Mitä ei-viehättävää piirrettä pidät puoleensavetävänä?
Mikä yleisesti turn-offina (epäviehättävänä) pidetty piirre saa sukat pyörimään sun jaloissa?
Kiihotutko hienhajusta? Tykkäätkö erittäin mustasukkaisista naisista? Ovatko länkisääret seksikkäät?
Paljastakaa oudot halunne!
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Pisamat. Ne on ehkä hiukan rajatapaus tähän kyselyyn, jotkut tykkää, toiset ei. Minulla on suorastaan fetissi pisamiin.
Hyi. Naama näyttää likaiselta. Eikä "puhdistu" vaikka kuinka hankaa!
Tykkään tosi paljon jos miehellä on etuhampaiden välissä näkyvä rako.
Karvainen mies on seksikäs, urosmaisempi kuin sheivattu.
Kaljut miehet. Oon vasta Aihe vapaalla oppinut, että kaljuus on monelle miehelle ongelma ja häpeän aihe -ei mitään syytä minusta! Mun pään kääntää aina kaljut miehet. (Esim. Jason Statham on kyllä kuuma.) Toki kokonaisuus ratkaisee.
Ja hoikat miehet on paljon kiinnostavampia kuin bodarit.
Lävistykset miehellä. Ja nimenomaan keski-ikäisillä.
Minua kiihottaa enemmän pulleat kuin hoikat naiset. Lisäksi mieluummin löysempi vagina kuin tiukka.
Iso nenä miehellä on ihana! Tykkään myös laihoista ja lyhyistä miehistä kunhan ei ole itseäni pienikokoisempi :D mutta esim 168-170cm pituus on täydellinen.
Iso nenä. Ei toki kaikki isot nenät, mutta semmoinen hyvän mallinen iso nenä.
Vierailija kirjoitti:
Androgyynisiä piirteitä eli mies on ns. kaunis. Ei ole epäviehättävää mutta tämänhetkisen muodin vastaista.
Mulla sama. Toisaalta viehätyn ihan yhtä paljon sellaisesta luonnollisesti lihaksikkaasta, parrakkaasta ja tatuoidusta "viikinkisoturi"-tyypistä. Salimaket ja "Dressman-mallit" ei sytytä yhtään.
Tietyn tapanen eläimellisyys miehessä kiihottaa
Tietynlainen hiki haisee omaan nenään vetävälle (esim oman miehen tiedän hikoilevan paljon, mutta itse pidän sitä kiihottavana enkä sitä edes haista vaikka tiedän sen haisevan, mutta samalla lailla hikoava kaverinsa hiki haisee mun nenään luotaantyöntävälle).
Mutta ulkoisesti, niin se saattaa olla mikä vaan valtavirrasta poikkeava asia ulkonäössä mikä saa katsomaan sillä silmällä. Iso kyömynenä, "tupakkaiho", varsinkin hörökorvat, mutta periaatteessa mikä vaan.
"TAJUTKAA JO: englannin sekoittaminen suomenkieliseen viestiin EI TEE SINUSTA MILLÄÄN TAVALLA khuulia ja fiksun oloista, päinvastoin 🤣🤣"
Sanoo hän ja sekoittaa omaan viestiinsä... Mitä kieltä "khuulia" sitten onkaan. Ei suomea ainakaan.
Lyhyt tukka naisella wau. Siilitukka vielä wauempi.
Käyrä on hot. En tiedä tosin, pidetäänkö suoraa sen parempana yleisesti.