Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yskinyt nyt varmaan jo 11-vuotta

Vierailija
21.11.2020 |

Kyllästyttää.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla refluksia, itselläni oireilee yskänä vaikken närästystä tuntisikaan. Happosalpaajat auttaa, ja välitöntä apua tuo ruokasooda. Kerran minulla oli myös pitkittynyt yskä poskiontelontulehduksen takia, siihen auttoi kortisoninenäsuihke. Ja ensimmäinen lääkäri ei huomannut tulehdusta, testiin kaikkia mahdollisia muita kokeita ja astmaa tutkittiin pitkään turhaan. Olikin krooninen poskiontelontulehdus.

Närästykseen ei pidä ottaa happosalpaajaa, vaan lisätä vatsan happoisuutta. Happosalpaaja lopulta vain pahentaa tilannetta.

Vierailija
64/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, 11 vuotta kirjoitetaan ilman väliviivaa. Nykyisin iltapäivälehtien toimittajillekaan tämä asia ei ole selvä.

Kaikille kertaus: 11 vuotta (aika) 11-vuotias (ikä).

Ei liity mitenkään aikaan tai ikään. Yksitoista vuotta ei ole yhdyssana. Yksitoistavuotias on ja silloin tulee yhdysmerkki.

Vierailija
65/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkofibroosin ensioireita.

Tulin ehdottamaan samaa. Mun miehellä on keuhkofibroosi, eikä ole ikinä polttanut tupakkaa. Vuosia jatkunut yskä. Keuhkokuvat otettiin keuhkokuumeen yhteydessä, ja löytyi sattumalta.

Vierailija
66/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yskinyt jo 44 vuotta. Astmadiagnoosin sain 41 vuotta sitten. Allergioita mulla oli jo 1960-luvulla. Nyt astman lisäksi vasomotorinen riniitti, joka aiheuttaa aivastelua, nenän tukkoisuutta ja joskus myös yskää, ja allergioita paljon enemmän kuin alaikäisenä. Alan yskiä myös voimakkaasti maustetusta ruuasta, vaikka en olekaan esim chilille allerginen. Niin ja voimakkaat hajusteet saavat mut yskimään.

Vierailija
67/68 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/68 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up