Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö vieraat teillä keittiössä?

Vierailija
20.11.2020 |

Mietin tuon jääkaappikeskustelun pohjalta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vieraat tulisi keittiöön? Ei meillä kyllä käy nykyään vieraat missään.

Vierailija
2/26 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käy.

Meillä on olohuoneeseen lähes avoin 34m2 keittiö jossa on iso saareke. Alkupalat ja - juomat vieraille778 katetaan saarekkeelle (notkumoon) ja siinä menee ensimmäinen tunti jutellessa ja napostellessa.

Keittiö on hyvin kaunis isoine ikkunoineen ja lasiovineen joten miksi ei?

Vierailija
4/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä käy. Syödään ja juodaan keittiön pöydän ääressä. Tosin meillä ei enää nykyään käy juuri vieraita paitsi mun sisko ja sekään ei nyt tule koronan takia.

Vierailija
5/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaarallista

Vierailija
6/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käy.

Meillä on olohuoneeseen lähes avoin 34m2 keittiö jossa on iso saareke. Alkupalat ja - juomat vieraille778 katetaan saarekkeelle (notkumoon) ja siinä menee ensimmäinen tunti jutellessa ja napostellessa.

Keittiö on hyvin kaunis isoine ikkunoineen ja lasiovineen joten miksi ei?

Keittiö vaikuttaa kuvauksesi perusteella kauniilta. 

Korona-aikana vieraita saa olla enintään 20, joten 778 on liikaa. ;)

Vierailija
7/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jääkaappikeskustelu?

Tietenkin vieraat käyvät keittiössä. Siellä on iso pöytä, jonka ääressä juodaan kahvit tai dyödään.

Jääkaapille tai muille kaapeille vieraat eivät tietenkään mene.

Vierailija
8/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vieraat käyvät keittiössä. Siellä on iso pöytä, jonka ääressä juodaan kahvit tai dyödään.

Lisäys, näin korona-aikaan meillä ei kyläillä.

Vierailija
9/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että jääkaapin ovessa olevat magneetit ja lipukkeet on jonkun mielestä karseita. Oli yksi keskustelunaloitus.

Vierailija
10/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että jääkaapin ovessa olevat magneetit ja lipukkeet on jonkun mielestä karseita. Oli yksi keskustelunaloitus.

Kaikilla ystävilläni on jääkaapin ovessa magneetteja ja/tai lipukkeita, näin on meilläkin. En kiinnitä niihin erityieesti mitään huomiota.

Jos asuntoa oltaisiin laittamassa myyntiin, ottaisin pois myyntikuvauksen ajaksi.

Vierailija
11/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhanaikainen tupakeittiö ja itseasiassa vieraat ei pääse sitä pitemmälle. Ovelasti on myös niin, että toisella puolella kolmemetristä pöytää on yhtä pitkä vanha matalahko penkki, jolle vieraat istuvat. Leuka yltää juuri pöydän reunalle siitä. Talonväelle on toisella puolella pöytää tuolit. Eipähän kukaan jää turhan pitkäksi aikaa kyläilemään.

Jääkaapin ovi on täynnä muistilappuja ja magneetteja. Erikoisinta ehkä on, että meillä on keittiössä kaapin päällä 42 tuumainen televisio.

Vierailija
12/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kaverin luona käydessä oltiin vaan keittiössä. Heillä on tosi iso ja viihtyisä keittiö. 

Vierailija
13/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä viitsi tuolla eteisessäkään seisottaa.

Vierailija
14/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 12 asunnossa ja vieraillut lukemattomissa, eikä yhdessäkään ole ollut erikseen mitään ruokailusalia. Eli kyllä, vieraat tottakai ovat käyneet keittiössä kahvilla/syömässä, ja samoin itse olen käynyt aina keittiössä kun jossain olen vieraillut.

Vierailija
15/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä käy vieraita korona-aikana, kesällä tavattiin ulkona joitakin ihmisiä. Mutta silloin, kun käy, niin olemme nimenomaan keittiössä ja ruokailutilassa. Siinä on iso pöytä, jonka ympärille keräännytään.

Vierailija
16/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieraat ei itse asiassa käy missään muualla kuin keittiössä. Siinä syödään ja juodaan ja seurustellaan kunnes lähtevät pois.

Vierailija
17/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut 12 asunnossa ja vieraillut lukemattomissa, eikä yhdessäkään ole ollut erikseen mitään ruokailusalia. Eli kyllä, vieraat tottakai ovat käyneet keittiössä kahvilla/syömässä, ja samoin itse olen käynyt aina keittiössä kun jossain olen vieraillut.

Monella on pöytä keittiössä, mutta sitten myös ruokapöytä olohuoneessa vielä.  Edellisessä asunnossa oli pieni ruokapöytä keittiössä ja sitten tosi iso ruokapöytä olkkarin ja keittiön yhteydessä (olkkari 45m2).

Vierailija
18/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vanhanaikainen tupakeittiö ja itseasiassa vieraat ei pääse sitä pitemmälle. Ovelasti on myös niin, että toisella puolella kolmemetristä pöytää on yhtä pitkä vanha matalahko penkki, jolle vieraat istuvat. Leuka yltää juuri pöydän reunalle siitä. Talonväelle on toisella puolella pöytää tuolit. Eipähän kukaan jää turhan pitkäksi aikaa kyläilemään.

Jääkaapin ovi on täynnä muistilappuja ja magneetteja. Erikoisinta ehkä on, että meillä on keittiössä kaapin päällä 42 tuumainen televisio.

Kuulostaa hirveältä paikalta. Jääkaappi lienee matala tai töllöä katsotaan epämukavasti niska kenossa, hyi. Säälittää tuommoisessa läävässä asujat.

Vierailija
19/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ohjataan suoraan parvekkeelle

Vierailija
20/26 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina keittiössä:)vaikka olohuone vieressä,jumitutaan aina keittiöön.

Meillä iso keittiö ja keittiönpöytä.Mukava istuskella ja jutella kasvokkain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi