Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?
Kommentit (212)
Ei oo koskaan kukaan panettanut mua, vaikka oon jo 30 v... että itsekin saan täällä uteliaana lukea näitä vastauksia vaikka olen nainen. Kyllä mua jotkut eroottiset tekstit saattaa jonkin verran kiihottaa ja olen masturboinut myös. Mutta kukaan ihminen ei ole sitä tunnetta aikaansaanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kaameelta. Ja haluna heti mihen sormet pimppiin, ja koskemaan sitä klitorista hellästi, Se on se juttu. Sitten kun saan kalun kouraani. niin kun se kasvaa...se tunne sitten sen haluaa sisään KUN on valmis.
Täähän se on kun rakastan kun naisystävä ottaa suihin pitkään ja hellästi kielellä kiusotellen mutta haluaa hetken päästä kesken kovan kalun sisäänsä eikä malta jatkaa :D
Jännää näin miehenä lukea kun itsellä ei värähdäkään vaikka millanen peppu olisi lähellä.en siis tiedä mitä tuo panetus on muiden kohdalla.
Vaikuttaako teillä oma pukeutuminen panetuksen tunteeseen? Eli onko joku asu, jossa tuntuu seksikkäämmälle? Lyhyt mekko, tiukat farkut, kollarit?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kihelmöintiä ole vaan tuntuu syvällä emättimessä kouristava tunne ja on pakko saada miehen elin aivan juuria myöten pohjaan asti. Tunne on äärimmäisen pakottava, eikä se häviä ennenkuin elin on sisässä.
Sehän on kiva kun naisissakin löytyy yhdyntäkeskeisiä eikä vain näitä puolilesboja joille tärkeintä on hieroa klitorista ja saada orkku. Aivan kuin runkkaisi.
Naisen kroppa ja mieli on luotu niin, että kun kunnolla panettaa niin parasta naisen mielelle tekee saada sisään tuoksuvaa, hikistä mulkkua joka lopuksi ruiskuttaa siemennestettä hyväilemään naisen emätintä ja kohtua. Niin se vaan on, että kunnollinen heteropanetus eikä mitään sheivattujen ja kuurattujen klitoriksien tai pallien hieromista vaan kunnollista sukupuolista naintia, eritteitä, hikeä ja tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl rupes panettaa ku näitä luki.. huh huh
Et ole ainut. Seisoo niin että järki lähtee. Antakaa naiset jokin signaali, että ootte halukkaita ja panettaa, niin oon valmis helpottamaan sitä pakotusta.
Mistä muusta sen panetuksen näkee naisella kuin laajentuneista pupilleista?
Sitä olen näin naisena itsekin miettinyt, mistä miehet näkee/aistii/tietää. Mutta siis todellakin on miehiä, jotka lukevat naista niin hyvin, että tietävät.
Tuntuu, että kun itsellä on panetus päällä, saa tavallista enemmän huomiota miehiltä. Kaikilla tuntuu olevan asiaa juuri minulle, tulevat neukkarissa, kahvipöydässä tms. tilassa istumaan lähelle, katsovat tietyllä tavalla, arkisetkin puheenaiheet tai sanavalinnat menevät monitulkintaiseksi ym. ym. Vai huomaanko ehkä vain itse nämä asiat eri tavalla kuin muussa mielentilassa..?
Välillä tulee suorastaan rietas olo ihan vaan normaalista olemisesta ja kanssakäymisestä toimistolla, kun tuntuu, että aika moni mies lukee ihan sujuvasti, mitä mulla on mielessä.
Pakko olla niin, että himokas nainen lähettää jotain signaaleja (feromonit tms.) ja oikeilla vastaanottimilla varustetut miehet rekisteröi niitä ihan vaivatta.
Imartelevaa tietysti se kaikki ylenpalttinen huomio, mutta vähän kiusallistakin joskus, koska ainakin minun osaltani sillä himolla on kyllä ihan tietty kohde. Haluan ne ihan tietyt kädet rinnoilleni, tarttumaan tiukasti lantiosta, sormet seikkailemaan reisien väliin. Haluan nähdä ja tuntea juuri hänen kalunsa kasvavan ja jäykistyvän ja kuulla hänen raskaan hengityksensä
Ja siitä panetuksen tunteesta Kun halu kasvaa riittävästi, todellakin lähtee järki päästä myös naisella. Ei pysy ajatus kasassa ja tuntuu, että taju lähtee pelkästä katseesta
Vierailija kirjoitti:
Jännää näin miehenä lukea kun itsellä ei värähdäkään vaikka millanen peppu olisi lähellä.en siis tiedä mitä tuo panetus on muiden kohdalla.[/
No kyllä minä tiedän ja tuskailen. En tahtois
enää millään suoda itselleni, että katselisin
noita ihaniaseireineitä kun ne ohi kiitävät.
Kuitenkin sinne sitä on vaan mentävä missä
tietää niitä vilahtelevan. Ja kyllähä niitä
vaan vilahtelee.: kaduilla, kaupoissa, parturissa,
läkärillä käydessä. Aina vaan noita ihania.
Mutta koskea ei saa eikä muutoinkaan häiritä
niiden menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kihelmöintiä ole vaan tuntuu syvällä emättimessä kouristava tunne ja on pakko saada miehen elin aivan juuria myöten pohjaan asti. Tunne on äärimmäisen pakottava, eikä se häviä ennenkuin elin on sisässä.
Sehän on kiva kun naisissakin löytyy yhdyntäkeskeisiä eikä vain näitä puolilesboja joille tärkeintä on hieroa klitorista ja saada orkku. Aivan kuin runkkaisi.
Naisen kroppa ja mieli on luotu niin, että kun kunnolla panettaa niin parasta naisen mielelle tekee saada sisään tuoksuvaa, hikistä mulkkua joka lopuksi ruiskuttaa siemennestettä hyväilemään naisen emätintä ja kohtua. Niin se vaan on, että kunnollinen heteropanetus eikä mitään sheivattujen ja kuurattujen klitoriksien tai pallien hieromista vaan kunnollista sukupuolista naintia, eritteitä, hikeä ja tuoksuja.
Sama koskee miestäkin. En tiedä miltä naisesta tuntuu kun panettaa, mutta tiedän miltä miehestä tuntuu. Se asia menee juuri niin kuin kaikilla uros-nisäkkäillä. Tärkeintä on saada kivikova kalu sisään ja se pullea terska paljaana lähelle sitä kohdunnupukkaa ja murahtaa samaan aikaan kun siitä terskan päässä olevasta reijästä ampuu satamiljoonaa pientä siimahäntää matkaan.
Ei tuossa mitään kaunista ole eikä hyvätuoksusta vaan se on raju luonnon ohjaama toimenpide mihin sisältää hajuja ja ääniä. Happamalta se tuoksuu.
Kaikki muu on vain silmänlumetta. Sitä ehkä pystyy hallitsemaan. Mutta ehkä ei. Luonto on ovela ja pyrkii tuohon lopputulokseen keinolla millä hyvänsä. Se ei ole edes se miehen valinta aina.
Naisesta en tiedä kun en nainen ole. Mutta voisin kuvitella, että naisellekin primääri seksin tarkoitus kuitenkin on se lisääntyminen. Joku tietysti väittää, että se on hauskanpito. Mutta eläimiä tässä kuitenkin loppupeleissä ollaan.
Voiko naista panettaa niin voimakkaasti, että innostuu jopa täysin tuntemattoman miehen kanssa nussimaan ja ehkäisykin unohtuu kunnes seuraavana päivänä mietit mahdollista raskautta ja sukupuolitauteja? Laitatko miehen vastuuseen esim. raiskausilmoitus poliisille ja/tai lapsen elatusasiat miehen lompakon kautta? Toivottavasti miehen DNA löytyy rekisteristä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pienillä sykkimisillä voimistuen väliin pakottaviin pumppauksiin ilman minkäänlaista omaa tahtoa..Sitten sitä alkaa ajatteleen seksiä ja että joku laukeasi voimakkasti aivan huulien sisään,ei syvälle..No tämä nyt on mun panetusta jokaisella omanlaista
kuulostaa ihanalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.
Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.
Tunteeko sen pillun kostumisen sisällä siis itse muuten kuin märistä pikkuhousuista?? Ootteko koskaan ravintolassa tms julkisesri sanoneet miehelle vain rohkeasti suoraan miten paljon panettaa tuossa tilanteessa ??
en ymmärrä jos naista alkaa panettaa älyttömästi miksi ette kerro siitä sille kohteelle kuka sillä hetkellä aiheuttaa sen olon niin varmasti löytyy oikein nautinnollinen ratkaisu ja olishan se mahtava kuulla yhtäkkiä kesken kahvipöytäkeskustelun että " hei mulla on pikkarit ihan märät käydäänkö pyörähtämässä tuolla vessassa " :3
Vierailija kirjoitti:
Jännää näin miehenä lukea kun itsellä ei värähdäkään vaikka millanen peppu olisi lähellä.en siis tiedä mitä tuo panetus on muiden kohdalla.
Minulla aina ollut sama juttu ja jos vaikkapa puolikin vuotta on väliä niin silti menee 2-3 tuntia ennen
kuin tulee ja suihin otossa ei ole ikinä tullut.
Itsellä (43 v) nuo pahimmat panetukset ajottuu muutama pv ennen ovista. Olo on levoton, alapäässä kihelmöi ja lämmintä paineen tunnetta, ajatukset seksissä jatkuvasti, en tahdo saada tarpeekseni miehestäni ja hänen räpelöinnistä, kun kuljen ihmisten ilmoilla niin huomio kiinnittyy lähes kaikkiin miehiin, huomaan kerääväni miesten katseita ja lähestymisyrityksiä, tunnen oloni seksikkääksi ja kauniiksi, mieheni nuuskii minua kokoajan kun tuoksun kuulemma niin "ovikselta" ja hänellä seisoo lähes kokoajan kun on lähelläni... Huh olisi aikamoista jos nuo päivät olisivat jokapäiväinen olotila. Mutta kas kummaa kun ovis on ohi, muutun tavalliseksi naiseksi joka ei välttis kaipaa seksiä useampaan päivään peräkkäin ja en edes huomaa juuri miehiä ympärilläni, oma mies ihmettelee ja kummastelee tuota hämmentävää muutosta minussa. Mielenkiinto on ainakin pysynyt kun fiilikset eivät ole tasapaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.
Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.
Tunteeko sen pillun kostumisen sisällä siis itse muuten kuin märistä pikkuhousuista?? Ootteko koskaan ravintolassa tms julkisesri sanoneet miehelle vain rohkeasti suoraan miten paljon panettaa tuossa tilanteessa ??
en ymmärrä jos naista alkaa panettaa älyttömästi miksi ette kerro siitä sille kohteelle kuka sillä hetkellä aiheuttaa sen olon niin varmasti löytyy oikein nautinnollinen ratkaisu ja olishan se mahtava kuulla yhtäkkiä kesken kahvipöytäkeskustelun että " hei mulla on pikkarit ihan märät käydäänkö pyörähtämässä tuolla vessassa " :3
No minä kyllä ymmärrän miksi sitä ei sanota ääneen 😁 Saisi muhinoida kokoajan jossain nurkassa jonkun kanssa, mitä siitäkin tulisi. Parempi se on kanavoida nämä fiilikset omaan kumppaniin ja hänen kanssa touhuiluun. Pysyy elämänhallinta hyppysissä ja perhe kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl rupes panettaa ku näitä luki.. huh huh
Et ole ainut. Seisoo niin että järki lähtee. Antakaa naiset jokin signaali, että ootte halukkaita ja panettaa, niin oon valmis helpottamaan sitä pakotusta.
Mistä muusta sen panetuksen näkee naisella kuin laajentuneista pupilleista?
Sitä olen näin naisena itsekin miettinyt, mistä miehet näkee/aistii/tietää. Mutta siis todellakin on miehiä, jotka lukevat naista niin hyvin, että tietävät.
Tuntuu, että kun itsellä on panetus päällä, saa tavallista enemmän huomiota miehiltä. Kaikilla tuntuu olevan asiaa juuri minulle, tulevat neukkarissa, kahvipöydässä tms. tilassa istumaan lähelle, katsovat tietyllä tavalla, arkisetkin puheenaiheet tai sanavalinnat menevät monitulkintaiseksi ym. ym. Vai huomaanko ehkä vain itse nämä asiat eri tavalla kuin muussa mielentilassa..?
Välillä tulee suorastaan rietas olo ihan vaan normaalista olemisesta ja kanssakäymisestä toimistolla, kun tuntuu, että aika moni mies lukee ihan sujuvasti, mitä mulla on mielessä.
Pakko olla niin, että himokas nainen lähettää jotain signaaleja (feromonit tms.) ja oikeilla vastaanottimilla varustetut miehet rekisteröi niitä ihan vaivatta.Imartelevaa tietysti se kaikki ylenpalttinen huomio, mutta vähän kiusallistakin joskus, koska ainakin minun osaltani sillä himolla on kyllä ihan tietty kohde. Haluan ne ihan tietyt kädet rinnoilleni, tarttumaan tiukasti lantiosta, sormet seikkailemaan reisien väliin. Haluan nähdä ja tuntea juuri hänen kalunsa kasvavan ja jäykistyvän ja kuulla hänen raskaan hengityksensä
Ja siitä panetuksen tunteesta Kun halu kasvaa riittävästi, todellakin lähtee järki päästä myös naisella. Ei pysy ajatus kasassa ja tuntuu, että taju lähtee pelkästä katseesta
Olin asiakaspalvelutehtävissä liki koko työurani. Monesti haistoin ja vaistoin asiakkaan olleen naisen oviksen ja panetuksen. Tuoksu oli samanlainen kuin vaimollani ovisten aikaan kun hän halusi seksiä. Minulla meinasi aina tulla seisokki. Nämä kiimaiset naiset myös keskustelivat aivan eri tavoin ja muutenkin oli aivan erilainen tunnelataus asiakaspalvelutilanteessa. Olen ihaillut naisia aina, joten katsellut naisia, varsinkin kauniita, vallan julkeasti ja ehkä flirttailevasti. Asiakaspalaute oli ihan tutkitusti erinomainen (ulkopuolinen tutkimuslaitos). Näin ollen naiset eivät pahastuneet, vaikka ihailinkin naisten kauneutta ja muotoja.
No nyt kieltämättä kihelmöi pimpsaa. Vähä ehkä verikin jyskyttää. En vaan voi olla koskematta.
Kuinka usein teillä naisilla on panettanut niin että olette päätyneet seksiin tilanteessa jossa ette millään sitä ensin halunneet tai olette joutuneet taistelemaan itseä vastaan mielessä??? Ex naisystäväni sanoi monta kertaa että ekoilla kerroilla kun tapailimme hän ei missään nimessä halunnut heti sänkyyn mutta olin aivan liian himottava ja hän ei voinut vastustaa millään 😅😅
No kyllä aika typeriä likkoja tunnutte olevan.