Ilman Telian häiriköintiä olisin vielä nukkumassa
Kiitos vaan Telia saldoviesteistä perjantai-iltana klo 23 ja lauantaiaamuna 7.30. Ilman herätystä olisin nyt vielä nukkumassa. Tuohon aikaan lähetetään viestejä vain jos on jollain hätä. Pistäkää järjestelmänne kuntoon tai kohta on entinen asiakas.
Kommentit (30)
Kun nyt olet hereillä, niin miksi käyttää aamu kiukutteluun?
Nauti ylimääräisestä ajasta, keitä kuppi kahvia ja käperry sohvan nurkkaan vaikka lukemaan lehteä tai kirjaa. Tai lähde pienelle aamukävelylle, jos et yleensä käy.
Mun puhelimessa on sellainen älä häiritse -toiminto. Sen avulla mulle ei voisi käydä noin. Mulla onkin iPhone.
Vierailija kirjoitti:
Nauti ylimääräisestä ajasta, keitä kuppi kahvia ja käperry sohvan nurkkaan vaikka lukemaan lehteä tai kirjaa. Tai lähde pienelle aamukävelylle, jos et yleensä käy.
Ihan asiastahan ap suuttui. Vai puuttuuko sulta muutama ruuvi, niin ettet sitä tajua?
Teliasta soitellaan aamuvarhaisella, että vaihda liittymäsi meille. En todellakaan! Yrittävätkö naruttaa puoliunessa olevat vaihtamaan vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Kiitos palautteestasi. Olemme kirjanneet sen järjestelmäämme.T. Pasiakasalvelija
Soitamme sunnuntai-aamuna klo 06:30 kysyäksemme lisätietoja asiasta.
T. Askiakaspalaveelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiastahan ap suuttui. Vai puuttuuko sulta muutama ruuvi, niin ettet sitä tajua?
Täällähän on enemmänkin aamukiukuttelijoita. Lasi vettä, sitten aamupalalle, toivottavasti päivänne kuitenkin menee mukavissa merkeissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on enemmänkin aamukiukuttelijoita. Lasi vettä, sitten aamupalalle, toivottavasti päivänne kuitenkin menee mukavissa merkeissä!
Älä kiukuttele siinä sitten, vaan tee kuten sanoit. Varmaan lasi vettä rauhoittaa kaltaisesi keuhkoilijan.
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimessa on sellainen älä häiritse -toiminto. Sen avulla mulle ei voisi käydä noin. Mulla onkin iPhone.
Android-älyköiltä löytyy sellainen myös. Mutta turha ostaa Ferraria, jos ei koskaan uskalla autobahnille. Massat kärsikööt.
Hah. Ei mulle viestinä mitään saldona tule! Aika yksinkertainen keino on laittaa äänet pois tai puhelin kokonaan kiinni yöksi.
Hah, mulle tuli ne saldoviestit eilen klo 23.47 ja toinen klo 2.30. Puolitoista viikkoa myöhässä, kun yleensä tulevat tiistaiaamuisin n. klo 9.00- 10.00...
Mitääh, luulin että olin ainut. Siis olen monta kertaa tarkastanut, että kaikki laskut on maksettu viimeisen kuuden kuukauden ajalta ettei vaan johdu maksamattomista laskuista tuo puhelimen netin pimeneminen.
Jos ei olisi liukasta ja autolla rällästävä nuoriso olisi pysynyt kotona, olisin ehkä nukkunutkin viime yönä.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Ei mulle viestinä mitään saldona tule! Aika yksinkertainen keino on laittaa äänet pois tai puhelin kokonaan kiinni yöksi.
Ei voi laittaa, koska vanhempien ym. läheisten pitää saada kiinni myös yöllä, jos on oikeasti hätä. Muille viesteille ei kiitos klo 21-08.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulle tuli ne saldoviestit eilen klo 23.47 ja toinen klo 2.30. Puolitoista viikkoa myöhässä, kun yleensä tulevat tiistaiaamuisin n. klo 9.00- 10.00...
Samoin. Pitäisi tulla torstaisin klo 10 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi laittaa, koska vanhempien ym. läheisten pitää saada kiinni myös yöllä, jos on oikeasti hätä. Muille viesteille ei kiitos klo 21-08.
112? Tai hälyttävä ranneke. Muut asiat voivat odottaa aamuun.
Minä saan saldotiedotteen yleensä perjantaina aamupäivällä. Tulikin viime yönä klo 00.52, ja vielä uudelleen aamulla sama tiedote 08.29. Yöllä todellakin säikähdin, äänettömällä ptäminen ei ole vaihtoehto.
Eikös nykypuhelimissa saa vain tietyt numerot äänille ja muut äänettömälle? Jopa niissä halpis älykännyissä?
Kannattaa opetella sen kännyn käyttö 😉
Mitä ihmeen saldo tiedotteita? Ei mulle oo sellaisia vuosiin tullu. Laskut tulee sähköpostiin.
Mutta se ottaa päähän että Elisa laittaa mulle tekstiviestejä ainakin 2 kertaa viikossa että vaihtaa liittymää heille on tällainen ja tämmöinen tarjous. Se on jo mun mielestä häirintää. Ja mistä ovat edes numeroni saaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä heräsin klo 4.30 siihen, että alakerran pariskunta taas tappeli kamapäissään. Huutoa ja mölinää jatkui klo 7.30 asti, nyt vissiin nukkuvat. Että onhan se nyt aivan törkeää, kun joku kehtaa lähettää tekstiviestin klo 23 ja 7.30. Aivan mahdotonta. Vaiha operaattoria.
Hei!
Kiitos palautteestasi. Olemme kirjanneet sen järjestelmäämme.
T. Pasiakasalvelija