunis kun minulla oli kiharat hiukset.

Kansainvälisesti kiharoita pidetään tai on pidetty epäviehättävinä: latino-afro jne kuluttuureissa on erittäin iso bisnes kaikki hiustensuoristukset ja peruukit jne.

En ole ikinä tajunnut miksi aika monet afrikkalaiset naiset käyttävät peruukkia?? Olen kuullut useita selityksiä, siis lukenut haastatteluja ja kysynyt heiltä itseltään:

Olen kuullut seuraavia vastauksia: - Hiukseni käkkärät ja ne ovat rumat, - hiukseni ovat "huonot", hiukset pitää olla kurissa, ne eivät saa sojottaa minne sattuu, - meillä on työpaikan dress code ja hiusten pitää olla hillityt ja kontrolloidut (käyttää peruukkia).

Olenkin aina lähettänyt heille netistä kuvia niistä aidoista kiharoista hiuksista ja kannustanut. Usein vastaus on ollut: - en voi, vanhempani eivät ikinä hyväksyisi, pomo ei tykkää, ja...... - ei ole kaunis tuollainen säkkärä pehko kuin peikolla.

He taas ovat pitäneet minun maantienharmaasta ja littanasta tukasta joka on joskus hento, hieno hiuslaatu ja roikkuva ja suora. Aivan kuin joku unelma heille. 

Näin on hassuja nämä asiat.

TAJUTKAA JO: englannin sekoittaminen suomenkieliseen viestiin EI TEE SINUSTA MILLÄÄN TAVALLA khuulia ja fiksun oloista, päinvastoin 🤣🤣

SE SANA ON PUKUKOODI!!!!!!!

Kopioin koko viestin, jotta tiedätte mitä tarkoitan. Olisin voinut kopioida pienen pätkän, tiedän!!

Vierailija
144/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisuposket. Siis korkeat poskipäät yhdistettynä rasvan puutteeseen naamassa. Huoh. Nälkiintynyt look ei ole ilmeisesti nykyisinkään valtavirtaa, mutta onhan se viehättävä. Esim. Matt Damon näytti niin paljon paremmalta laihana kuin ns. normaalipainossa.

Vierailija
145/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies suuttuu ja on vihainen. En tiedä miksi niistä kuoriutuu yhtäkkiä puoleensavetäviä. Mun tekee mieli hypätä kaulaan heti. Jotenki hottia. :D mut en toki halua että mies on vihainen mulle.

Mutta se että "huh sulla on oma tahtokin... ihanaa!" 😂

Vierailija
146/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana akne-iho. Nykyään huomaan tykkääväni vähän luihun näköisistä miehistä. Siis laihoista ja kapeakasvoisista ja vaikka kyömy nenäkin.

Silmälaseista olen aina tykännyt, mutta se ei taida edes olla kovin harvinaista.

Vierailija
147/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiharoista hiuksista. Siis kiharatukkaiset ovat hot.

Suomessa on vähemmän näitä luonnonkiharoita, ehkä siksi kiharat ovat mielestäni niin kauniit. 

Siis mitä säkkärämpi sen kauniimpi ja sellainen afropallo on upea.

En tiedä mistä tämä mieltymys johtuu, mutta muistan jo teininä kuinka kävin permanentissa ja koin että olin kaunis kun minulla oli kiharat hiukset.

Kansainvälisesti kiharoita pidetään tai on pidetty epäviehättävinä: latino-afro jne kuluttuureissa on erittäin iso bisnes kaikki hiustensuoristukset ja peruukit jne.

En ole ikinä tajunnut miksi aika monet afrikkalaiset naiset käyttävät peruukkia?? Olen kuullut useita selityksiä, siis lukenut haastatteluja ja kysynyt heiltä itseltään:

Olen kuullut seuraavia vastauksia: - Hiukseni käkkärät ja ne ovat rumat, - hiukseni ovat "huonot", hiukset pitää olla kurissa, ne eivät saa sojottaa minne sattuu, - meillä on työpaikan dress code ja hiusten pitää olla hillityt ja kontrolloidut (käyttää peruukkia).

Olenkin aina lähettänyt heille netistä kuvia niistä aidoista kiharoista hiuksista ja kannustanut. Usein vastaus on ollut: - en voi, vanhempani eivät ikinä hyväksyisi, pomo ei tykkää, ja...... - ei ole kaunis tuollainen säkkärä pehko kuin peikolla.

He taas ovat pitäneet minun maantienharmaasta ja littanasta tukasta joka on joskus hento, hieno hiuslaatu ja roikkuva ja suora. Aivan kuin joku unelma heille. 

Näin on hassuja nämä asiat.

TAJUTKAA JO: englannin sekoittaminen suomenkieliseen viestiin EI TEE SINUSTA MILLÄÄN TAVALLA khuulia ja fiksun oloista, päinvastoin 🤣🤣

SE SANA ON PUKUKOODI!!!!!!!

Kopioin koko viestin, jotta tiedätte mitä tarkoitan. Olisin voinut kopioida pienen pätkän, tiedän!!

Samaa mieltä. Ei tee fiksun oloista. Kirjoittaja on vanha mummo joka puhuu muuta kuin suomea ja vain silloin tällöin kirjoittaa suomeksi. Ei ehtinyt miettiä näitä oikeita suomen kielen sanoja.

Anteeksi kamalasti. Saanko. 

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, pidetään suomen kieli puhtaana eikä muunkielisiä sanontoja mukaan.

Aamen.

Vierailija
148/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummahiuksisella naisella jolla on vahvat hiukset - tämä koskee harvemmin suomalaisia naisia, niin näillä naisilla on vahva karvoitus ja joskus erittäin hentoa, lähes huomaamatonta karvoitusta ylähuulessa, enkä puhu nyt viiksistä. Lisäksi heillä on joskus "pulisongit" samalla tavalla tätä hienon hienoa karvoitusta.

Minusta tämä on viehättävä piirre. Minusta on kaunista etteivät ole poistaneet sitä. Nämä naiset ovat yleensä luonnollisia eivätkä itsetietoisia, jonka vuoksi he eivät katsele peiliin liikaa ja ovat luonnollinen oma itsensä.

Minusta tämä luonnollisuus ja viaton kauneus on viehättävää.

Olen hetro nainen.

Kuvailitkohan juuri minut? 🤔 Tummat hiukset, usein kuulee että paksut, taitaa jotkut pulisongit ehkä olla (?) en tiedä, peach fuzz jokapuolella ja sen lisäksi muutama tumma jouhi leuassa ja toisessa suupielessä, jne. Olen jo vuosia sitten luovuttanut karvojeni suhteen eikä enää kiinnosta näkeekö joku mun viiksikarvat. Jos joku yrittää vaivihkaa huomauttaa, totean ääneen että mulla on viiksihaituva eikä kiinnosta jos joku näkee sen. Menevät usein hiljaiseksi.

Ennen nypin kaiken, enää ei kiinnosta. Hiuksetkin kasvaa usein yli puol vuotta putkeen. Pukeudun kyllä siististi ja miehet on kyllä kiinnostuneet. :D

Vierailija
149/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymiskyvyttömyyttä

Vierailija
150/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos mies on vähän gay :D siis että on ainakin joskus kokeillut jotain miesten kesken ja osaa edelleen myös pitää miehiä seksikkäinä. Kuitenkin enemmän hetero kuin edes bi.

Vierailija
151/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Androgyynisiä piirteitä eli mies on ns. kaunis. Ei ole epäviehättävää mutta tämänhetkisen muodin vastaista.

Olli Herman 💞

Vierailija
152/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneisyys ja sellainen reppana olemus

Vierailija
153/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmänaluset. En tiedä, jo teininä pidin niitä viehättävinä, edelleen ne saavat miehen kasvoihin sellaista tiettyä syvyyttä, vaikea selittää :) Ihanan näköiset.

Vierailija
154/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän extremeä, mutta vähälahjaisen oloiset brittifanit on aika vavisuttavia. Asuttiin joskus sellaisella kadulla, missä fanit mölisivät pelipäivinä ja alun kammotuksen jälkeen se homma alkoi vaikuttaa itse asiassa tosi vetävältä. Eikä ne voi oikeasti niin tyhmiäkään olla, koska huumorihan on näissä joskus hyvinkin terävää.

Vierailija
155/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän kunnon nenästä. Hyvin pieni nenä tekee nukkemaisen vaikutelman, mikä ei minua innosta.

Vierailija
156/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni rako etuhampaiden välissä on todella söpö.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan! :D Jotenkin niin symppistä.

Vierailija
157/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaa ihoa ja sinisiä silmiä.

Vierailija
158/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>aasialaiset miehet (juu tiedän että tietyissä piireissä ovat hyvinkin suosittuja)

>laiha/pienikokoinen/poikamainen mies

>kyömynenä

>syrjäytyneet miehet

>poliittiset kiihkoilijat ja ääriajattelijat

>pitkähköt hiukset

Vierailija
159/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä terävä, todella iso nenä. Ei mikään leveä malliltaan vaan kapea, enemmänkin lintumainen nokka. Paremmin en osaa kuvailla :D  Myös ns. roomalaisissa patsaissa on hienoja, teräviä neniä.

Vierailija
160/196 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään näkyvistä verisuonista missä päin vartaloa tahansa

Otatko aina ygösel verinäytteen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän