Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?

Vierailija
23.03.2014 |

Miltä se tuntuu

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vaihdevuosissa ja haluaisin päästä tästä jutusta jo eroon. Häiritsee yöunta, etenkin aamuöisin. Lisäksi olen yksineläjä, en tarvitsisi haluja. Sopivia miehiä ei ole tarjolla, enkä jaksa etsiä.

Sama juttu, haluaisin lääkkeen, jolla saisi halun pois. Onko sellaista? Käytän hormonikorvaushoitoa. Miehiä tässä iässä ei löydy, enkä edes halua.

Osta Satisfyer!

Vierailija
182/212 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vaihdevuosissa ja haluaisin päästä tästä jutusta jo eroon. Häiritsee yöunta, etenkin aamuöisin. Lisäksi olen yksineläjä, en tarvitsisi haluja. Sopivia miehiä ei ole tarjolla, enkä jaksa etsiä.

Sama juttu, haluaisin lääkkeen, jolla saisi halun pois. Onko sellaista? Käytän hormonikorvaushoitoa. Miehiä tässä iässä ei löydy, enkä edes halua.

Miten se korvaushoito vaikuttaa sinuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä panettaa todella usein ja olo on tukala. Puutteessa jos joutuu olemaan niin kyllä vituttaa koska miettii että naisena sitä sais seksiä aika helposti vaikka tinderistä. Kyllä se ottaa päähän kun joka toinen päivä kulli kovana lahjetta vasten kaipaa hankausta johonkin ja mielellään samaan naiseen. Sinkkuna tässä menty ja tinderissäkin olen mutta ei siellä tavismiehellä ole mahdollisuuksia

Miksi vastasit ja mihin kysymykseen?

Vierailija
184/212 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaushoito antaa yöunet, vie pois kuumat aallot ja palelun. Palveleminen oli vielä pahempia kuin hikoilu.

Vierailija
185/212 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaushoito antaa yöunet, vie pois kuumat aallot ja palelun. Palveleminen oli vielä pahempia kuin hikoilu.

Mitä haittaa haluista on?

Vierailija
186/212 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
187/212 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on pillereiden lopetus vaikuttanut halujen määrään. Ihan jäätävä panetus koko ajan, vaikka runkkaisi niin ei se himoja helpota yhtään. Kyllä pitää saada miehen kalu sisään ja mällit kans. Vaikka en saisi orgasmia miehen kanssa pannessa niin se tyydyttää sata kertaa paremmin kuin itseni hiplaaminen.

Aina kun panettaan niin pillu sykkii, on turvonnut ja märkä. Rinnat tuntuu paljon isommalta ja nännit on aivan mega herkät. Liivienkin pitäminen on kidutusta kun hankaa. Mutta kyllä se vain on että minun panetus helpottaa vasta kun kalua saa ja mällit sisään. En tiiä mikä juttu mutta joo

Vierailija
188/212 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli kauheaa panetus; katsoin telkkarista vanhaa valkosta peuraa...ja mies tulikin viereen ilman housuja. Kysyink, että oliko tää mulle merkki. No tartuin aisaan ja hetihän se kovelin ja silloin koveni mun halua samalla, ja alkoihan se  sykkiminen. Me ei olla siis kunnolla pantu koko kesänä miehen kipujen vuokais, mutta nyt uskaltauitui mies panemaan! Ai kauhea miten kiljuin ja huusin ja pitkäst aikaa squirttasin oikein kunnolla.

Sitä tunnetta on vaikea kuvailla kyllä, oisko samanlaista kuin miehellä? Mutta pakko vaan saada.

Vierailija
189/212 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti paneta kun ei oo mitään ihastusta kehenkään ilmassa. Joo-o, jotkut tarvii syvemmän tunneyhteyden vaikka puoleensavetäviä ihmisiä oliskin lähistöllä.

t. ikisinkku

Vierailija
190/212 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä tekee aivan sairaasti mieli. Oon märkä niin, että pikkuhousut on kostuneet. Alapäässä sykkii ja jos nyt olis mies lähellä niin antautuisin ihan suoraan. Fantasioin parhaillaan, että mies nussisi mua kunnolla ja nauttisi siitä kuinka märkä olen.

Ajatukset on ihan kiimaisia koko ajan ja hankala keskittyä mihinkään muuhun. Siltä tuntuu naisen panetus.

Vierailija
191/212 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään rakastellut mieheni kanssa, mutta silti olen tehnyt lukuisia orgasmeja myäs satisfyerillä, siis lukuisia. Ja jokainen orgasmi on huima.

En tajua mikä ihme nyt taas on ilmassa. En voi olla ilman orgasmeja.

Vierailija
192/212 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään rakastellut mieheni kanssa, mutta silti olen tehnyt lukuisia orgasmeja myäs satisfyerillä, siis lukuisia. Ja jokainen orgasmi on huima.

En tajua mikä ihme nyt taas on ilmassa. En voi olla ilman orgasmeja.

Joskus ei tosiaankaan yksi orgasmi riitä, vaan on saatava lisää. Samaistun.

Vierailija
193/212 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jos saa lisää naisten kuvauksia, niin olen iloinen. Nimittäin saa minulla ainakin nämä kuvaukset miehenä veren virtaamaan suonissa ja sydämen hakkaamaan.

Vierailija
194/212 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies!

Vierailija
195/212 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin syömisestä ns. normaalisti ei tule mitään

Vierailija
196/212 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joskus tulee tarve katsoa pitempään ja vilkuilla jotain naista. Silloin naisen olemuksessa voi olla jokin viesti, mikä pysäyttää tällaisen hidasjärkisen kuin minä, mutta ei ehkä heti tajua, mitä tapahtui, vaan reagoi vaistonvaraisesti tms. On ehkä nähnyt muitakin kauniita tai suloisia naisia, mutta sitten joku herättää erityisen kiinnostuksen. Ja tosiaan lähituntumalla se voi olla myös tuoksu. Minua on aina kiihottanut kiihottuneen naisen lemmenvaon tuoksu. Minusta seksin jälkeen kalu saattaa tuoksua seuraavanakin päivänä, jos en ole heti käynyt suihkussa, niin kiihottavalle, että pitää runkata, jos toinen ei ole enää saatavilla.

Vierailija
197/212 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on pillereiden lopetus vaikuttanut halujen määrään. Ihan jäätävä panetus koko ajan, vaikka runkkaisi niin ei se himoja helpota yhtään. Kyllä pitää saada miehen kalu sisään ja mällit kans. Vaikka en saisi orgasmia miehen kanssa pannessa niin se tyydyttää sata kertaa paremmin kuin itseni hiplaaminen.

Aina kun panettaan niin pillu sykkii, on turvonnut ja märkä. Rinnat tuntuu paljon isommalta ja nännit on aivan mega herkät. Liivienkin pitäminen on kidutusta kun hankaa. Mutta kyllä se vain on että minun panetus helpottaa vasta kun kalua saa ja mällit sisään. En tiiä mikä juttu mutta joo

Turvotus ja tuntoherkkyys alapäässä ja rinnoissa hoituu vielä omin avuin, mutta jos näiden lisäksi tuntemuksena on vielä paine alavatsassa ja jatkuva reisien hieromistarve toisiaan vastaan, tilanne laukeaa vain miehen avulla. Tunne on tuttu jo teinivuosilta. N35

Vierailija
198/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho kaipaa kosketusta, painoa vartalolle. Möreää ääntä ja karheaa kosketusta, pimppa märkänä kuin koko ajan valmiina kalulle. Miesten katse tekee hyvää ja tulee varmaan vähän ketkutettua kävellessä enemmän kuin normisti. Fyysisinä reaktioina, nännit nöpöttää, rinnat turpoavat vähän ja pimppa kostuu helposti. Kivan miehen läheisyys ja tuoksi tekee vaan yksinkertaisesti hyvää

Vierailija
199/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä panetus tuntuu siltä että kalua " kutittaa " ja siihen helpottaa vain naisen hierova käsi ja lämmin suu. Lisäksi se paineen tunne että johonkin pitää hangata. Onkohan naisilla samanlainen paineen tunne. Jännä olis tietää

Vierailija
200/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina, joka päivä pakonomainen tarve vajota miehen alle. Meen makaamaan sohvalle tai jopa lattialle, koska sänky on liian kaukana tai jotain, ja saan sitten painetta miehen vartalosta, jota rinnat ja alapääni kaipaa. Hankausta ja painon tuomaa painetta, joka tuntuu olevan melkein ainut "apu" kovaan kihelmöintiin yhdistettynä märkyyteen. Ja voi luoja, se jalkojen avaamisen tarve, ei pelkästään miehelle että pääsee kunnolla liukumaan päälle body on body, vaan tuntuu että oman panetuksen helpottamiseksi on pakko saada levittäytyä. Koko naisen kroppani huutaa kuivapanoa ennen kiihkeää panoa. En tiiä, oon kai läheisyysriippuvainen ja hulluna mieheen. Varmaan sanomattakin selvää, että hän nauttii olla mun päällä ja superstondiksessa huohottaa ennen kuin edes ehtii ojentautua asentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi