Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman Telian häiriköintiä olisin vielä nukkumassa

Vierailija
21.11.2020 |

Kiitos vaan Telia saldoviesteistä perjantai-iltana klo 23 ja lauantaiaamuna 7.30. Ilman herätystä olisin nyt vielä nukkumassa. Tuohon aikaan lähetetään viestejä vain jos on jollain hätä. Pistäkää järjestelmänne kuntoon tai kohta on entinen asiakas.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen saldo tiedotteita? Ei mulle oo sellaisia vuosiin tullu. Laskut tulee sähköpostiin.

Mutta se ottaa päähän että Elisa laittaa mulle tekstiviestejä ainakin 2 kertaa viikossa että vaihtaa liittymää heille on tällainen ja tämmöinen tarjous. Se on jo mun mielestä häirintää. Ja mistä ovat edes numeroni saaneet?

Elisa laittaa viestejä, että vaihda kallis Teliasi (tietävät siis myös mikä liittymä nyt on) Elisaan. Tosin "tarjous" on vielä kalliimpi kuin nykyinen Telia-liittymä. Elisa on myös kaikkein ahkerin puhelinmyyntihäiriköijä.

Vierailija
22/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldotiedote: Telia laittaa joka viikko paljonko on liittymän kuukausimaksun + puhelujen ym. kertynyt saldo edellisen laskun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin miksei torstaina saldotiedotetta tullu. Tuli sitten eilen illalla ja yöllä klo 2.06.

Vierailija
24/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saldotiedote: Telia laittaa joka viikko paljonko on liittymän kuukausimaksun + puhelujen ym. kertynyt saldo edellisen laskun jälkeen.

Tuon saa varmaan kytkettyä pois jos vaan haluaa. Ei mulle mitään tuollaisia tuu. Liittymä telialla.

Vierailija
25/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Ei mulle viestinä mitään saldona tule! Aika yksinkertainen keino on laittaa äänet pois tai puhelin kokonaan kiinni yöksi.

Ei voi laittaa, koska vanhempien ym. läheisten pitää saada kiinni myös yöllä, jos on oikeasti hätä. Muille viesteille ei kiitos klo 21-08.

Puhelimiin saa laitettua tietyt numerot joista tulee viestit ja puhelut läpi, vaikka muuten olisi älä häiritse-tila päällä. Kannattaa ottaa käyttöön.

Vierailija
26/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tule kuin kerran kuussa ilmoitus, kun toisen liittymän saldo menee yli 50 euron. Muulloin ei tule yhtään ainutta viestiä mistään. 

Ja mun puhelin on aina äänettömällä, kaikki toiminnot, koska ei mun tarvitse olla tavoitettavissa 24/7. Äiti on jo 70-vuotias, mutta kun kotonaan asuu ja ei ole mitään sairauksia, eikä lääkityksiä, niin en ole huolissani hänen pärjäämisestään. En muutenkaan keskellä yötä pystyisi tekemään mitään, jos puhelu esim. sairaalasta tulisi (oli kyse kenestä läheisestä vaan), ehtii aamullakin miettiä tällaisia.

Vierailija
27/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Ei mulle viestinä mitään saldona tule! Aika yksinkertainen keino on laittaa äänet pois tai puhelin kokonaan kiinni yöksi.

Ei voi laittaa, koska vanhempien ym. läheisten pitää saada kiinni myös yöllä, jos on oikeasti hätä. Muille viesteille ei kiitos klo 21-08.

Puhelimesta pystyy mykistävän myös yhden henkilön viestit ja soitot.

Vierailija
28/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen saldo tiedotteita? Ei mulle oo sellaisia vuosiin tullu. Laskut tulee sähköpostiin.

Mutta se ottaa päähän että Elisa laittaa mulle tekstiviestejä ainakin 2 kertaa viikossa että vaihtaa liittymää heille on tällainen ja tämmöinen tarjous. Se on jo mun mielestä häirintää. Ja mistä ovat edes numeroni saaneet?

Olet valinnut liittymän johon saa lähettää tarjousviestejä.

Vierailija
29/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa lähetti minulle tekstiviestin 1.1 klo 6:00 että mobiililaajakaistanopeutesi on päivitetty. Sitten tunti sen jälkeen pahoittelut aiheettomasta ilmoituksesta.

Se liittymä irtisanottiinkin aika nopeasti, ja kaikki muutkin Elisan liittymät vaihtuivat Moihin. Nythän Moi on osa DNA paskaa, joten seuraavaa tekstiviestiä odotellessa.

30/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei! Saldoviesteissä on ollut nyt häiriöitä, viestejä on lähtenyt useampaan kertaan, niitä on tullut eri aikaan kuin yleensä, valitettavasti myös yöaikaan ja viestissä ilmoitettu ajanjakso on saattanut olla virheellinen. Tämä on siis tiedossa ja korjauksessa. Omasta puolestani pahoittelut yöunien katkeamisesta ja kivaa viikonloppua kaikesta huolimatta. 

//Merja 

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä