Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei-viehättävää piirrettä pidät puoleensavetävänä?

Vierailija
21.11.2020 |

Mikä yleisesti turn-offina (epäviehättävänä) pidetty piirre saa sukat pyörimään sun jaloissa?
Kiihotutko hienhajusta? Tykkäätkö erittäin mustasukkaisista naisista? Ovatko länkisääret seksikkäät?

Paljastakaa oudot halunne!

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyömynenä naisella. Mutta ei miehellä.

Vierailija
82/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso nenä naisella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka katsoo välillä kieroon sytyttää.

Vierailija
84/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
85/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jostain syystä siitä, että ihminen on vähän leuhka. Suomalaisille yleensä se tuntuu olevan suurin synti mitä voi olla.

Vierailija
86/196 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä tykännyt tummista silmänympäryksistä / kasvojen ihon läpi kuultavista verisuonista naisella. Ja nyt puhun siis oikeasti tummista, joskus huvittaisi jos ei ketuttaisi, kun kuvahaulla naisten silmänympärykset eivät ole tummia nähneetkään. Seksikäs esimerkki tästä voisi olla Gal Gadot ilman meikkiä. Mutta tavisnaisella eivät tietenkään ole valtavirran mielestä kovin toivottavat. Itse tykkään rokonarpisista kasvoista miehellä, esim. Tim Roth ja Martti Suosalo. T: Pandasilmä

Vierailija
87/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iso nenä naisella

Mielestäni ovat usein rotunaisia joilla on ylväs nenä esim Magicpoksin Maj tuli mieleen. En ole koskaan nähnyt tuota ei viehättävänä piirteenä miehellä tai naisella, mutta makuasioitahan ne on tietenkin. (nyt alapeukkua tulee varmaan?)

Vierailija
88/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit vetää miehiä puoleensa vaikka naiset moittii ja inhoaa niitä 😁

Vierailija
89/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassut kävelytyylit.

Vierailija
90/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rujonnäköiset miehet. Mallipojat eivät herätä kiinnostusta ollenkaan

Vierailija
91/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukalliset vaatteet miehellä on hot.

https://famousoutfits.com/collections/mens-floral-pattern-style/

Minusta myös! Harmillisen vähän niitä näkee. Kukkakuvioinen kauluspaita miehellä on ihana!

Vierailija
92/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää, mutta yritän. Yksi mies, johon olin aivan täysin rakastunut ei koskaan ”huolehtinut” minun tunteistani tai miettinyt mitähän mä mahdankaan haluta, MUTTA siis silti tavatessamme antoi itsestään hyvin lämpimän vaikutelman. Ja siis hänen sydämensä olikin kultaa täynnä, hän vain oli kokenut elämässään erittäin rankkaa henkistä hylkäämistä, joten hän ei sen takia pystynyt edes parisuhteeseen, mikä oli iso harmi.

Mutta en tiedä mikä h*tto siinä kertakaikkisessa ”piittaamattomuudessa” oli niin seksikästä, samalla kun kuitenkin aisti vahvasti, että hän tulee tapaamisiimme, koska tarvitsee minua tai jotain... Ja siis kuumana pidin tuota luonteenpiirrettä ehkä myös siksi, että olen harvinaisen itseriittoinen ihminen. En koe, että minun onnellisuuteni on koskaan kenenkään toisen vastuulla :) Inhoan siksi ihmisiä, jotka asennoituvat niin :) Ei. Minun kanssani on syytä pitää omia puoliaan, minä hoidan omani.

Vierailija
93/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monia naisia, joilla on vähän vinot hampaat, tosi kauniina. Hammashygienia pitää tietty olla kunnossa.

Vierailija
94/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta sen paree karvattomiksi roppansa jyystäneistä kuin karvansa rauhaan jättäneistä naisista mutta luomukarvaisen ottaisin jos "pitkätukkakalkkuna" ja "sänkitullagorilla" eteeni ilmestyisivät ja toisen saisin valita. Eli mieluummin vaikka sänkipää naturaali kuin kaljuiho jolla 100 prosaaa karvaosita on kaulan yläpuolella

Vierailija
95/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän monia naisia, joilla on vähän vinot hampaat, tosi kauniina. Hammashygienia pitää tietty olla kunnossa.

Vinot tyyrpuuri-paapuuri-suunnassa vai sisään-ulos-suunnassa?

Vierailija
96/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on outo: kaljuuntuva pää (miehen pitää olla muuten viehättävä)

Vierailija
97/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä tykännyt tummista silmänympäryksistä / kasvojen ihon läpi kuultavista verisuonista naisella. Ja nyt puhun siis oikeasti tummista, joskus huvittaisi jos ei ketuttaisi, kun kuvahaulla naisten silmänympärykset eivät ole tummia nähneetkään. Seksikäs esimerkki tästä voisi olla Gal Gadot ilman meikkiä. Mutta tavisnaisella eivät tietenkään ole valtavirran mielestä kovin toivottavat. Itse tykkään rokonarpisista kasvoista miehellä, esim. Tim Roth ja Martti Suosalo. T: Pandasilmä

Tuohan on tosi hyvännäköistä ainakin miehillä, että silmänaluset ovat vähän tummat ja erottuvat.

https://www.pinterest.com/pin/391883605059544037/

Vierailija
98/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tosi hyvännäköistä ainakin miehillä, että silmänaluset ovat vähän tummat ja erottuvat.

https://www.pinterest.com/pin/391883605059544037/

Onhan se naisillakin. Tekee hellyyttävän näköiseksi. Ranskalaisilla naisilla on tummat silmänaluset ja he jättää ne meikkamatta koska korostaa suuria silmiä.

"Ranskalaisnaisten kauneusvinkki: Tummat silmänaluset seksikkyyden salaisuus?"

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2015120920804057

Vierailija
99/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän vakavista ja tylsistä ihmisistä.

Toinen mun mieltymys on kauneusihannetta pehmeämpi kroppa - ei suorastaan lihava, mutta vähän tukeva ja pullea on hyvä. Ei six-pack -vatsaa vaan pieni pömppö. Esimerkiksi plusmallit on mulle kauniimman näköisiä kuin normaalit mallit, jotka on niin hoikkia että vaikuttavat minusta lapsekkailta tai kuihtuneilta (väkisin laihdutettu) kropastaan.

Vierailija
100/196 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta Logan Marshall-Greenin kuvasta mieleen, että hänellä on myös vähän epätyypillisellä tavalla viehättävä vartalo. Hyvin hoikka ja hintelä, plus länkisääret. Silti hyvin hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi