Mitä ei-viehättävää piirrettä pidät puoleensavetävänä?
Mikä yleisesti turn-offina (epäviehättävänä) pidetty piirre saa sukat pyörimään sun jaloissa?
Kiihotutko hienhajusta? Tykkäätkö erittäin mustasukkaisista naisista? Ovatko länkisääret seksikkäät?
Paljastakaa oudot halunne!
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä tykännyt tummista silmänympäryksistä / kasvojen ihon läpi kuultavista verisuonista naisella. Ja nyt puhun siis oikeasti tummista, joskus huvittaisi jos ei ketuttaisi, kun kuvahaulla naisten silmänympärykset eivät ole tummia nähneetkään. Seksikäs esimerkki tästä voisi olla Gal Gadot ilman meikkiä. Mutta tavisnaisella eivät tietenkään ole valtavirran mielestä kovin toivottavat. Itse tykkään rokonarpisista kasvoista miehellä, esim. Tim Roth ja Martti Suosalo. T: Pandasilmä
Tuohan on tosi hyvännäköistä ainakin miehillä, että silmänaluset ovat vähän tummat ja erottuvat.
Onhan se naisillakin. Tekee hellyyttävän näköiseksi. Ranskalaisilla naisilla on tummat silmänaluset ja he jättää ne meikkamatta koska korostaa suuria silmiä.
"Ranskalaisnaisten kauneusvinkki: Tummat silmänaluset seksikkyyden salaisuus?"
No sitten mä olen ihan superseksikäs. Mulla on todellakin mustat silmänaluset ja sitä mustaa on laajalla alueella. Geneettinen juttu ilmeisesti, kun näyttää kulkevan suvussa.
Mitä ihmettä, kuusi sivua, eikä tätä ole vielä mainittu: pitkä, tuuhea, kokoparta miehellä. Sellainen jota saa letiteltyä yms.
Tiedän, että tälle on oma ihailijakuntansa, mutta käsittääkseni valtaosa ei kuitenkaan pidä juuri pitkästä kokoparrasta.
Androgyynisiä piirteitä eli mies on ns. kaunis. Ei ole epäviehättävää mutta tämänhetkisen muodin vastaista.
Selkäkarvat 😊 ei nyt välttämättä mikään sellainen karvamatto tai viidakko, mutta miehelläni on jonkin verran ja myös rintakarvoja ja grr, rakastan niitä.
Nainen polttaa tupakkaa ja puhuu rivoja juttuja. Siinä on sitä jotain.
-kaikki miehen miehiset hajut ja maut iholla, ihan joka paikassa
-punatukkaiset miehet
-kalapuikkoviikset
M41v
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit.
Sano vain rohkeasti manboobsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miehellä on lyhyet jalat muuhun kroppaan nähden.
Toinen asia liittyy pukeutumiseen eli huomiovaatteet, niillä saa mun pään kääntymään.
Eli pidät virolaisista rakennusmiehistä :D
Tai puolalaiset. Sellainen hoikka country strong 6% rasvaa rakennusmies krusifiksi kaulassa millisiilillä ja parilla mauttomalla tatskalla varustettuna on kyllä kenen hyvänsä guilty pleasure.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, kuusi sivua, eikä tätä ole vielä mainittu: pitkä, tuuhea, kokoparta miehellä. Sellainen jota saa letiteltyä yms.
Tiedän, että tälle on oma ihailijakuntansa, mutta käsittääkseni valtaosa ei kuitenkaan pidä juuri pitkästä kokoparrasta.
Juu, mutta ne ketkä tykkää, tykkää sitten kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Downturned eyes, tosin tämä ei liene niinkään epäviehättävä piirre yleisesti, mutta kyllähän kissamaiset silmät ovat suositumpia.
Esimerkiksi Britney Spears
https://lh4.googleusercontent.com/-wKVKuYxMOnA/TXGR-HnWdRI/AAAAAAAAALY/…https://www.dreamlash.com.sg/wp-content/uploads/2020/06/Depositphotos_1…
Ai, mä inhoon lurppasilmiä. Jenkeillä on muuten usein sellaiset.
Pahin on Katie Holmes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta Logan Marshall-Greenin kuvasta mieleen, että hänellä on myös vähän epätyypillisellä tavalla viehättävä vartalo. Hyvin hoikka ja hintelä, plus länkisääret. Silti hyvin hot.
Jos tuo on hintelä niin yli BMI19 nainen on sitten l.äski.
Sehän on nyt jo aika vanha, ja harva yli nelikymppinen mies enää on hintelä, ellei sitten ole ketjupolttaja.
Nuorempana oli hyvin hoikka.
A lean, mean sex machine...
Vierailija kirjoitti:
Androgyynisiä piirteitä eli mies on ns. kaunis. Ei ole epäviehättävää mutta tämänhetkisen muodin vastaista.
Mutta eikö tämä ole nyt juuri se trendi siis? Ja luolamies on out?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Downturned eyes, tosin tämä ei liene niinkään epäviehättävä piirre yleisesti, mutta kyllähän kissamaiset silmät ovat suositumpia.
https://lh4.googleusercontent.com/-wKVKuYxMOnA/TXGR-HnWdRI/AAAAAAAAALY/…https://www.dreamlash.com.sg/wp-content/uploads/2020/06/Depositphotos_1…
Pahin on Katie Holmes.
Tanskalaisilla on usein tämmöset noutajakoira-luppasilmät
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtovat lihavat miehet. Ei siis vain hieman ylipainoiset vaan ihan kunnolla mahakkaat. S*ksi sellaisen miehen kanssa on ihan mahtavaa!
Olisiko tässä sama logiikka kuin amputointifetississä? Eli kun toinen on niin mahakas tai raajaton, ettei tunnu muodostavan fyysistä uhkaa, uskaltaa sellaisen kanssa estottomasti dominoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on Katie Holmes.
Mieleni tekisi aina ottaa Katie Holmesin koko naama ja vetää se kaksi senttiä "taaksepäin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä tykännyt tummista silmänympäryksistä / kasvojen ihon läpi kuultavista verisuonista naisella. Ja nyt puhun siis oikeasti tummista, joskus huvittaisi jos ei ketuttaisi, kun kuvahaulla naisten silmänympärykset eivät ole tummia nähneetkään. Seksikäs esimerkki tästä voisi olla Gal Gadot ilman meikkiä. Mutta tavisnaisella eivät tietenkään ole valtavirran mielestä kovin toivottavat. Itse tykkään rokonarpisista kasvoista miehellä, esim. Tim Roth ja Martti Suosalo. T: Pandasilmä
Tuohan on tosi hyvännäköistä ainakin miehillä, että silmänaluset ovat vähän tummat ja erottuvat.
Onhan se naisillakin. Tekee hellyyttävän näköiseksi. Ranskalaisilla naisilla on tummat silmänaluset ja he jättää ne meikkamatta koska korostaa suuria silmiä.
"Ranskalaisnaisten kauneusvinkki: Tummat silmänaluset seksikkyyden salaisuus?"
Onneksi meitä pandojakin joku rakastaa. Aina lohduttanut tuo kun olen tiennyt olevani ranskassa muotia.
Laiha, pitkä kaunis ja siro mies. Siis yli 185cm ja painoa joku 55kg. Niin kaunis että voisi olla vaikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta liittyy trendinä lähinnä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Heteromiehillä on enemmän ulkonäöstä huolehtimista kuin ennen, mutta tyyli on silti maskuliininen ja ihanteena on salilla treenattu kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta liittyy trendinä lähinnä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Heteromiehillä on enemmän ulkonäöstä huolehtimista kuin ennen, mutta tyyli on silti maskuliininen ja ihanteena on salilla treenattu kroppa.
Salibody on 2005, ei ole trendinä nyt. Tämän hetken trendi on Harry Styles "olen yrittämättä hotti".
Oot väärässä ketjussa, tää ei oo millään tasolla yleisesti epäviehättäväksi koettu asia. Ei voi kuin pyöritellä silmiään sun yksinkertaisuudellesi.