Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei-viehättävää piirrettä pidät puoleensavetävänä?

Vierailija
21.11.2020 |

Mikä yleisesti turn-offina (epäviehättävänä) pidetty piirre saa sukat pyörimään sun jaloissa?
Kiihotutko hienhajusta? Tykkäätkö erittäin mustasukkaisista naisista? Ovatko länkisääret seksikkäät?

Paljastakaa oudot halunne!

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso nenä naisella

Mielestäni ovat usein rotunaisia joilla on ylväs nenä esim Magicpoksin Maj tuli mieleen. En ole koskaan nähnyt tuota ei viehättävänä piirteenä miehellä tai naisella, mutta makuasioitahan ne on tietenkin. (nyt alapeukkua tulee varmaan?)

Isonokkasilla joilla nenänselkä on pitkä, kuten ranskiksilla,  on monesti lyhyt ylähuuli ja nykerönokilla sitten taasen spedemäinen ylähuuli. Se olisi aika karmeaa jos olisi joku aarnoarvelan nenä ja kummolan ylähuuli sen alla. Täytyisi olla pitk pää tai sitten aivan olematon alaleuka ja luiska otta enää pikkukallo niinku pakistanilaisella rottaihmisellä

Vierailija
102/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen ja siro nainen.

Karhumainen isokokoinen mies. Jos hänellä on myös vakaa, rehellinen ja vastuullinen luonne niin erittäin puoleensavetävä näin naisena katsellen.

Luitko edes kysymystä?

Nämä sinun mieltymyksesi ovat nimenomaan yleisten ihanteiden mukaisia.

Ok. Luin kysymyksen. 

Olen luullut että pieni tai pikkuruinen (siro ja lyhyt) nainen on epäviehättävä, että mallimittaiset ja näyttävän näköiset amazon-naiset ovat se uusi kauneusnormi.

Samoin luulin, että isoa ja kookasta miestä pidetään ylipainoisena ja passiivisena, eikä viehättävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali miesvartalo. Tarkoitan normaalilla sellaista, joka on normaalin arkiliikunnan esim ulkotyön tai muun fyysisen työn tulosta. Kuten kalastajat tai ennen miehet talvella hiihtivät kauppaan jne.

Tällainen hyötyliikunta tuotti kauniit piirteet miehelle. Tuulenahavoittaman ihon, ja vahvat jäntevät jalat.

Kaikki bodatut, pumpatut, ohjelmilla muokatut kehot ovat ällöttäviä. Epäviehättävimpiä ovat naiset ja miehet jotka esittelevät näitä keinokehojaan. Turn off.

Eli se itsetietoisuus.

Luonnollinen keho ja luonnonmukaisen elämisen tuottama keho on erittäin viehättävä yhdistettynä nöyrään sieluun, siis itsetietoisen vastakohta.

Eli siis normaali miesvartalo on yleisesti ottaen ei-viehättävä piirre miehessä...?

Tässä on varmaan tarkoitettu versus bodarit ja muut muokatut vartalot.

Vierailija
104/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali miesvartalo. Tarkoitan normaalilla sellaista, joka on normaalin arkiliikunnan esim ulkotyön tai muun fyysisen työn tulosta. Kuten kalastajat tai ennen miehet talvella hiihtivät kauppaan jne.

Tällainen hyötyliikunta tuotti kauniit piirteet miehelle. Tuulenahavoittaman ihon, ja vahvat jäntevät jalat.

Kaikki bodatut, pumpatut, ohjelmilla muokatut kehot ovat ällöttäviä. Epäviehättävimpiä ovat naiset ja miehet jotka esittelevät näitä keinokehojaan. Turn off.

Eli se itsetietoisuus.

Luonnollinen keho ja luonnonmukaisen elämisen tuottama keho on erittäin viehättävä yhdistettynä nöyrään sieluun, siis itsetietoisen vastakohta.

Eli siis normaali miesvartalo on yleisesti ottaen ei-viehättävä piirre miehessä...?

En tiedä, mielletäänkö normaalia miesvartaloa epäviehättäväksi piirteeksi, mutta kyllähän viime aikoina sellainen kehonrakentajameininki ja gorillavartalo on nostettu esikuvaksi. Vertaa vaikka 60-luvun Batmanin kroppaa viime vuosien tekeleisiin.

Tätä tarkoitin, kun puhuin luonnonmukaisesti hyötyliikunnan tuloksena kehittyneestä miesvartalosta, verratuna nykyiseen - ainakin miesten ihanteeseen erittäin lihaksikkaasta jopa bodarin vartalosta jota jotkut naisetkin pitävät viehättävänä. 

Hyvä esimerkki tuo Batmanin vartalo 60-luvulla.

Vierailija
105/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän laihoista, androgyynisista miehistä, kehnorakentajat eivät sytytä. Itse olen aika roteva nainen, mutten miesmäinen (olen rintava ja harteikas, mutta lantio löytyy).

Vierailija
106/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kiharoista hiuksista. Siis kiharatukkaiset ovat hot.

Suomessa on vähemmän näitä luonnonkiharoita, ehkä siksi kiharat ovat mielestäni niin kauniit. 

Siis mitä säkkärämpi sen kauniimpi ja sellainen afropallo on upea.

En tiedä mistä tämä mieltymys johtuu, mutta muistan jo teininä kuinka kävin permanentissa ja koin että olin kaunis kun minulla oli kiharat hiukset.

Kansainvälisesti kiharoita pidetään tai on pidetty epäviehättävinä: latino-afro jne kuluttuureissa on erittäin iso bisnes kaikki hiustensuoristukset ja peruukit jne.

En ole ikinä tajunnut miksi aika monet afrikkalaiset naiset käyttävät peruukkia?? Olen kuullut useita selityksiä, siis lukenut haastatteluja ja kysynyt heiltä itseltään:

Olen kuullut seuraavia vastauksia: - Hiukseni käkkärät ja ne ovat rumat, - hiukseni ovat "huonot", hiukset pitää olla kurissa, ne eivät saa sojottaa minne sattuu, - meillä on työpaikan dress code ja hiusten pitää olla hillityt ja kontrolloidut (käyttää peruukkia).

Olenkin aina lähettänyt heille netistä kuvia niistä aidoista kiharoista hiuksista ja kannustanut. Usein vastaus on ollut: - en voi, vanhempani eivät ikinä hyväksyisi, pomo ei tykkää, ja...... - ei ole kaunis tuollainen säkkärä pehko kuin peikolla.

He taas ovat pitäneet minun maantienharmaasta ja littanasta tukasta joka on joskus hento, hieno hiuslaatu ja roikkuva ja suora. Aivan kuin joku unelma heille. 

Näin on hassuja nämä asiat.

Vierailija
107/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka lasketteli usein Alpeilla ja kesät vietti auringossa. Miehen iho oli sellainen ahavoitunut ja kuivakka jossa näkyi kaikki rypyt ja juonteet, sellainen vanhan kalastajan iho :D oli mielestäni pirun seksikäs.

Vierailija
108/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta Logan Marshall-Greenin kuvasta mieleen, että hänellä on myös vähän epätyypillisellä tavalla viehättävä vartalo. Hyvin hoikka ja hintelä, plus länkisääret. Silti hyvin hot.

Jos tuo on hintelä niin yli BMI19 nainen on sitten l.äski.

Vierailija
109/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään venymäsarvista ja vitiligosta. Tykkään myös kainalokarvoista ja laihoista ihmisistä. Oon heikkona isoluisiin neniin. Siis sellaiseen korkeaan ja vähän kaarevaan. Joillakin miehillä aknearvet näyttää hyvältä.

Vierailija
110/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään venymäsarvista ja vitiligosta. Tykkään myös kainalokarvoista ja laihoista ihmisistä. Oon heikkona isoluisiin neniin. Siis sellaiseen korkeaan ja vähän kaarevaan. Joillakin miehillä aknearvet näyttää hyvältä.

Ai niin, tykkään myös rypyistä silmien alueella.

Vierailija
111/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrävika, se on joskus aika seksikäs.

Hitaasti puhuva, vähän hönön tuntuinen, mutta ennemminkin harkitsevan kuvan itsestään antava.

Hymähtely.

Vierailija
112/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta Logan Marshall-Greenin kuvasta mieleen, että hänellä on myös vähän epätyypillisellä tavalla viehättävä vartalo. Hyvin hoikka ja hintelä, plus länkisääret. Silti hyvin hot.

Sehän on nyt jo aika vanha, ja harva yli nelikymppinen mies enää on hintelä, ellei sitten ole ketjupolttaja.

Nuorempana oli hyvin hoikka.

https://ohnotheydidnt.livejournal.com/67902574.html?page=2

Vierailija
113/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näkyvistä verisuonista missä päin vartaloa tahansa

Vierailija
114/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on nyt jo aika vanha, ja harva yli nelikymppinen mies enää on hintelä, ellei sitten ole ketjupolttaja.

Nuorempana oli hyvin hoikka.

https://ohnotheydidnt.livejournal.com/67902574.html?page=2

Taidan olla poikkeus tässä tapauksessa...180cm/115kg ja 3 askia päivässä. Tänään eka päivä tupakatta

mies52v

Vierailija
115/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downturned eyes, tosin tämä ei liene niinkään epäviehättävä piirre yleisesti, mutta kyllähän kissamaiset silmät ovat suositumpia.

Esimerkiksi Britney Spears

https://lh4.googleusercontent.com/-wKVKuYxMOnA/TXGR-HnWdRI/AAAAAAAAALY/…

https://www.dreamlash.com.sg/wp-content/uploads/2020/06/Depositphotos_1…

Vierailija
116/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen likaisuus. Vaikka kun mies tulee töistä raksalta tai tietyömaalta tai autokorjaamolta ja on mukavasti hikinen, likainen ja auringon paahtama.

Vierailija
117/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä sellaiset käsivarret ja kämmenselät, joissa näkyy hyvin suonet ja ne on koholla. Tulee sellainen wau!-olo.

Vierailija
118/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka ei koskaan tuo kukkia eikä yllätyslahjoja eikä osta jouluksi tai syntymäpäiväksikään mitään yllätystä. En siedä kukkia ja vihaan sydämestäni yllätyksiä.

Vierailija
119/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä on lyhyet jalat muuhun kroppaan nähden.

Toinen asia liittyy pukeutumiseen eli huomiovaatteet, niillä saa mun pään kääntymään.

Eli pidät virolaisista rakennusmiehistä :D

Vierailija
120/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiehtovat lihavat miehet. Ei siis vain hieman ylipainoiset vaan ihan kunnolla mahakkaat. S*ksi sellaisen miehen kanssa on ihan mahtavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän